Fawkes ha escrit:I a la 5ena fan fer de dolenta a la Xo... Tampoc m'ha agradat gaire, però per fer-ho més cinemàtic tot dons ho han fet així, a la seva bola.
Que la fan dolenta¿?Ostres, no me'n recordo.
Fawkes ha escrit:En la meva opinió, però, el que els falta a les pel·lícules és un bon final. No final com a acabament sinó totes les escenes finals (els últims capítols en els llibres).
Amb això trobo que tens raóxdd

. L'únic final que em va agradar molt- molt- molt va ser el de la primera, quan el harry es despedeix del hagrid al tren. allò ho trobava emocionant. I el de la segona, millor que el de la trecera, quarta i cinquena.
Fawkes ha escrit:Crec que a la 4ª pel·lícula fan massa curta l'escena del cementiri i s'allarguen en altres coses insignificants. I a la 5ena encara més. El petó des de diferents angles i postures i moltes parides així igual i alhora del departament de misteris s'ho maneguen tot diferent, quan es podrien esmerçar en un tall que té molta acció.
Ooooh, el petó aquell durava més que el del jack i l'elizabetha potc2
Fawkes ha escrit:També m'he adonat de que alguns personatges que infonen antipatia o por en els llibres en les pel·lícules fan que no fagin por o que siguin ridículs.
Per exemple els cavallers de la mort, que sembla que no es defensin i que sàpiguen menys màgia que uns alumnes de Hogwarts. Amb qualsevol encanteri barat els fan fora quan s'escapen d'allà.
I el que és més trist, un personatge com en Filch, que en els llibres desperta antipatia i un aire sinistre, a les pel·lícules... No és que el fagin ser una mica còmic (que ja està bé) sinó que el fan ser ridícul.
Quan ve corrent d'aquella manera que sembla que l'hagin encetat per darrera, quan balla amb la gata etc.
Tot sigui perquè la pel·lícula la pugui veure gent de tots els públics i això, però simplement aquests detalls a mi no m'han agradat.
Això sí que ho he notat jo també. El Filch, més que por fa pena (i sembla que l'umbridge el tingui tirinitzat, en comptes de que ell li faci la pilota a ella).
I també resulta que el Neville i la Ginny ja sembli que siguin aurors (em refereixo al departament de misteris)