Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

ATENCIO, SI ETS UN VALENCIA SENSIBLE, NO LLEGEIXIS AIXO (no vull ferir a ningu valencia, que quedi clar):
La de plastica, que nomes sap un verd, el ficar, no n'utiliza un altre! Vaig agafar una grip i no vaig poder sortir de casa en dues semanes i per aixo em va suspendre (i adamunt amb un 4'95, la molt %*#). I adamunt, aquesta avaluacio vaig agafar un virus de panxa i em vaig pasar la semana vomitant, pero tenia completa la lamina, pero "Com que vares faltar no vares ficar els retococs de la lamina, et fique un 4'65. No hagesis ficat el virus" i adamunt, al cuadern ens fa posar les paraules en valencia (que si milotxa, que si melo de moros, per cada paraula en mallorqui et lleva 0'5) i despres, quan he de cercar els objectes, no m'he entero! I adamunt, es la cap d'estudis, ens ha posat una fulla en que hem de vigilar a un companys i dir que fa (en teoria si ho dius et "fiquen" una amonestacio), per cada quatre no (et posa, per exemple: Ha parlat? I has de marcar si o no, hi ha sis categories i ho hem de fer durant una semana) et posa un avis i la que em vigila es la cleca i poma a la que li caic malament (com que a la meva clase li encanta que hi hagi bulla, els hi ha donat igual l'amonestacio i tothom sap qui el vigila). I una darrera chorada seva (ho sent, pero m'he de deshaogar) avui ens ha enxufat la cam de l'ordinador durant socials i naturals, que suposadamnet ens portam malament. Pero que estam, a Gran Hermano? I ha criticat a tots els profes del insti! I adamunt: "perque a jo no m'agrada criticar!" i a clase seva esteim molt estrets (com que les regles que hem de dur son 60 cm), pero clar, no podem utilizar l'aula de plastica perque: se li fica afonia i com que es cap d'estudis ha d'estar parlant". I la tenim el dilluns a darrere hora, no surtim fins a les 15:20 (no exager, hechos comprobados) i el dimarts abans del segon pati, crec que mai he surtit al pati durant el segon esplai. I quan un dia em vaig olvidar els colors (desde quant els color primaris son el rosa, el lila i el verd pistacho?) vaig estar els dos patis (era dimart, el darrer abans de les vacances de nadal) aseguda al banc de davant el pati sense abric (vaig estar tot el nadal refredada?, sense berenar (despres de sortir de clase vaig atracar el bar) i sense fer res mes que esta amb els braços plegats (casi m'adorm). Es que la coneix la J. K. Rowling i deixa a l' Snape i la Trelawney de costat!
PD: Tambe tenc la de naturlas, exacte al 100% a la Trelawney, fisicament i pscologicament (ja m'ha perdut cinc fitxes, tarda mes d'un mes en corregir els examens i avui em posa un 5 i no m'havia corregit ni la mitat de l'examen! (he contat i em surt un 9'15) I clar, ara a esperar un mes.

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Hermione Mitchie ha escrit: La de plastica, que nomes sap un verd, el ficar, no n'utiliza un altre! Vaig agafar una grip i no vaig poder sortir de casa en dues semanes i per aixo em va suspendre
Uuui, tema suspendre... a mi m'han suspès castellà aquest trimestre per una tonteria, també... Noti's que dic que m'han suspès i no que he suspès jo. Aqui bé la història:

Era el dia abans de l'avaluació del segon trimestre de Batxillerat, i ens va anar agafant un per un per comentar-nos les notes davant la classe personalment. Quan em va tocar a mi, vaig anar-hi i la mitjana em quedava un 5 i escaig. Ho tenia tot presentat, no havia faltat cap dia a classe i no monto mai merders ni grans xerrades a mig de les classes...
Total, que em va demanar el perquè havia tret un 1 en un examen (sintaxi... la meva gran debilitat), i jo li vaig explicar tan bé com em va sortir que havia fet tot el que havia pogut, i que si mai m'havia sortit (perquè no, mai ho he sapigut fer), tampoc em sortiria ara. I que es clar, que per haver fallat un parell de complements tampoc em mereixia la nota que m'havia posat. Doncs va i es veu que se'm va ofendre. Quan vaig tornar a anar cap al meu lloc, es veu que va murmurejar que 'ara l'he de suspendre', ja que ho van sentir els que seuen a primera fila.
Es va acabar la classe i em crida i em diu que em queda suspesa perquè l'1 era una nota massa baixa.

Doncs queda maleït. Si no puc anar a sele per culpa seva... m'ajudareu tots amb uns quants Crucios? ;) Es clar que tampoc cal ser cruels... amb un sectusempra n'hi hauria d'haver prou :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

ginny_weasley_potter ha escrit:
Hermione Mitchie ha escrit: La de plastica, que nomes sap un verd, el ficar, no n'utiliza un altre! Vaig agafar una grip i no vaig poder sortir de casa en dues semanes i per aixo em va suspendre
Uuui, tema suspendre... a mi m'han suspès castellà aquest trimestre per una tonteria, també... Noti's que dic que m'han suspès i no que he suspès jo. Aqui bé la història:

Doncs queda maleït. Si no puc anar a sele per culpa seva... m'ajudareu tots amb uns quants Crucios? ;) Es clar que tampoc cal ser cruels... amb un sectusempra n'hi hauria d'haver prou :)
Hauriem de fer un tema d'aixo. A mi em varen suspendre catala perque vaig tres un 3 coma algo en un dictat sorpresa. I educacio per l'aburriment (tambe dita ciutadania) per no pintar un dibuix.
PD: Nomes Cruicios Jo li faria un Obitus per Subitum a la de plastica, no em varen donar un dels premis a millor estudiant perque tenia la seva suspesa (i tot i aixi tenia la mitjana mes alta que a dos als que li varen donar)

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: LUN@ »

Hermione Mitchie ha escrit:PD: Nomes Cruicios Jo li faria un Obitus per Subitum a la de plastica, no em varen donar un dels premis a millor estudiant perque tenia la seva suspesa (i tot i aixi tenia la mitjana mes alta que a dos als que li varen donar)
Maaare meva, com et compadeixo...
Ara que estic a la Uni, generalment tots els profes passen bastant de tothom, així que no hi ha massa temps i tracte com perquè t'agafin mania.
Però sempre recordaré 2n de batx... la profe d'història m'odiava profundament fins i tot va arribar a marcar-me com a error el "haver posat massa específicament la data d'un fet quan només calia dir-ne l'any" i si no ho posava em deia que "no estava bé perquè faltava especificar la data". Em vaig tornar boja. Entregava un comentari "massa llarg" el feia tres línies més curt i ja era "massa breu"... un horror, vaja...
Per acabar-ho de rematar, era la tieta del meu nòvio, el qual no va baixar del 10 en tot el curs ¬¬.
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Respon