Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No és x criticar, però...
Se (xq les altres classes excepte la meva ho han fet) q a Experimentals en faran obrir rinyons d'ovella i de porc, e "investigar·" les parts...
I jo, q ni tan sols menjo animals, crec q em guanyaré bastanta mala nota x mitja x culpa d'aixpò ja q de CAP manero ho penso fer...X les barbes de merlí (XDXD), q és un tros d'animal, q era un ésser viu i li han tret després de matar-lo, i ara pensa fer q a sobre li regirem els órgans despr´s de mort...Akesta profesora no té sentiments....Ens diu q és "bo x la salut" menjar fetge i q els vegetarians en són pocs xq no és una opció raonable (no sap q ho sóc)...
Així q des d'aki, faré de Rondarora...
<<La seyora Llunàtika Friky (xD) saluda a la professora d'Experimentals i li diu q "renti" les seves classes, porka!!! XDXD >>

Atentament, amb pau, amor i bon rotllo!! (però sense ronyons...)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

xD molt bona! a nusatres tb ens va dir laltre dia lu del fetge i tothom: ecs! a mes k kumensa laparell digestiu no se k...la caca pastosa és la millor! fixeuvos kom la feu pk la likida no es pas bona i la dura dura tpc, mireu k ha de ser pastosa i si no li ho dieu als pares i modifikeu al dieta...kin fastik de tia tothom alla aguantantse els gestos de fastig pk va fotre una fora x feru...ecs de vritat no se n k pensava la tia, se les mira i les toka les merdes o k?
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Doncs això que dieu d obrir a animals x el mig jo u e fet moltisims cops. es horroros! he fet x exemple: obrir un peix per la meitat i petarli totes les parts. Tot allò ple de sang. Ecsss!! es askeròs! també una cuixa de pollastre amb tots els cartílags x allà. de tot vaja.

Però això k dieu k no existeix un profe de gimnàstica normal, es mentida (en el meu cas eh!). el meu profe és el millor k hi ha. tb posa negatius i això (com tot professor) però nu+ si xutes alguna pilota contra algu o alguna cosa aixi. si arribes tard no et diu res. es el millor!! a més té una xispa. I es k a mi ma posat bona nota ia m lu malament k jo u faig!! Nu+ si participes i et portes bé ja et posa bona nota. No el puc criticar fisicament xk destrosu tot el k e dit. Es que no es precisament allò k es diu gaire guapo i no té molt bon cos d'esportista. Però wno x mi es el millor!! Wno x tot el cole!! XENI (wno es diu eugeni xo li diem xeni i a ell li agarada eh!)ETS EL MILLOR PROFE DE TOTS!! SIMPLEMENT EL MILLOR!! :ballar:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

si es el millor, un profe normal no ho es....

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

Però això k dieu k no existeix un profe de gimnàstica normal, es mentida (en el meu cas eh!). el meu profe és el millor k hi ha. tb posa negatius i això (com tot professor) però nu+ si xutes alguna pilota contra algu o alguna cosa aixi. si arribes tard no et diu res. es el millor!! a més té una xispa. I es k a mi ma posat bona nota ia m lu malament k jo u faig!! Nu+ si participes i et portes bé ja et posa bona nota. No el puc criticar fisicament xk destrosu tot el k e dit. Es que no es precisament allò k es diu gaire guapo i no té molt bon cos d'esportista. Però wno x mi es el millor!! Wno x tot el cole!! XENI (wno es diu eugeni xo li diem xeni i a ell li agarada eh!)ETS EL MILLOR PROFE DE TOTS!! SIMPLEMENT EL MILLOR!!
a mi em va posar un positiu per portar-li la pilota de futbol :roll:

i anna no em recordis lu del peix... :greetings:
Imatge

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Ary val si k es nurmal, però vull k es el millor d tots els k tenim!

Laura k mimada, nu+ x portarli la pilota de futbol!!
Era askeros lu del peix, a + u vam fe dos com una vegada a 6e xo k nusaltres no vam tocar casi re nu+ la profe i el vam obrir molt poc. Pero a 1r d'eso, va ser horrible!!! wno ja u e explicat abans. No m'agrada recordar akestes coses!!xD :?

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

a la dos nenes de la meva classe cada divendres a la tarda el hi dona un suc (no se x k)
raru no??
aixo si k és un profe de gimnàs com cal!!!!!!!!!!
wenu pero la seva xispa... :roll: deixem'ho
Imatge

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

si Laura amb això tens raó, a vegades la xispa k té no es gaire bona xDD. Avegades et kedes una mika parada del k diu jeje. Moltes vegades no fa gaire gracia!! :boig:

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Tinc un profe tan vago que fa un any i mig que li vaig entregar un treball i encara no me'l ha tornat :eh:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

la meua de francès enkara no m'ha turnat corregida la llibreta de l'any paxat...supera al teu profe, vespral 8O vull la mva llibreta! k kuasi no tenia res apuntat i val diners! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

si que dóna per llarg, aquest tema
però no m'extranya, tractant-se de criticar profes :alien: ... :riure:

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

la d musica d l'any pxat li vam entregar la llibreta al novembre pk la resta dl curs ens dedicavem a prepara la cantata, sisi: "L'assamblea dels infants" i encara no ens ha tornat la llibreta, suposo k no deuen existir... :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

wnu i ara mateix makabu d'enrecordar dakest tema pk després de do hores he acabat els 53 exercicis k ens ha posat la de socials x akest nadal! tot un récord! mestik cagan en ella i en sa mare ara mateix...xD
serà... :evil:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Làlia ha escrit:eeh!!! alto!!! una mica de respecte pel Mercadona k fan uns cereals molt bons!!!!
ajajaj XDD es veritat, mencanten els de avellana, coco, platan i muesli, stan boníssims!!!XDDDD

(no pretenc fer publicitatXDDD)

Avatar de l’usuari
Hammock
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dg. gen. 01, 2006 12:06 pm
Ubicació: a dos metres sota terra

Entrada Autor: Hammock »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:No és x criticar, però...
Se (xq les altres classes excepte la meva ho han fet) q a Experimentals en faran obrir rinyons d'ovella i de porc, e "investigar·" les parts...
I jo, q ni tan sols menjo animals, crec q em guanyaré bastanta mala nota x mitja x culpa d'aixpò ja q de CAP manero ho penso fer...
ja ets la 2a persona que conec que no menja animals (apart de jo)! de moment sembla que no, però com algun dia m'obliguin a fer-ho m'hi negaré... això només seria capaç de fer-ho a algun mestre...
:tombstone: SIX FEET UNDER
no tinc ni idea de què és la c!!!!

Respon