Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marc Riera »

Aquest fòrum està pensat, tal com diu el títol, per criticar els profes!!! Això sí, sense passar-se ni faltar el respecte, eh?

Bé, començo jo: El de castellà, un tio que es diu Pardo, que SEMPRE en els 3 anys que m'ha fet classe, sempre porta texans i camisa, i si fa molt fred porta un jersei gris. Si algun cop no has fet els deures, pregunta:
Por qué no has echo los deberes?
i tu dius:
Se me olvidó...
I respon: Claro... (aquí obre els ulls, ja de per sí grossos i sortits) tu lo que quieres es suspender castellano, verdad? Llavors tothom riu, per què tan alt com és, calb de la "coronilla" i comença a treure els ulls... Al pobre tohom li diu Búho, pels ulls...


PD: Em sembla que jo sóc l primer que falta el respecte, oi? :roll:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Hahahaha bé, jo vull criticar un ex-profe meu de tecnologia que es diu Víctor. Per començar nosaltres li diem Vicky o també pingu perquè s'assembla a un pingüí: el nas molt gros (que fa de bec) , calba a dalt... baixet i gordet. I a més no m'agrada gens com s'explica.. diguem que ell i jo des del primer dia de classe que no ens suportem. I l'he tingut dos anys de tutor.... :?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ara ve quan el teu professor de castellà és fan de Harry Potter, es conecta en aquesta web...i tu tens el castellà suspès de per vida :roll: :twisted:

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Millo no di noms dons XD

Jo tink un/a profe d caste k sta konvençut/uda d k existeixen els fantasmes, els elfs, els nans d jardi vius i tot axo XD. Sta tocat/ada d l'ala.
Ell/a mateix/a ho diu:
"después d tantos años d enseñar aki encerrados, a todos se nos va la olla, pero a algunos se nos nota + k a otros."

I en tenia un atre/a k parlava super raro, i era tan facil imitarlo/la k tutom ho feia a mitja classe XD. Kins temps akells d 3er d'eso kuan tutom deia: "A fora plou!" I feia un sol k espantava...

I la meua germana t un/a profe k els i diu k lu ideal d temps d llegi son 3 minuts al dia, i als d batxillerat els i diu 5 minuts al dia! XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

ho sento marc, però aquí no es poden dir insults...i en aquest tema creu-me, que són necessaris...
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hahaha. Quin tema.

Parlaré en masculí per no anar posant les ///// tota l'estona, però no vull determinar el sexe dels profes. ^^ Tot i quee stic convençut que ni un entrarà en aquest fòrum.

obviament, censuro l'assignatura per poder identificar-lo amb més dificultat. XD XD

També parlaré en passat, encara que sigui un profe que tinc ara o que he tingut abans.


Hahaha. Quines paranoies. 8)

Doooncs... tenia un profe que sempre anava en màniga curta... per motlq ue fes fred o calor. XD I només en tenia tres de diferents: balva, blanca amb ratlles verdes horitzonatls i lila. XD Aquest quan li parlaves sempre responia "Que sí, que sí", amb un toc... mmmm... Pa'llá. :ballar: També posava la mà a "lo pijo". Hahahaha Què bo. :lol:


Després tenia una altre professor que parlava mooooolt fluix. Tan fluix que al principi de la classe no se l'escoltava (perquè tothom parlava ^^). A més a més... nome´s parlava cap a uns quants de la clase (entre els quals m'inclïa jo :wink: ), i se't quedava mirant i somrient, com si ja sabéssis perfectament del que parlava o amb mirada "recordes aquella cosa divertida que esn va pasar, oi?". Hahahaha. Això no es pot explicar amb paraules. :mrgreen:
A més... era de Castellà (he hagut d'afegir l'assignatura ^^) i sempre deia "Calleu" o "Calleu sisplau!" (en català). i quan algú li parlava en català deia que no l'entenia. XD


Després tenia un que parlava tan de pressa que l'havíem de frenar. hahaha. XD Xd o ens deia "Això no ho farem, ho fareu més endavant, però us explico que *explicació del que no anava a explicar*, però això ja ho fareu". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Tinc més... però això només ho podem gaudir els del meu insti. :lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Al meu insti tb hi ha bastanta fauna. (expressio k fai servi io, pro no c si es d'algun llok en konkret, ja u posare a l'atre tema d frases)
Els d'abans eren alguns, pro kina tela k tenen alguns.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo tinc un de mates que entra a clase posa un exercici molt curt i preten que ens passem tota la hora fent-lo, passa de tot i li es igual si ens axequem si marxem si cridem li es igual.

i un profe de angles de lany passat que portava dos rellotjes i anava vestit a lo antic, era un pervertit i utilitzava maquina descriure......... a si! ens parlava amb els ulls tancats.


es horrible, a sobre es molt pesat i encara viu amb sa mare deu tindre uns 60 anys k es jubili plis i ens explica la seva vida

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

jo tenia un professor.. que donava anglès... feia pudor... tenia caspa... tenia soriasis... tenia venades en que semblava que es penses que tenia 15 anys... i que era gilipolles... :riure:

lo més bo va ser quan va nevar lleugerament a lleida, que tothom deia que era per que aquest professor s'havia espolsat el cap :riure:
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs jo el meu profe d'historia del món comtemporani, li tinc una ràbia. Només entrar a classe, si som a dia 25 comença a preguntarli coses a la persona que té aquest número a la llista, i fins que no li diu alguna cosa no el deixa en pau, i a sobre li em d'explicar el que que significa per exemple: historia del mon contemporani, paraula per paraula.
Aquest home es pensa que som diccionaris. :evil:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, el clàssic de parlar amb els ulls tancats. xD

Eprò proveu la que us he dit, la que et mira com si un-dia-haguéssim-quedat-i-haviém-parlat-i-rigut-del-tema-que-ara-està-parlant. Amb mirada de: "Te'n rocordes, oi? Hahaha".


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Dons la meva critica... tenim un profe de plastica, que es diu Saguillo, i totel dia li diem "membrillo"!!!!!!!! o tmb "Membrillo tu madre kien es albaricoque o perejil??" o sino, kom k es calvo li diem "kuan es el teu cumple, es per regalar-te un pinte" o coses aixi, ens pasem bastant, o ens posem a cridar com bojos, o posem un puntet a la pissara i cada cop k passa per alli començem tots cridant: "pip" o "güillo" i si es keda davant tots tot el rato: "pip, pip, ..." esta b ens pasem... XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

jajajjaja Nos pintem els cantos d les taules amb guix i les ajuntem mol, axi si ha d passa xl passadis, els pantalons es takaran amb el guix! XD O amagar el borrador a un llok alt... n'hi ha tantes d coses x fe a klasse...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

menys estudiar a clase es fa de tot no¿¿¿ pos la vritat jo no faig akestes coses soc bona gen!!!!! (crec)

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Entre broma i broma, de vegades et poses a la pell del profe i penses com es deu sentir, però no tens gaire tens de pensar que ja estàs preparant la següent broma :mrgreen:

:roll:


Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respon