wnas estic fen un treball d'anglès en k he de parlar sobre la Emma watson
el rupert grint i el daniel radcliffe es una prova del triniti (No se si sabeu lu k és) m'agradaria molt k si trobeu informacio sobre la seva vida (o no) ke ma la pasessiu
moltes GRACIES tots
io lany passat tmb em vaig examinar del triity pro no ser kin nivell (no era el 6 ni + alt )
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor
Roser ha escrit:Jo no sé què és la prova del triniti...
Jo vaig a pel " First certificate of English"!!
Jo tampoc he sentit a parlar de les proves del Triniti... jo m'he examinat de diferents nivells dels exàmens de Cambridge... i aquest any, si puc pel juny, m'examinaré del FCE ( n'he fet un tros de prova... i buuff! Té la seva dificultat, només vaig treure un 72%, quan em sembla que l'aprovat és al voltant del 65%... )
La c!!!!!!!!!
~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~
Són com unes proves d'anglès anteriors al First... no sé, hi ha algunes escoles d'anglès que fan aquests exàmens ja preparats... Jo l'any que ve vaig a pel First! **** key word transformation...
Mitgerol ha escrit:Són com unes proves d'anglès anteriors al First... no sé, hi ha algunes escoles d'anglès que fan aquests exàmens ja preparats... Jo l'any que ve vaig a pel First! **** key word transformation...
Mit
Uouoooooooo jo també el faré l'any que bé! (a veure qui treu més bona nota.. xD) Imagina't que coincidim el mateix dia de l'examen! (massa improvable)