Enga, k tinc mol ratu lliure. Seguiré comentant-vos la fauna k hi ha al meu institut i al de la Hermione (nem a la mateixa classe)

:
-Natus: (Gemma): dios, no heu vist una tia am tan mala llet. A veure, kuan sta de bones et cau b i tot, po kuan sta de mala llet s lu pitjor. L'any passat li teniem posats noms com: sargento, sargento o'neil i altres coses. A més, la boca li fa pudor a tabac i nu se am kuans tios sta sortin (un d'ells era excursionista de granollers, i a les excursions ella sempre portava les xiruques i el bastó)

- Castella de Batxillerat (Roser): pffff, l'altra. Mireu, nu+ pk us en feu una idea, un dia vaig entrar a una de les seves classes pk havia de parlar amb ella sobre el batxillerat, els alumnes k tenia al moment staven parlan i va ella i diu: "Como no os calleis os voy a meter una de faena que no vais a ver la luz del sol en 2 meses" ¬¬' No cal dir k vax kdar flipant. I tmb un altre dia es va guanyar la frase amb la k la coneixem: rodaran cabezas

¬¬' Es veu k s'estima mol els de batxillerat i els dóna anims aixi

l'any k ve fliparem.
- Mates de Batxillerat: (Isabel): sempre va vestida igual, porta uns pantalons de cuiro i camises de flors, i els cabells curts, horribles. A +, diuen k s lesbiana.

No hi tinc res en contra, però, eh.
- Filosofia (Iñaki): no heu vist mai algu tan semblan al follonero del Buenafuente. Us u juro, es identic, la cara, la veu, etc. Kuan entrava a classe li deiem: Buenafuente! (am veu de follonero) mes d'un havia acabat fora, pro la broma valia la pena XD. Un dia vam mirar un video i no trobava l'Stop ¬¬' (sort de l'Hermione

)
- Informàtica: (Enric): wnuuuuuuuu, k dir de l'Enric. Em sembla k ja em parlat d'ell, po sk es un pervertit, sempre porta la mateixa roba, fa pudor...Li diem boig, pk s diu Bosch i clar, Bosch, Boig
- Anglès (Irma): ja han parlat d'ella. Sempre la veiem amb el gos passejant, i kuan ens veu li diu: ataca! ataca!, po s una merdeta gos k ti cagues XD
- Tecnologia/ VIP (Paki): wnu, la Paqui, s tan i tan baixa k enlloc de donar llum fara xispes XDXD ¬¬' acudit dolent ¬¬'. Ok. Des de k es va casar smpre sta de mala llet. Deu ser.....insatisfacció?

va a ser que si

. Pro ja s'hu trobara, ja. Si fins i tot l'ultim dia de curs kdava una hora x acabar l'ESO i ja ens veus fent representacions gràfiques com bojos, sense parar. I llavors et va de guais i tal.

Mwahahahahahaha, morira ¬¬'
- Castellà ESO (Núria): si si, la de l'embús. Que weno akello. Al festival de fi de curs van fer màgia i li havien de tallar un braç en broma. Tots deiem: pos tallali l'esquerre, pk si ara triga com 2 mesos a corregir un examen, sense braç trigara tot un curs ¬¬'. L'ultim dia de classe em va tornar una redacció que li havia entregat a principis de curs XD i em diu: tranquil, k ja te comptat la nota, po clar, comptava pel 1r trimestre i nu s pot canviar

.
Wnu, de mumen el Zoo s keda aki. A veure a Batxillerat els profes k tenim. Mwahahahaha, tremoleu!!
APa, dewwww