Versions exteses?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Versions exteses?

Entrada Autor: Jomast »

Jo penso que si amb els senyor dels anells van fer durar més el rollo ab les llarguíssimes versions exteses, pq no amb hp!
No entenc pq no ho fan amb hp.
L'unica que falla les pelicules es a la infiantilització i retallada del guió del llibre. Aquí ho podrien arreglar!!!!!! :tux:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Si que fan versions exteses però no com a LOTR...als dvds..... Al d'xtres...tens les escenes adicionals... o esborrades.... inomés t'has d'imaginar on van !!! :roll:

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Hola!

Ja sé que en les pel·lícules no es pot representar tot el llibre, però el que no entenc es que canvint els fets. Potser estic equivocada...però a mi em sembla recordar que en la primera pel·lícula el Harry, el Ron, l'Hermione i el Malfoy van al Bosc Prohibit juntament amb l'Hàgrid, NO?
Tot aixó estaria molt bé sinó fós perquè en el llibre no és així. Segons el llibre (català) en el bosc el Ron no hi va, ell es queda a l'enfermaria ja que el drac l'ha mosegat i la ferida no té gens ni mica de bon aspecte. Ell ni tant sòls va amb el Harry i l'Hermione a la torre més alta a deixar el Norbert que està dins d'una gàbia!!

Jo no ho entenc, la J.K.Rowling sempre diu que les seves pelis vol que siguin molt fidels i tot això, però alhora de la veritat...les coses surten tortes.

Potser m'estic equivocant, no ho sé, o potser en anglès ja és com a la peli.


Espero que algú em digui alguna cosa =)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No, canvien moltes coses fins i tot posen frases del dumbledore en boca de l'herm...com al la 2a peli a gargots i nibres....la por del nom...blablabla...suposo que s'han de permetre aquestes ""llicencies"" (?) , pk sino s'haurien d'explicar massa coses....

Avatar de l’usuari
fanatika
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. maig 23, 2003 7:00 am
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: fanatika »

Si que canvien, pero tot i així... crec q bastant menys que a les pelis de LOTR, no creieu? Si no et fixes en aquest petits (o grans ;) ) detalls, les pelis de HP et deixen una idea de q han estat fidels als llibres i als presonatges. Les del LOTR no... :?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Tot i així...penso excusar en jackson i en columbus... són llibres massa rics en personatges , i massa lalrgs per ser passats a peli....

El k no entenc es que sigui tan complicat posar capa i túnica a la gent k va a hogwarts :fork: :censored: :rage: :omfg:

Però tot i així, això de les capes és 1 incoherència de la rowling...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

si axo d ls tunikes.... :evil: tampoc passaria res si fessin les pelis una mica més llargues... tampoc ho són tant... si, jo l k més odio d les pelis sk ls coses k en llibre u expliki un en la peli u xpliki un altre... :evil: kom u d la cambra secreta.... m va fer molta ràbia k u xplikes la MCgonagall!!!!!!!!!!!!! jo k volia veure totom a la classe del bins dormint i d cop l'hermione preguntant u d la cambra.... :twisted: si axo d k l ron nés al bosc prohibit tb u trobo malament.... :evil:

Avatar de l’usuari
fanatika
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. maig 23, 2003 7:00 am
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: fanatika »

Jejejeje... no m'imagino al Harry amb barba de 3 dies..!!!

Calis, respecte a q son llibres massa rics x la pelicula... hi estic d'acord... però, era necessari q al sr dels anells el legolas fes skate??? Era necessari q l'exercit dels morts de l'aragorn fos verd fosforescent?? I era necessari q s'inventessin la història de l'Aragorn i la Arwen?? (pq la van canviar de dalt a baix!!). No es prou ric i complex el llibre original??? No caldria q els directoris s'inventessin les seves propies paranoies...!!!
"You haven't got a letter on yours," George observed. "I suppose she thinks you don't forget your name. But we're not stupid—we know we're called Gred and Forge."

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Per començar

Entrada Autor: Jomast »

És una vergonya que canviïn els directors cada pel·lícula :fork: , així no es pot anar enlloc.
Aquest no m'aagarada aquest tampoc :police: ! Però què és això?????????
Quan es actors es deuen adaptar al nou director el canvien! així deu ser impossible avançar! :juggle:

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

Jomast la varietat, és bona...
M'estimo és que vagin canviant de director fins que un faci una peli d'aprovat, pk no vull k tote sles pelis siguin de 4....

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Buff

Entrada Autor: Jomast »

Kin desastre! :wall: Això és el ke volen que pensis! :police: Haguéssin agafat un director competent i ja està! :chainsaw: Tu imaginat els senyor dels anells amb un director diferent de cada pelicula :omfg: ! NO lligaria res amb l'altre cada un donaria el seu punt de vista! :painter:
Imagiant matrix amb un director difent a cada peli seria un bunyol! :shithappens:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Ho sento...com a fan de tots 2....no puc deixar k continueu comparant-me un ou amb 1 tomàquet!!!!!

A veure el senyor dels anells és totalment diferent a HP!!!!!!

HP es 1 llibre un any.... LOTR.... NO!!!
LOTR és 1 historia seguida k està dividida en llibres per no fer un macrotoxo....!!!!

I la veritat no esta tan malament nar veient 1 peli de cada director...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

buff

Entrada Autor: Jomast »

Doncs jo abaixaria molt el llistó per la terce peli!!!!
Perquè en s emportarem un disgust!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

jo crec k val la pena canviar d director si la peli millora... pro ja s veurà k tal s la tercera... xl k s diu no starà gaire b... jo ja stic preparada x emportar-me una decepció XD :?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Nose...jo ja hi aniré a catxondejarme de l'Herm-skater...sabeu quin és el problema???

Que ara no son el harry l'herm i el ron...ara son el daniel, en rupert i l'emma.....ja no són els personatges...són els actors!!!!

Bloquejat