Presentació i... on comprar les pel·lícules en català?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Presentació i... on comprar les pel·lícules en català?

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Molt bones! :)

Em dic Joaquim i sóc un noi de 23 anys de sa vila de Blanes. Em vaig registrar s'1 de març del 2006 i, tot i que me sóc passat poc pes fòrums, no hai decidit escriure fins avui.

Encara recordo com si fos ahir es meu 12è aniversari aquell 16 d'octubre de 1999. Feia poc havien operat sa meua mare i jo ero a cas tiets des meu pare. Era es vespre quan ma mare trucà a sa porta i em digué que m'havia comprat un regal. Vaig baixar es cinc pisos volant per rebre es regal. Em féu moltíssima il·lusió quan em digué que era un llibre, car m'encanta llegir. Recordo que em digué que sa llibretera li havia recomanat perquè li havien dit que era molt bo (a part de que ma mare, tot i ser castellana de naixement, em comprà es llibre en català per millorar-lo). Tot i així, jo no havio sentit a parlar mai d'en Harry Potter perquè encara no s'era tornat famós, de manera que no tenia per què estar influenciat per a que m'agradés. Des des primer moment, però, vaig quedar embruixat pes llibre i me's vaig posar a llegir-lo fruïnt-lo; encara me'n recordo com sa meua tieta s'enfadava i em cridava que deixés de llegir i tanqués es llum mentre la desobeïa. Es febrer des 2008, vaig demanar a sa meua mare que em regalés s'últim llibre i, després de llegir-lo gaire bé tot, vaig reservar ses últims capítols per as meu 21è aniversari d'aquell 16 d'octubre.

I, encara que sembli impossible, només hai vist sencera sa primera pel·lícula, quan fou passada per TV3. No n'hai volgut veure sencera cap perquè no ses hai pogut veure senceres en ordre.

D'aquesta manera, m'agradaria molt comprar-me-les en DVD en català. El problema és que no ses trobo per enlloc. Sabeu on ses puc comprar, qui ses edita en català i, si quan surtu s'última, hi haurà un pack amb totes ses pel·lícules en català?

Moltes gràcies i a reveure! ;)

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Presentació i... on comprar les pel·lícules en català?

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo també vaig estar buscant els DVDs però només els trobava en castellà, així que al final vaig posar-me a buscar per internet i vaig trobar una pàgina de pel·lícules amb català. Per baixar-te les pel·lícules cal tenir l'e-mule però està molt bé.

http://www.mecanoscrit.cat/

Per cert, hi ha un tema per presentacions i tot això, però igualment, encantada de coneixe't! :)

Bloquejat