Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Woooowww!!!! Quina il·lusió!!! El primer vídeo de rodatge d'HP6!!! I pensar que encara tinc els vídeos de rodatge d'HP5 i ja estan sortint els primers d'HP6!! El vídeo, encara que no mostra gran cosa perquè el rodatge està iniciat des de fa molt poc, m'ha agradat molt.

M'ha donat una il·lusió increible veure els vestits d'en Harry com a cercador i sobretot el d'en Ron!!! Em sembla mentida que el Quidditch retorni i Ron jugui!!! I el decorat de l'orfenat on vivia el petit Tom Riddle promet ser espectacular!!!

Encara que de tot el vídeo, em quedo amb els rápids fotogrames on surten en Dan Radcliffe i en Michael Gambon rodant amb el pensader i a la cova!!!

Quines ganes tinc de veure la peli!!! I això que encara ens queda un any sencer!!!
Getta91 ha escrit:Quiiiiiiiidditch!! *.*

Em pensava que havien dit que no hi hauria més Quidditch a les pel·lícules! (Digueu-me que no sóc l'única que s'ho pensava i que no m'ho he tret de la màniga perquè hauré d'anar a terapia... ja m'invento coses xD)
Sento molt confirmar-t'ho perquè ja fa mesos que en Dan Radcliffe va dir que en aquesta peli retornaria el Quidditch...Així que haurás d'anar a terapia sense cap remei...:riure:
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 14, 2007 3:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Pretty Ginny ha escrit:Sento molt confirmar-te perquè ja fa mesos que en Dan Radcliffe va dir que en aquesta peli retornaria el Quidditch...Així que haurás d'anar a terapia sense cap remei...:riure:
Ale, me n'hi vaig ara mateix :lol:


Mmmm vull més vídeos, vull la peli, però sobretot vull escenes de quidditch, d'acció, i vull que les babes dels petons de tots els angles es quedin guardades amb clau dins un soterrani xDDD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Ja tenim a la Lavender "Lav-Lav" Brown!!!

Com es de costum, a web Harry Latino ha tornat a donar l'exclusiva que podeu llegir aqui abaix:
Harry Latino ha escrit:Lavender Brown ya tiene rostro en el cine
La actriz Jessie Cave se incorpora al reparto de Harry Potter después de conseguir el papel de Lavender Brown, novia de Ron en la sexta entrega. Jessie tiene veinte años y próximamente participará en la serie británica Summerhill, del cuál ya tenemos un adelanto.

Anteriormente, Rupert Grint contó de ella: "Estuve implicado con el casting y todo el tema de Lavender. Su nombre es Jessie y ella es genial y va a ser todo muy divertido".

Emma añadía: "Ella es muy dulce y parece perfecta para el papel de Lavender. El casting ha ido bien y estoy deseando ver las escenas de ella con Ron. Creo que va a ser una película un tanto cómica".

Se desconoce si asistió al multitudinario casting o consiguió el papel por una agencia.

También se espera para los próximos días el anuncio del actor que interpretará al joven Tom Ryddle.
Aqui teniu una foto de la Jessie Cave:

Imatge

¿Que hi penseu?

Personalment, jo crec que en Rupert tènia raó en dir que la Jessie era genial per al paper perqué és tal com m'imaginava a la Lavender!!!! Sempre vaig saber que la Lavender seria rossa i m'he sortit amb la meva!!! Jajaja!!! Y és molt guapa. Ara el que més ganes tinc és de saber es qui serà el jove Tom Riddle i veure a la Jessie actuant, sens dubte!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Uala ._.

Me l'imaginava diferent. Molt diferent xD

Mm.. no se tu, però jo la veig morena ^^'
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo me la imaginava morena o amb el cabell negre però crec que ho vaig pensar perquè el cognom era Brown xDD, però jo crec que estarà molt bé, si actua bé les seves escenes amb el Ron seran genials ^^.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Notícia sobre la Jessie Cave

Volia posar alguna foto de la jessie cave aquesta que farà de lavender perquè em sembla q ningu n'ha posat cap, però ho busques al google i nu surt res... :mmm :mmm :mmm

Ho sigui que us quedeu amb la web, vinga ;)

el rupert es mereix algú millor!!! ;)
Lena l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 14, 2007 6:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Lena, si mires més amunt veuràs que ja hi ha una foto de la Jesse aquesta :roll:

La veritat és que no sé com m'imaginava la Lavender però així no xD Però bé falta esperar a veure com ho fa... però espero que no sigui l'argument principal de la peli les baralles ron-hermione i la relació harry-ginny... :roll:

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Entrada Autor: Rowena »

Uoh! Desapareixo uns dies i trobo un video del rodatge i tot!! :lol: Quina il·lusió m'ha fet!!
Quidditch!! Per fi!! :) I'm so happy!! I el Ron jugarà! Tot i que no m'acaba de convèncer això del casc, li treu una mica la idea de "perill" al joc. L'orfenat m'encanta, me l'imaginava just així. :lol:

I la Lavender... De fet no me l'imaginava de cap manera, però aquesta ja em sembla prou bé. Llàstima que tingui quatre anys més del compte... però cola. :lol:

Això de la comèdia no m'ha fet gaire gràcia... A veure quines parts destrossaran... :| Però en fi, s'ha de tenir confiança...

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

El video està molt be pel poc temps que porten rodant!I que bé que hi hagi quidditch!Podrien posar encara la cançó de Weasley és el millor xD
I la Lavander jo me la imaginava rossa, però no ben be com aquesta.
A veure quina actora posaran com a Katie Bell..
Imatge

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

li-kiow ha escrit:Jo me la imaginava morena o amb el cabell negre però crec que ho vaig pensar perquè el cognom era Brown xDD, però jo crec que estarà molt bé, si actua bé les seves escenes amb el Ron seran genials ^^.

sisis a mi també em passa el mateix. XD
pensava que seria morena.. :roll: però bé ja està bé aquestaa..
mentres no destrossin molt la peli i siguin fidels al llibre,, :|

arrevURE!!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No s'asembla en res a com me l'imaginava...
Jo és que sempre m'haig de fer una imatge mental de tots els personatges en general dels llibres que llegeixo...

I aquesta Lavender no és morena com jo m'imaginava i és massa...guapa? :roll: No sé, no l'imaginava amb els ulls blaus i és massa guapa per ser la Lavender que havia imaginat...u_u
Però potser ho fa genial i ens sorpren!!

Padfoot, jo crec que tot indica a que si, que se centraran en el tema parelletes... :roll:

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

A mi tampoc em coincideix amb la Lavender que m'haviat imaginat, també la trobo que aquesta actriu és massa maca.

P.D: si l'argument principal el centren al tema parellestes.....no anem be, no, no! xD
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Siii, jo tampoc me l'imaginava tant guapa xD
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Això és la Lavender o és una model o algo? La trobo massa maca, atractiva... no sé, però no s'ajusta gens al que jo pensava de la Lavender.
En fi, esperem que al menys actui bé.

US recomano a tots que quan aneu a veure la peli, aneu amb una barca, perquè hi haurà massa baba a la pel·lícula... més que res perquè no us ofegueu.

Ara, a ver qui serà el que fa de Tom Riddle...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

i no poden posar al de la cambra secreta?
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Bloquejat