Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Ops!! Sento molt haber fet el spoiler, LunaBlack_Lovegood!! De tant de bó que no ho he fet volguent!! Sóc una mica despistada i a vegades m'ho oblido de fer algo tan senzill com no posar un spoiler...Ho sento moltisim.

I en quant al tema del dia de l'homosexualitat d'en Dumbledore i la correcció del guió de la sisena peli que va tenir que fer la J.K., crec sincerament que omitiran aquesta part de la peli i no diran res. I es que estic molt d'acord amb vosaltres, encara que el món d'avui dia es molt modern, puc asegurarme que Warner no s'arriscará a posar en una escena d'una peli per a tots els públics com HP6 a en Dumbledore confesant-li a en Harry que li agraden els homes.

Está molt clar que els de la Warner no volen ser els causants de que els nens fassin preguntes embarassoses als seus pares al sortir del cinema...Potser possin frases ambigues a la setena peli quan en Dumbledore parli sobre l'amor de la seva vida per a que ho capti els adults, però alhora de manera molt sutil per a que no ho captin els nens. ¿Però deixar-ho clar com ho ha fet la Rowling? Mai.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Doncs que vols que et digui, la homosexualitat existeix i no veig perquè s' hauria d' amagar als nens petits.

Ara bé, jo no crec que s' hagi de posar a la pel·lícula, ja que no surt al llibre. Segurament aquestes coses ja sortiran a l' enciclopèdia. Però tampoc m' indignaria, si sortís, no passa res perquè els nens sàpiguen què és la homosexualitat :P

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Acabo de veure-ho a les notícies i ho he buscat per possar-ho:

Hollywood podría ponerse en huelga a partir del mes de noviembre

La saga de Harry Potter podría verse afectada por la huelga.

Hollywood se pone en huelga. Gran parte de sus profesionales del cine y la televisión podrían iniciar un paro que podría afectar a películas como Pompeya o Harry Potter y el príncipe mestizo, según informa este martes el diario El País.
[...]
La huelga podría iniciarse en el mes de noviembre y afectará a más de 236.000 personas, ante todo guionistas, en Los Ángeles. Sería una manera de confirmar los rumores de todo este año a la espera de que el próximo 31 de octubre concluya el convenio entre el Sindicato de Guionistas y la Alianaza de Productores de Cine y Televisión. Asimismo, el texto que afecta al Sindicato de Directores y al Sindicato de Actores expira a mediados del 2008.
[...]

Transfomers 2, Pompeya, el próximo James Bond o Harry Potter y el príncipe mestizo podrían ser algunas de las principales producciones afectadas. Con todo, serán las series televisivas las que más notarían la huelga.

Notícia sencera: http://www.20minutos.es/noticia/291091/ ... uionistas/
Font: 20minutos


Jo sincerament no ho entenc perquè si el guió ja està escrit i se suposa que acabat, com pot afectar que els guionistes facin vaga? o.O

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Quina mala notícia!!! Espero que aquesta vaga no duri molt i sobretot, que no afecti al rodatge d'HP6 perque jo vull veure-la al nadal del próxim any i em donaria molta rábia tenir que esperar més!!! Per sort, de moment HP6 no ha sigut afectada per la vaga, al contrari de "Pompeya", del qual el seu rodatge ha sigut suspés.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Aquesta peli promet ser una meeeeeeeeeeeeerda!!

Primer he llegit a Mundopotter que grabaran un Hogwarts més natural y que serà un castell real, evidentment no serà ni el d'HP 1 i 2, ni el d'HP 3,4 i 5 (Tercer Hogwarts... Aviam qui m'ho explica, espero haver-ho entès malament). I ara també a Mundopotter veig que la cabana d'el Hagrid és diferent, així mateix la defineixen: "La cabaña de Hagrid, al estilo "Príncipe Mestizo"" i "fotos de la nueva cabaña que estrenará Robbie Coltrane (Hagrid) en la sexta película"... Fotos:

Imatge
Imatge
Imatge

Encara l'estan contruint, per tant no es pot jutjar del tot bé, però es que també sería el 3er canvi en la cabana...
Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Personalment em dona igual com fassin la cabana d'en Hagrid. Psss...Segur que será igual que a les altres pelis. Ja veureu. Aixó si, no hi ha tercer Hogwarts com has dit BeTu, sino que han tornat als mateixos escenaris que van utilitzar per a HP1 y HP2 per filmar la sisena peli (i que per cert, sempre m'han semblat molt lletjos i semblants a un camp de futbol...).
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 29, 2007 1:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

BeTu ha escrit:Aquesta peli promet ser una meeeeeeeeeeeeerda!!

Primer he llegit a Mundopotter que grabaran un Hogwarts més natural y que serà un castell real, evidentment no serà ni el d'HP 1 i 2, ni el d'HP 3,4 i 5 (Tercer Hogwarts... Aviam qui m'ho explica, espero haver-ho entès malament). I ara també a Mundopotter veig que la cabana d'el Hagrid és diferent, així mateix la defineixen: "La cabaña de Hagrid, al estilo "Príncipe Mestizo"" i "fotos de la nueva cabaña que estrenará Robbie Coltrane (Hagrid) en la sexta película"... Fotos:

Encara l'estan contruint, per tant no es pot jutjar del tot bé, però es que també sería el 3er canvi en la cabana...
Vols dir que ho canviaran? M'extranyaria molt?? Jo crec que faran com sempre. Algunes escenes ja les rodaven a llocs reals, recordo que vaig postejar una web de famous localations on sortien llocs on s'havien rodat les escenes... Bé tampoc estic enterat del tot, però ho veig estrany.

Les fotos de la caseta del Hàgrid en Obres ja sembla mítica xd També van sortir per la quarta si no recordo malament. Però jo no la veig molt canviada.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Noves fotos del rodatge amb en Dan Radcliffe i en Michael Gambon!!!

Per fi hem passat de tontes fotos de cases i cabanes a rebre algo millor!! Acaben de sortir (encara calentes) les primeres fotos de rodatge amb actors!!! A les següents fotos que deixaré a continuació podem veure a en Michael Gambon i a en Dan Radcliffe vestits com en Dumbledore i en Harry respectivament a una pausa del rodatge nocturn que s'està duent a terme al petit poble de Lacock.

Sé que no és gran cosa, però veure a en Dan (al que afortunadament li a crescut el cabell) i a en Gambon rodant em fa moltiísima il·lusió!!! Esperem que aviat surtin més fotos amb els actors!!! De moment, gaudiu d'aquestes (punxeu a l'imatge per veure-les a mida natural):

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

En aquestes fotos sembla que el Dan porti el cabell decent!!!! (dic sembla perquè no sé perquè no les puc ampliar xD)

Sobre personatges... el Llagot és bastant semblant a com me l'imaginava... A veure què tal.
Lo del guió i l'Scrimeog o com s'escrigui... només treurien la part del principi o el treurien de tota la pel·lícula? (jo ja em perdo xD) per què si el treuen de tota la pel·lícula la caguen i molt, en la meva opinió.

Com ha acabat tot allò del Voldemort jove? Estic molt desconnectada, tot és culpa de l'institut i de professors abusadors!! (no em feu ni cas... masses dies seguits fent els deures i estudiant)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

kina emoció, tinc tantes ganes k s'estreni aquesta pel·lícula!
La cinquena em va decepcionar una miqueta i aquesta crec que em sorpendra.
Repecte als canvis no ho poden canviar tot, quin trasvals!
LA narcissa Malfoy, la veig tan, l'identifico a la perfecció ara que, amb cara d pomes agres i no amb aquesta cara indiferent!!!El Llagot per mi s'assemble massa a un gnom del senyor dels anells :| Però esperem que faci el fet.

La Lavander quina actriu serà?



Haveure si en van sortint més de fotografies!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Pel Novembre¿??¿Estrenaran la pelicula? Pero... es refereix al cine o el DVD?

Perdoneu si ja esta respos.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

HPmania ha escrit:Pel Novembre¿??¿Estrenaran la pelicula? Pero... es refereix al cine o el DVD?

Perdoneu si ja esta respos.
Per finals d'any del 2008 la sisena pel·lícula en cinema -que es dirà HP i el príncep mestís-...u_u (si és que no li ha afectat la vaga de guionistes)...

I per finals d'any d'aquest sortirà la cinquena peli en DVD, hi ha un tema a part sobrer aquest: http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... 4&start=15

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

HELEN MAcCRORY SERÁ NARCISSA MALFOY!!!

Podeu llegir-ho vosaltres mateixos a la notícia original extreta de HarryLatino:
HarryLatino ha escrit:"Es oficial: la actriz Helen McCrory interpretará en Harry Potter y el Príncipe Mestizo a Narcisa Malfoy, madre de Draco y esposa de Lucius. Hace dos años, Helen fue contratada para interpretar a Bellatrix Lestrange pero renunció al papel por motivos de embarazo. Ahora será su hermana.

Esta artista londinense ha participado en multitud de producciones. Últimamente la hemos visto en La reina, película basada en los acontecimientos posteriores a la muerte de Lady Di donde Helen McCrory interpretó a Cherie Blair, mujer del Primer Ministro británico. Puedes ver una completa galería de fotos de Helen McCrory en HarryMedia.com.

La BBC asegura que se anunciarán en breve los actores para Lavender Brown y el joven Tom Ryddle."
Personalmente, crec aquesta notícia és formidable!!! Me n'alegro enormement per Helen MCcroy!!! I pensar que va estar a punt d'interpretar a la Bellatrix i ara serà la seva germana!!! Jajaja!!! Això és realment graciós!!! Sempre he pensant que entre ella i l'Hel·lena Boham Carter hi ha una gran semblança física (i amb en Tom Felton tambien)!!

És més, encara que aquesta notícia em soprén perquè pensava que la Cissy Malfoy seria la Naomi Watts, una vegada vaig a pensar que la Helen merexia que la WB li donés el paper de la Cissy per haver-li retirat el de la Bella!! Es veu que em van fer cas incoscientement!!! Espero que aquesta vegada no fiqui la pota i es quedi embarassada de nou, jaja!! M'agrada aquesta elecció, crec que la Helen ho farà molt bien...A més a més, l'he vist rossa a la peli "Casanova" i no li queda gens malament!!

Res, que s'ha demostrat que el destí d'aquesta dona era actuar a la saga HP, fos com fos!!!

Deixo aqui unes fotos de la Helen molt maca dins i fora dels platós:

A la "La Joven Jane Austen"

Imatge

Rossa a "Cassanova"

Imatge

A esdeveniments diversos:

Imatge

Imatge

Imatge
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Se sap ja qui farà de Lavender Brown i de Tom Riddle? La Lavender Brown no ha sortit a les altres pelis?

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

HPmania ha escrit:Se sap ja qui farà de Lavender Brown i de Tom Riddle? La Lavender Brown no ha sortit a les altres pelis?
Si has llegit bé la noticia original de HarryLatino que he deixat més a dalt, podrás veure que diu que NO SE'N SAP ENCARA que seran els actors que farán de la Levender i en Tom Roddle jove. Diuen que próximament ho dirán, però que encara no se sap quan. I en quant al teu dubte amb la Lavender...Pos no, la Lavender mai ha sortit a les pel·licules, sinó que surtirá per primera vagada a HP6.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat