Spoilers DH II

Aquí podeu comentar la setena pel·lícula, tan la primera com la segona part.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Spoilers DH II

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Deixo per aquí un link amb tot de diferències entre la película i el llibre... Aviso: N'hi ha de molt grosses, i que si arriben a ser veritat malament rai.

Us ho deixo amagadet perquè qui no ho vulgui mirar que no ho vegi 'sense voler' i perquè tampoc s'autotraicioni, d'acord?
Ja direu què en penseu...
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: JoanaPotter »

Aaaaaaargs, tot i que no he entés més de la meitat de les coses, si aixó és cert... jo em suicido abans! :enfadat
No m'esta agradant gents ni mica i penso que el que estant fent és espatllar la septologia.
A més, han tardat molt des de la primera pelicula i , encara que jo no la vaig veure, l'audiencia i el bran ''boom'' que va causar al principi de segle s'esta acabant. Ah, una altra cosa... omitin personatges no aconseguirant res més que espatllar el llibre.

No m'està agradant gens la feina que fan els que s'han plantejat el guió :avall :avall :avall :avall :avall
Però a la ginny_weasley_potter, has fet bé d'ensenyar-ho :ok :ok :ok :ok :ok



JoanaPotter

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: marta_ginny »

El 17 té tela, molta tela. De fet, tots són lamentables u.u esperem que no sigui veritat...
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: BelitBlack »

Joder, no sé d'on ho han tret els que ho han escrit, però espero que s'ho hagin inventat. Algun canvi és acceptable, però com pot ser que
Spoiler:
l'Hermione digui que ja sospitava des de fa temps que en Harry és un Horricreu? Que en voldemort tiri un tsunami a en Ron i l'Hermione i casi els mati a la Cambra Secreta? Que en Fred es mori lluitant amb una quants cavallers de la mort (i com parlarà amb en Percy, i com quedarà l'ombra del seu riure a la seva cara, eh! EH!!) Que la Molly llanci un Obitus per Subitum a la Bellatrix? Que en Harry trengui la bareta d'àlber i la tiri al llac? Que en Kreacher sigui omès?


Però una cosa, té algun font fiable això?

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Sincerament, no se si qui ho ha escrit és perquè s'aborria o simplement perquè és veritat...

Tot i això, penso que amb tot el que han fet fins ara, és molt possible que passi. Bé, almenys així s'està previngut per si de cas...
Spoiler:
I si, treure personatges, fer dir encanteris a les persones que no toca, 'predir' la realitat només per el simple fet de ser la inteligent del trio, etcètera, etcètera, etcètera, és massa.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: marta_ginny »

Spoiler:
Jo el que he trobat pitjor ha sigut això de que el Harry els expliqui al Ron i l'Hermione que és un horricreu abans d'anar a oferir-se a Voldemort... i que a sobre ho sàpiga l'Hermione? Vinga, va u.u i el de que maten el Goyle? A veure, si l'actor que fa de Crabbe és il·legal, els pobres personatges no en tenen la culpa. I el Fred? Estic amb la Belitblack, lo del mig somriure és al·lucinant, com ho faran, eh? Si encara no he superat la seva mort i ara me la canvien. I AIXÒ DE TRENCAR LA VARETA D'ÀLBER? És indignant. :cabrejat:
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: BelitBlack »

Si la pel·lícula de veritat és aixi, serà un merda ben grossa. Perdoneu, però algu ho havia de dir.

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: anna_lovegood »

BelitBlack ha escrit:Si la pel·lícula de veritat és aixi, serà un merda ben grossa. Perdoneu, però algu ho havia de dir.
Sí, ho serà. Però tots l'anirem a veure xdd Perquè sigui bona, dolenta o pitjor l'anirem a veure, segur. I almenys jo sortiré del cine plorant, perquè ja ha acabat del tot (i perquè, joder, why Fred Weasley, why!?)

Ah, marta_ginny estic amb tu amb lo del punt disset: WTF? I també teniu raó amb lo del Fred, jo també vull el mig somriure, ja és èpic, no el poden treure ara!

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: BelitBlack »

anna_lovegood ha escrit:
BelitBlack ha escrit:Si la pel·lícula de veritat és aixi, serà un merda ben grossa. Perdoneu, però algu ho havia de dir.
Sí, ho serà. Però tots l'anirem a veure xdd Perquè sigui bona, dolenta o pitjor l'anirem a veure, segur. I almenys jo sortiré del cine plorant, perquè ja ha acabat del tot (i perquè, joder, why Fred Weasley, why!?)

Ah, marta_ginny estic amb tu amb lo del punt disset: WTF? I també teniu raó amb lo del Fred, jo també vull el mig somriure, ja és èpic, no el poden treure ara!
L'única cosa que he vist de bó de moment, és que sortirà la mort de la Nimfadora i en Llopin... però tampoc sé si anirà molt bé, crec que més aviat farà innundar el cine, entre la mort d'en Fred, en Pau (a mi em queia molt bé! Era moníssim! Digueu-me que no sóc la única que vaig plorar amb la seva mort?) la Nimfadora, en Llopin, la Bellatrix, en Harry... un moment, aquest no, que torna...

I tens raó anna_lovegood, per dolenta que sigui tots hi serem i tots plorarem, però seria millor acabar la sèrie de pel·lícules amb un bon gust a la boca que no pas acabar-la amb un insult pels guionistes.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: JoanaPotter »

BelitBlack ha escrit:
anna_lovegood ha escrit:
BelitBlack ha escrit:Si la pel·lícula de veritat és aixi, serà un merda ben grossa. Perdoneu, però algu ho havia de dir.
Sí, ho serà. Però tots l'anirem a veure xdd Perquè sigui bona, dolenta o pitjor l'anirem a veure, segur. I almenys jo sortiré del cine plorant, perquè ja ha acabat del tot (i perquè, joder, why Fred Weasley, why!?)

Ah, marta_ginny estic amb tu amb lo del punt disset: WTF? I també teniu raó amb lo del Fred, jo també vull el mig somriure, ja és èpic, no el poden treure ara!
L'única cosa que he vist de bó de moment, és que sortirà la mort de la Nimfadora i en Llopin... però tampoc sé si anirà molt bé, crec que més aviat farà innundar el cine, entre la mort d'en Fred, en Pau (a mi em queia molt bé! Era moníssim! Digueu-me que no sóc la única que vaig plorar amb la seva mort?) la Nimfadora, en Llopin, la Bellatrix, en Harry... un moment, aquest no, que torna...

I tens raó anna_lovegood, per dolenta que sigui tots hi serem i tots plorarem, però seria millor acabar la sèrie de pel·lícules amb un bon gust a la boca que no pas acabar-la amb un insult pels guionistes.
Sí, jo també ho faré... a mi el Parra, no és que m'agradi molt poc sino que com que la seva mort la ''comenten de passada'' no em va afectar TANT com la mort de Fred (perquè ell, perquè xD)... aixó sí. Els guionistes estan envian la ultima peli de HP a la merda.... ja me desfogat xD

JoanaPotter

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: BelitBlack »

JoanaPotter ha escrit: Sí, jo també ho faré... a mi el Parra, no és que m'agradi molt poc sino que com que la seva mort la ''comenten de passada'' no em va afectar TANT com la mort de Fred (perquè ell, perquè xD)... aixó sí. Els guionistes estan envian la ultima peli de HP a la merda.... ja me desfogat xD

JoanaPotter
De fet, encara no ho sabem, perquè no tenim cap font que confirmi totes aquestes coses, i estic segura que la Rowling no hauria permès tants canvis.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: JoanaPotter »

BelitBlack ha escrit: De fet, encara no ho sabem, perquè no tenim cap font que confirmi totes aquestes coses, i estic segura que la Rowling no hauria permès tants canvis.
Aixó espero, que la Rowling no hagui permés els canvis que sinó ja la podem anar a buscar per tancarla en un manicomi :mrgreen: :lol2: :riure: pero siusplau siusplau :pray: :pray: que no ens enganyin tant amb la ultima peli :liar: :liar:


JoanaPotter

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Spoilers DH II

Entrada Autor: Padfoot »

Moc el tema al fòrum de la setena peli...


:imperio:

Bloquejat