Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Warner Bros España titula "Harry Potter y el Príncipe Mestizo" a la Sexta Película

Contradiciendo el imaginativo título de Salamandra para el Libro Seis, Harry Potter y el Misterio del Príncipe, WB España devuelve a la obra su título original. En un reciente boletín para los medios de comunicación dan el título de El Príncipe Mestizo para la próxima entrega.

En un comunicado oficial remitido recientemente a HarryLatino, el departamento de publicidad de Warner Bros para España se refiere en dos ocasiones a la Sexta Película como Harry Potter y el Príncipe Mestizo, usando el título que muchos fans siguen considerando el genuino en contra del poco fiel de la editorial Salamandra. Nos recuerdan que su estreno para España está programado para el 28 de Noviembre de 2008.

Warner Bros también hace mención de la Séptimo Película, de la cuál conserva su título en inglés. Su estreno se prevee para 2010.

Estamos tratando de averiguar qué titulo usará definitivamente la compañía para su estreno en los cines. Con la segunda película se copió el título erróneo de Salamandra ("La Cámara Secreta" en vez de "La Cámara de los Secretos"). Sea cual sea la versión final, lo que es seguro es que a fecha de hoy el departamento de publicidad de Warner Bros prefiere Harry Potter y el Príncipe Mestizo al equívoco Misterio del Príncipe.

Fomt: HarryLatino

Que, què us sembla aquest canvi de títol? Millor que el misteri del príncep? Pitjor¿?

Recordo que hi va haver un debat en què gent volia príncep de mitja sang, altres mestís, i de fet crec que al llibre deia mig príncep, no? xD
Sent fidels a com li diuen al llibre seria "Harry Potter y el medio príncipe" XDDD

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Quina bona notícia!!! Jo també ho había llegit a harrylatino.com...Com es nota quin és el millor centre de notícies d'en Harry Potter en espanyol, veritat LunaBlack_Lovegood?? La veritat es que personalment aplaudeixo la decisió de Warner, perquè el títol de Salamandra sempre em va semblar molt ximple. Menys mal que WB ha recapacitat i li ha donat a la peli el seu veritable títol en espanyol!!! I ara em pregunto...Fará el mateix WB a Catalunya??
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pretty Ginny ha escrit:Fará el mateix WB a Catalunya??
Suposo (o vull creure) que sí, si Salamandra i Empúries es van posar d'acord per un títol força adaptat el més lògic es que la Warner ficarà de títol per la peli en català "el Príncep Mestís".

Luna, que jo recordi el títol del Príncep de mitja sang no es va comentar el que sí que es va anomenar va ser Príncep de sang barrejada.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Finalpotter ha escrit:
Luna, que jo recordi el títol del Príncep de mitja sang no es va comentar el que sí que es va anomenar va ser Príncep de sang barrejada.
Això, no me'n recordaba...XD
Príncep de sang barrejada!!
Bé, jo no sé si prefereixo el del misteri del príncep o prçincep mestís...u_u
Però sent fidels al llibre en anglès seria així segur, o com seria¿?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: Príncep de sang barrejada!!
Bé, jo no sé si prefereixo el del misteri del príncep o prçincep mestís...u_u
Però sent fidels al llibre en anglès seria així segur, o com seria¿?
Half-blood prince^^
Sent fidels al llibre en angles seria com has dit tu,
príncep de sang barrejada.
M'agrada molt més que el misteri del príncep, perquè van canviar el títol completament, tot i que queda una mica estrany ara que m'havia acostumat al títol del llibre que al principi no em va agradar gens!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Primeres fotos del rodatge d'HP7!!!

Per fi han sortit les primeres fotos del rodatge del Príncep!!! I resulta que l'altre dia quan vaig llegir a una altre web una notícia que deia que estaven filmant HP6 a Escòcia anava pensant quan surtirien les primeres fotos del rodatge i ara ja estan aqui!! Semblés que m'han llegit el pensament!!!

Igual com va passar l'any passat amb HP5, les primeres fotos no són gran cosa i ens mostren la façana d'una casa...Pero si l'anterior vegada va ser la cabana d'en Hagrid el primer que ens van mostrar, aquesta vegada ha sigut la casa d'en professor Slughorn. I com es pot apreciar a la foto d'abaix, podria dir-se que és molt...Como definir-la...¿Muggle? Jajaja!!! Esperem veure fotos millors dins de poc. De moment, gaudiu de la casa d'en Slughorn!!!

Imatge

Imatge
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Getta91 ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit: Príncep de sang barrejada!!
Bé, jo no sé si prefereixo el del misteri del príncep o prçincep mestís...u_u
Però sent fidels al llibre en anglès seria així segur, o com seria¿?
Half-blood prince^^
Sent fidels al llibre en angles seria com has dit tu,
príncep de sang barrejada.
M'agrada molt més que el misteri del príncep, perquè van canviar el títol completament, tot i que queda una mica estrany ara que m'havia acostumat al títol del llibre que al principi no em va agradar gens!
Jo trobo que és millor (a part de si és el títol de vritat o no) el príncep mestís. queda més autèntic :P

va ser idea del pàmies això de canviar el títol?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lena ha escrit:va ser idea del pàmies això de canviar el títol?
Si et refereixes en el llibre ell no té res a veure tal com va dir ell:
xavier pàmies ha escrit:Pel que fa al títol del “misteri del Príncep”, el títol del llibre el va triar l’editorial d’acord amb la solució adoptada en altres llengües.
Respecte el canvi del títol en la pel·lícula cap dels traductors dels llibres hi té res a veure; és una decisió que ha pres la Warner.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Finalpotter ha escrit:
Lena ha escrit:va ser idea del pàmies això de canviar el títol?
Si et refereixes en el llibre ell no té res a veure tal com va dir ell:
xavier pàmies ha escrit:Pel que fa al títol del “misteri del Príncep”, el títol del llibre el va triar l’editorial d’acord amb la solució adoptada en altres llengües.
Respecte el canvi del títol en la pel·lícula cap dels traductors dels llibres hi té res a veure; és una decisió que ha pres la Warner.
Sí, volia dir el llibre :mrgreen: :| :roll: :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

El Príncipe Mestizo prescinde de Fleur

Aunque la preciosa Fleur Delacour regresó a la historia con el Sexto Libro, la película Harry Potter y el Príncipe Mestizo no contará con ella: Clémence Poésy, la actriz francesa que le pone rostro, no participará en el rodaje del nuevo filme.

Sin embargo, Clémence se muestra muy agradecida con los productores de la película de los que destaca su clase y ética.


FONT: HarryLatino

Bé, ja sabem quines coses començaran a suprimir del llibre...
En aquest cas ho veig comprensible perquè la Fleur no aporta molt al llibre i la història central d'aquest... Mentre treguin això i no l'escena del Sectumsempra... :twisted: XDD

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Bé, les primeres fotos del rodatge no desvetllen gran cosa de la pel·lícula així que passo de comentar-les :P

Jo també trobo comprensible que prescindeixin de la Fleur ja que al sisè no té gaire protagonisme....

L' escena del Sectumsempra segur que la posen, que a la gent li agradarà xDDD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

¬¬
¬¬
¬¬

Príncep Mestís no és, en absolut, la traducció més fidel en anglès. ¬¬
No penso tornar a donar l'explicació que ja he fet mil cops (tot i que veig que l'acabaré fent, ho sé T__T), però Half-Blood Prince NO ÉS Príncep Mestís.

A més a més, titular en català "Hp i el Príncep Mestís" encara seria pitjor (tot i que sé que ho faran: aquí els títols es tradueixen del castellà, no de l'anglès...), perquè, en català, el Príncep no es diu mestís, sinó "mig Príncep".

Que deixin "El Misteri del Príncep", sisplau T___T
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Oh, que noticia més trista!!! Prescindir de la Fleur?? És horrible!!! Dic jo, si prescindeixen de la Fleur indirectament prescindiran d'en Bill, no?? Quin perboc que m'he emportat, amb les ganes que tenia de veure'ls junts!! Però bé, no es pot fer res...
L'únic motiu que trobo per a aquesta decisió per part del guionista és que hagin eliminat la seva trama per potenciar la història d'amor entre en Llopin i la Tonks perquè són mes importants.

EDITAT PER LunaBlack_Lovegood: Pretty Ginny, has possat un spòiler!! ><
He tret el tros on el deies, vigila més!! :?
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Pretty Ginny ha escrit:Primeres fotos del rodatge d'HP7!!!
xD

Per cert, divulgant més el tema d'en Dumbie (què crack xD en serio, imagineu-vos-lo amb pluma, us partireu el cul xDDD), la Rowling va dir que va haver de canviar una cosa del guió que deia "vaig conèixer a una noia que..." i ella va dir "para, para, para! En Dumbledore es gay!!".

Creieu que canviaran el guió i posaran "Vaig conèixer a un noi que...", per tant, el faran sortir de l'armari, o suprimiran aquest tros per homòfobs o algo per l'estil? Sincerament, no crec que surti a la peli...

Això és el que m'ha sembla llegir a HarryLatino :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

BeTu ha escrit:Per cert, divulgant més el tema d'en Dumbie (què crack xD en serio, imagineu-vos-lo amb pluma, us partireu el cul xDDD), la Rowling va dir que va haver de canviar una cosa del guió que deia "vaig conèixer a una noia que..." i ella va dir "para, para, para! En Dumbledore es gay!!".

Creieu que canviaran el guió i posaran "Vaig conèixer a un noi que...", per tant, el faran sortir de l'armari, o suprimiran aquest tros per homòfobs o algo per l'estil? Sincerament, no crec que surti a la peli...
Segur que ho treuen...
Estic seguríssima que no s'hauran ni plantejat possar això del noi...
Ja se sap, sembla que la societat estigui molt avançada i sigui molt moderna, però a l'hora de la veritat preferiran no arriscar-se pel que dius...u_u

Bloquejat