Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hermm_u
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 10:55 pm
Ubicació: sobre un vespral x)

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: hermm_u »

Penso que la Naomi Watts encaixa bastant bé en el paper de Narcisa, magrada :mrgreen:

i el Jamie Campbell... bueno, no mel imaginava aixi el Tom.. pero el noi n esta gens malament! 8)
-No recordo mai -va cridar el Harry per sobre el soroll de la vagoneta- quina és la diferència entre estalagmita i estalactita.
-Que estalagmita porta una M -va dir el Hagrid-. I no me preguntis re més: tinc ganes de vomitar.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

És una veritable pena que en Christian Coulson (Tom a HP2) hagi crescut massa (té quasi 30 anys) i que la Warner hagi hagut de prescindir d'ell. Però en Jamie Campbell Bower és bastant maco (com ha de ser en Tom) i sobretot, extremadament semblant a en Ralph Fiennes. Crec que quedaria molt bé com a Tom, encara que com he dit abans, s'assembla més a en Ralph que a en Christian. Si és finalment escollit em moriré de ganes de veure'l caracteritzat com el malvat però encantador Tom Rodle.

Y en quant a la posibilitat de que en Jack Davenport treballi a la sisena peli, crec que l'únic personatge que podria interpretar seria a en Tom Rodle gran quan va a demanar treball a Hogwarts, però no estic segura de que finalment treballi perquè tots son rumors encara que haig de reconèixer que m'encantaria veure'l en HP...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Si que potser és una mica jove per fer de Narcisa, pero amb maquillatge s'arregla xD

I el que ha de fer de Tom, mol bé molt bé x) però no haurien de fer servir el que va sortir a la 2na peli, el que sortia del diari? =S
Ara que, abans era guapo, però al 'ressucitament' ha quedat fet un nyap el pobre... xD calb, sense nas, pàlid...
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

El Quidditch retornará i la filmació de HP6 comença en aquest mes!!!!

Acabo de llegir amb molta felicitat a la web http://www.veritaserum.com que en Dan Radcliffe, amb motiu de l'estrena de la seva última peli "December Boys", ha confirmat en una entrevista que en la sisena peli hi haurá de nou Quidditch!!!! De pas també ha dit que la filmació de la sisena peli començará el próxim dilluns dia 24 de setembre!!!

Estic súper contenta amb aquesta noticía!!! Potser per vosaltres no és gran cosa, però per a mi es molt important per què m'encanta el Quidditch i tenia moltes ganes de que tornés de nou a les pelis!!! A més a més, el rodatge ja a está a la volta de la cantonada!!!
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2007 11:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però al sisé no passa res d'important sobre el quidditch no¿? :?
O al menys que jo recordi...
No sé, per mi d'acord que el possin però si treuen escenes importants per possar això...>< (serà com a la tercera que et possen l'ocellet mitja hora i després quasi no parlen dels rondadors...XD)

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Però al sisé no passa res d'important sobre el quidditch no¿? :?
O al menys que jo recordi...
És clar que es important el Quidditch al sisé!!! Es que ja no t'enrecordes que el motiu pel qual en Harry besa a la Ginny es per què guanyen la Copa de Quidditch?? Si el Quidditch no estigués es tindrien que haver inventat l'escena del petó i això no crec que hagués agradat massa als fans (a mi no, sens dubte) perquè el primer petó d'en Harry va ser igual que al llibre!!!

A més a més, després de haber-nos tret el Quidditch a la cinquena peli el més just es que ens el tornin a la sisena per poder veure a en Harry com a capitá i a en Ron i la Ginny jugant a l'equip de Gryffindor. També em de recordar que aquesta será l'última vagada que surtirá Quidditch a les pelis, ja que al seté llibre no surt res de Quidditch i s'han d'acomiadar de l'esport màgic dels bruixots. I tampoc no ens em d'enfadar per què a les pelis sempre posen només un partit i dubto que un sol partit tregui massa temps per a altres coses.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Però al sisé no passa res d'important sobre el quidditch no¿? :?
O al menys que jo recordi...
No sé, per mi d'acord que el possin però si treuen escenes importants per possar això...>< (serà com a la tercera que et possen l'ocellet mitja hora i després quasi no parlen dels rondadors...XD)
quin ocellet i quins rondadors???

no me'n recordo :roll:

que malament que estic :?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lena ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Però al sisé no passa res d'important sobre el quidditch no¿? :?
O al menys que jo recordi...
No sé, per mi d'acord que el possin però si treuen escenes importants per possar això...>< (serà com a la tercera que et possen l'ocellet mitja hora i després quasi no parlen dels rondadors...XD)
quin ocellet i quins rondadors???

no me'n recordo :roll:

que malament que estic :?
L'ocellet crec recordar que apareix dalt d'un arbre per mostrar els canvis d'estacions. Rodadors és el nom amb que és coneix el grup d'estudiants de Hogwarts format per en James Potter, en Sirius Black, en Remus Llopin i en Ben Babbaw. Si no recordo malament en la peli en cap moment es mencionen que van ser aquests quatre els que van crear el mapa de magatotis.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

No, no es menciona, però a la cinquena peli sí xD és clar que llavors queda desapercebut i la gent es queda igual, però ho diuen quan en James diu els noms al record més trist de l'Snape.
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Corrected: Naomi Watts has NOT been cast as Narcissa

Contrary to previously reported information, Naomi Watts has NOT been cast as Narcissa Black in Harry Potter and the Half-Blood Prince (which I think is a shame, since I think she would have done a great job!):

Various media and websites have been claiming that actress Naomi Watts has been cast as Narcissa Malfoy in the upcoming film of Harry Potter and the Half-Blood Prince. TLC has confirmed these reports are FALSE, as are similar rumors claiming that actors Joseph Fiennes and Stuart Townsend have also been cast in the sixth Harry Potter movie. While we are still awaiting official casting announcements, the Harry Potter and the Half-Blood Prince movie pre-production does continue, as they are set to begin filming in September, with a release date set for November, 2008.


Això vol dir que la Naomie Watts no farà de Narcissa... si no he llegit malament :roll:

http://www.gryffindorgazette.com/catego ... od-prince/

He llegit a molts fòrums anglesos que veuen el Jack Davenport com a Scrimgeour o fenrir l'esquenagrisa akell home llop fastigós!!!... però jo el veig com a primer ministre britànic!!! a més, així seria el primer a sortir a la peli que sigui el primer ministre plis... :pray: :pray: :pray:

No feu gaire cas del que poso, perquè les angleses son una mica s'exciten una mica massa en els forums (especialment si parlen d'algú guapo :mrgreen: :oops: )

diuen també que el bill nighy (el davy jones) és amic del director de hp6 i que ha ajudat el nostre estimat comodoro a sortir a la peli :roll:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home d'Scrimgeour no crec... Vaig llegir (i ho vaig possar a aquest tema però a l'altra pàgina) que en el cas que fessin sortir l'Scrimgeour (perquè diuen que potser el treuen del guió) el faria el Bill Nighty aquest...

Així que potser si que faria de primer ministre britànic però si al final treuen del guió a l'Scrimgeour, també hauran de treure el primer ministre britànic i no sortirà si fa d'aquest... :wink:

PD: Lena ja t'ho ha explicat tot en Final! ^^ (gràcies per entendre'm Albert! XD)

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

I no podria sortir l'autèntic Tony Blair de premier ara que ja ha plegat? No té massa cosa a fer... I ens faríem un panxó de riure.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Lena, la noticia de que la Naomi Watts no treballará en HP6 no está confirmada. Segons vaig llegir en diverses webs, la Naomi acaba de donar llum fa relativament poc i va dir que necesitaba pensar-se si acceptaba o no el paper de la Narcisa Malfoy perquè no estaba segura de tornar tan aviat a la feina. Però ara que el rodatge de la escena del l'Snape, la Bellatrix i la Narcisa ha sigut posposat per a la primavera de l'any que ve, la Naomi s'ho está replantejant de nou.

I en quant al rumor de que en Jack Davenport podria treballar en HP6, jo he llegit que el paper pel que opta es el del Primer Ministre británic, però tal i com ha dit la LunaBlack_Lovegood abans que jo, si en Scrimgeour (que seria interpretat per en Bill Nighy) es eliminat del guió final conseqüentment el Primer Ministre tampoc sortirá. I no crec que en Tony Blair surti a la saga Potter...Això seria massa!!!

Per cert, en Dan Radcliffe va confirmar l'altre dia en una entrevista que l'actor que fará de l'Horace Slughorn ja está escollit!!! Els periodistes van intentar sense éxit que en Dan digués el nom de l'actor escollit, però ell no va obrir la boca perquè diu que la Warner s'ho ha prohibit. Qui será?? Espero que la Warner ho anunci aviat perquè tinc moltes ganes de saber-ho!!! Quina intriga!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja sabem qui serà en Llagooot!! ^^

Pretty Ginny, just qun he llegit el teu missatge a la vegada he entrat a HarryLatino i he vist la resposta, ha estat curiós...XD

Bé, us deixo la notícia:

Jim Broadbent encarnará a Horace Slughorn

Ya tenemos confirmación e imágenes del actor que interpretará al profesor de Pociones en la sexta película de Harry Potter, película que hoy comenzaba con su rodaje. El actor británico lo ha explicado en una entrevista para Dark Horizons.

Para quien aún no le sitúe en la gran pantalla, Jim Broadbent, de 58 años, ha participado en películas como Las Crónicas de Narnia, El Diario de Bridget Jones o Moulin Rouge, entre otras muchas, e incluso tiene un Oscar por su participación en Iris.

En el reportaje para la revista afirmaba haberse leído todos los libros de la saga, y anunciaba que espera comenzar pronto con el rodaje. Te dejamos parte de esa conversación traducida:

¿Quién eres?
Broadbent: ¿Quién soy yo? Él se llama Horace Slughorn. Es un profesor de Magia Retirado al que buscan porque tiene algunos secretos que necesitan en la batalla contra los Mortífagos. Es un profesor que va un poco de estrella y que se ha unido a la causa porque le encanta reunir a estudiantes reconocidos, pero sobre todo ha vuelto por Harry.

¿Es un personaje cómico?
Broadbent: Es un poco un personaje cómico, si. Aún no he comenzado. Tengo un sinfín de pruebas de vestuario y maquillaje.

¿Qué tipo de vestuario?
Broadbent: Varias cosas de tweed mezcladas con pana. Él es un hombre viejo. Estoy haciéndome mayor de nuevo.


Font: HarryLatino

Bé posso dues imatges de l'actor perquè us feu una idea:

Imatge

Imatge

Clar que sempre canvia molt amb la vestimenta i el maquillatge...u_u

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Quina bona notícia!!! Estic súper contenta amb aquesta elecció!!! Pot semblar curiós i fins i tot és possible que no em creieu, però quan vaig llegir l'any passat HP6 vaig imaginar a en Jim Broadbent com al perfecte Horace Slughorn i vaig desitjar amb totes les meves forces que ell fos l'escollit!!! I és que en Jim sempre em va semblar l'únic actor perfecte pel paper ja que a part de ser un gran actor, dóna el port físicament i és anglès!!!

I ara resulta que les meves pregàries han funcionat i s'ha confirmat el meu desig!!! Us podeu imaginar que sento al veure que l'actor que sempre ha desitjat per a un determinat personatge d'una de les meves sagues preferides és escollit per interpretar-ho?? Realment em fa molt feliç que en Jim sigui l'Slughorn!!! Que ganes tinc de veure'l caracteritzat!!!

PD: Jo també he llegit la notícia a Harrylatino, LunaBlack_Lovegood!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat