Dates d'estrena - CANVI!!!

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: Padfoot »

Fa uns dies la Warner va actualitzar la seva web d'HP (http://harrypotter.warnerbros.co.uk/releasedates/) amb les dates d'estrena de la pel·lícula arreu del món. En principi haurien de ser les definitives, però amb la cinquena ja hi van haver alguns canvis poques setmanes abans de l'estrena respecte les dates que s'havien donat abans (avançant l'estrena al nostre país per exemple :ok )

Així que de moment sembla que a nosaltres ens arribarà el 28 de novembre (de les més tardanes a Europa!), a Estats Units i el Regne Unit el dia 21, i països com Belgica o Egipte la tindran el dia 19 ja!

Què els hi costaria fer-ho a tot arreu el mateix dia? :roll:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Dates d'estrena

Entrada Autor: Padfoot »

Avui la Warner ha anunciat que canviaven la data d'estrena de la peli, i enlloc de ser al novembre... serà al juliol de 2009! :avall

A la web que vaig posar en aquest mateix tema amb les dates de tot el món encara no ho posa, però a la web http://harrypotter.warnerbros.com/harry ... oodprince/ ja apareix la nova data, 17 de juliol de 2009.

Motius oficials del canvi: a l'estiu és millor època per estrenar pelis "familiars" i encara arrosseguen les conseqüències de la vaga amb guions d'altres pelis... Millor us llegiu les declaracions oficials xD
Our reasons for shifting ‘Half-Blood Prince’ to summer are twofold: we know the summer season is an ideal window for a family tent pole release, as proven by the success of our last Harry Potter film, which is the second-highest grossing film in the franchise, behind only the first installment. Additionally, like every other studio, we are still feeling the repercussions of the writers’ strike, which impacted the readiness of scripts for other films—changing the competitive landscape for 2009 and offering new windows of opportunity that we wanted to take advantage of. We agreed the best strategy was to move ‘Half-Blood Prince’ to July, where it perfectly fills the gap for a major tent pole release for mid-summer

Visitant

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: Visitant »

M'acabes d'amargar el dia 8O :cry: :cry: !!
Però retardaran l'estrena a tots els països per igual o només a espanya??? He de confessar que primer he hagut de remirarme el calendari per comprobar que no fos el dia dels sants innocents!
Però no em sembla una bona resposta dir que l'estrenaran el juliol del 2009 pk és millor per estrenar una peli familiar si la millor època de l'any per pelis familiars és Nadal :cabrejat: (com han fet a quasi totes les entregues) És per tornar-se boig :boig:

Esperarem més notícies...Si no hi ha més remei... :think: :eh: :cry: 8O :o

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

No pot seeer!
Però si aquí de fet ja era la data més tardana, no poden retrasar l'estrena tants mesos...És que han passat del Novembre al Juliol, que són uns vuit mesos... :wall:
Això de que l'estiu és millor per l'estrena...Jo discrepo, estic d'acord amb l'usuari anterior, la millor época és Nadal, així que només amb retrasar la peli un mes...I això de la vaga de guions...Té pinta de mala excusa, és veritat que van dir que potser els afectaria, però una vegada han possat una data d'estrena i surt el tràiler és que ja ho tenen tot preparat, no? :roll:

Però bé, almenys passa amb la peli, no vull imaginar què hauia passat si haguessin retrassat la sortida del setè llibre... :twisted:

Avatar de l’usuari
ginny_tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 10:20 pm
Ubicació: A la frontera entre els somnis i la realitat...

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: ginny_tonks »

8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :evil: 8O :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

No m'ho crec! Però que els hi ha agafat ?! A l'estiu no es la millor època ni de conya, sensillament perquè la gent marxa de vacances i no la veuràs amb una altre llengua... (almenys jo no! )
A part d'això, estrenaran la 6na i la 1a part de la 7a juntes quasi! Estan bojos! :boig2:
Jo diria que quan van decidir anunciar això va ser pq la nit abans havien fet tots botellón i no estaven pel que tocava! :alcoholic

I per totes les raons qua han donat, no ho entenc! estan completament sonats! :boig: a qui se li acudiria això?!
Es que no m'ho poc creure! No mentra al cap!

Avatar de l’usuari
ginny_tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 10:20 pm
Ubicació: A la frontera entre els somnis i la realitat...

Re: Dates d'estrena

Entrada Autor: ginny_tonks »

Padfoot ha escrit:
Our reasons for shifting ‘Half-Blood Prince’ to summer are twofold: we know the summer season is an ideal window for a family tent pole release, as proven by the success of our last Harry Potter film, which is the second-highest grossing film in the franchise, behind only the first installment. Additionally, like every other studio, we are still feeling the repercussions of the writers’ strike, which impacted the readiness of scripts for other films—changing the competitive landscape for 2009 and offering new windows of opportunity that we wanted to take advantage of. We agreed the best strategy was to move ‘Half-Blood Prince’ to July, where it perfectly fills the gap for a major tent pole release for mid-summer

Aquí us deixo el text traduït en castellà per un traductor automàtic, això vol dir que hi ha trossos que no s'entenen, però més o menys intuïnt ho entens, millor això que res! :wink:


''Nuestras razones para cambiar 'El príncipe mestizo' para el verano son de dos tipos: sabemos que la temporada de verano es una ventana ideal para una familia carpa polo liberación, como lo demuestra el éxito de nuestra última película de Harry Potter, que es el segundo más alto en cifras brutas película en la franquicia, detrás solamente la primera cuota. Además, al igual que cualquier otro estudio, todavía estamos sintiendo las consecuencias de los escritores huelga, que afectaba la disposición de guiones para otras películas de cambiar el paisaje competitivo para el año 2009 y ofrece nuevas ventanas de oportunidad que queríamos aprovechar. Estamos de acuerdo en la mejor estrategia para moverse 'El príncipe mestizo' a julio, cuando perfectamente llena el vacío de un gran tienda de campaña polo despacho a mediados de verano''

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Que què????? Jo els mato! :AvadaKedavra:
Jo no accepto excuses!!!! És injust!!!!!!!!!!!!!!! Jo estava ben l·lusionada....
Doncs ara m'han fet posar malalta :ambfebre:
Em venjaré... :imperio:
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: aurea »

Les raons ,(que jo he entés), son que a l'estiu els ve millor a ells en el tema econòmic no? Parlant bé, que en juliol treuen més pasta que en novembre. Si algú ha entés una cosa diferent que m'he l'explique, perquè si es això em sent indignada xD La teoria del botellón no dic que estiga mal, però :lol:

No us escandalitzeu, això es el que he tret jo de tanta paraula liada, potser ho he malinterpretat ú.ù

ralau87

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: ralau87 »

aurea ha escrit:Les raons ,(que jo he entés), son que a l'estiu els ve millor a ells en el tema econòmic no? Parlant bé, que en juliol treuen més pasta que en novembre. Si algú ha entés una cosa diferent que m'he l'explique, perquè si es això em sent indignada xD La teoria del botellón no dic que estiga mal, però :lol:

No us escandalitzeu, això es el que he tret jo de tanta paraula liada, potser ho he malinterpretat ú.ù

He llegit al 20minutos això mateix, es veu que a l'estiu treuen més pasta... hem de fer boicot!!!!!!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: Costa »

aurea ha escrit:Les raons ,(que jo he entés), son que a l'estiu els ve millor a ells en el tema econòmic no? Parlant bé, que en juliol treuen més pasta que en novembre. Si algú ha entés una cosa diferent que m'he l'explique, perquè si es això em sent indignada xD La teoria del botellón no dic que estiga mal, però :lol:

No us escandalitzeu, això es el que he tret jo de tanta paraula liada, potser ho he malinterpretat ú.ù
Sí, bàsicament l'han endarrerit per aquesta raó, cosa que no entenc en absolut. Ja hi ha trailer, ara ens hem d'esperar un any per veure la resta? anem a flipa-nos més va. Però igualment, la deuen tenir pràcticament acabada de muntar, què volen? Tenir una peli acabada allà guardada perquè al Juliol surt més rentable? Jo trobo que és millor el Nadal, a l'estiu la gent no va al cine, va a la platja, a la piscina, se'n va de vacances... però si ells ho diuen... ells sabran.
Desprès, en la meva humil opinió, tot això de la vaga de guionistes de fa mesos és una excusa per no titllar-los de vagos ( pero jo ho faig igual... perquè ho són)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

hermionekrum

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: hermionekrum »

mare meva, me quedat flipant quan o he vist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! una cosa es atrssar 2 setmanes, o fins i tot 2 mesos com a molt, pero 8 mesos!!!!!!!!!!!!!!!! no es normal aixo, i les excuses no se les creu ningu!!!! es indignant per a tots els fans que estem esperant tant de temps, i ara que queda poc(relativament)............van i ens la foten
i jo no mu crec aixo que a lestiu la gent va mes al cinema, jo crec que es el mateix, jo almenys quan una pelicula minteressa vaig sigui quan sigui.....

Happy Proster

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: Happy Proster »

Una de les raons que han utilitzat però que no han dit és que, sabent que per aquelles mateixes dates s'estrenava Twilight (crepusculo) que ja estava previst que seria una pelicula de grna èxit a escala mundial, no volien els de la warner tenir una competència tant gran en l'estrena d'una nova entrega de HP.

Tot i així, crec que no hauria estat cap drama, perquè no anar a veure les dues?¿ :nose
O, sino, haver-la estrenat per setmana santa que hiha festa, no et mors de calor, i No ens fan esperar tant!
:roll:

apa ciau :)

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Però, exactament,quan la treuen en català? Si algú ho sap..
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: HpConan »

Happy Proster, la raó real és que "gràcies" a la vaga de guionistes que va haver-hi a Hollywood, la Warner es va quedar sense projectes grans per a l'estiu del 2009. I com que, quan se'n van adonar (... ^^') ja havien estrenat Batman per la temporada de tardor, doncs van decidir guardar la d'Hp per l'estiu. Així no tindrien 2 grans pel·lis seguides (Batman i Hp) i podien aprofitar Hp perquè fos el projecte de l'estiu vinent.

No té res a veure amb "Crepuscle", perquè no són ni de la mateixa productora. A més, com més competència, millor els va, perquè saben que Hp tenen assegurades diversos (milers d') espectadors XD


Hp en català s'estrena com en castellà, el dia 15.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Dates d'estrena - CANVI!!!

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Merci!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Bloquejat