Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Hammock ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:No és x criticar, però...
Se (xq les altres classes excepte la meva ho han fet) q a Experimentals en faran obrir rinyons d'ovella i de porc, e "investigar·" les parts...
I jo, q ni tan sols menjo animals, crec q em guanyaré bastanta mala nota x mitja x culpa d'aixpò ja q de CAP manero ho penso fer...
ja ets la 2a persona que conec que no menja animals (apart de jo)! de moment sembla que no, però com algun dia m'obliguin a fer-ho m'hi negaré... això només seria capaç de fer-ho a algun mestre...
No us aconsello que escolliu la carrera de Biologia a cap dels dos :lol: :lol:

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:No és x criticar, però...
Se (xq les altres classes excepte la meva ho han fet) q a Experimentals en faran obrir rinyons d'ovella i de porc, e "investigar·" les parts...
I jo, q ni tan sols menjo animals, crec q em guanyaré bastanta mala nota x mitja x culpa d'aixpò ja q de CAP manero ho penso fer...X les barbes de merlí (XDXD), q és un tros d'animal, q era un ésser viu i li han tret després de matar-lo, i ara pensa fer q a sobre li regirem els órgans despr´s de mort...Akesta profesora no té sentiments....Ens diu q és "bo x la salut" menjar fetge i q els vegetarians en són pocs xq no és una opció raonable (no sap q ho sóc)...
Així q des d'aki, faré de Rondarora...
<<La seyora Llunàtika Friky (xD) saluda a la professora d'Experimentals i li diu q "renti" les seves classes, porka!!! XDXD >>

Atentament, amb pau, amor i bon rotllo!! (però sense ronyons...)

mira, naltres no vam haver de obrir res ( haviem de obrir cors de corder i porc) primer perq em vaig marejar/desmaiar perdent l'equilibri, un va vomitar i la meitat de la classe s'en va anar fora per que els feia moltissima aprensió :riure:

osigui que ja saps que fer per lliurarten... :riure:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Segre ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:No és x criticar, però...
Se (xq les altres classes excepte la meva ho han fet) q a Experimentals en faran obrir rinyons d'ovella i de porc, e "investigar·" les parts...
I jo, q ni tan sols menjo animals, crec q em guanyaré bastanta mala nota x mitja x culpa d'aixpò ja q de CAP manero ho penso fer...X les barbes de merlí (XDXD), q és un tros d'animal, q era un ésser viu i li han tret després de matar-lo, i ara pensa fer q a sobre li regirem els órgans despr´s de mort...Akesta profesora no té sentiments....Ens diu q és "bo x la salut" menjar fetge i q els vegetarians en són pocs xq no és una opció raonable (no sap q ho sóc)...
Així q des d'aki, faré de Rondarora...
<<La seyora Llunàtika Friky (xD) saluda a la professora d'Experimentals i li diu q "renti" les seves classes, porka!!! XDXD >>

Atentament, amb pau, amor i bon rotllo!! (però sense ronyons...)

mira, naltres no vam haver de obrir res ( haviem de obrir cors de corder i porc) primer perq em vaig marejar/desmaiar perdent l'equilibri, un va vomitar i la meitat de la classe s'en va anar fora per que els feia moltissima aprensió :riure:

osigui que ja saps que fer per lliurarten... :riure:
Doncs a Manresa vam obrir de tot... cors, ronyons, pulmons... amb aquests últims, molts de la meva classe es van posar la tràquea a la boca i van inflar els pulmons bufant...

Respecto els vegetarians i tal, però és la manera més efectiva d'investigar, si no que t'ho diguin la Sandra i l'Aina que estan a punt de... bé, millor callo que acabo de sopar...

Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Hammock
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dg. gen. 01, 2006 12:06 pm
Ubicació: a dos metres sota terra

Entrada Autor: Hammock »

no crec que tancar a uns ratolins en un laberint o matar-los perquè sí sigui moral, però si la gent ho pensa... allà ells
:tombstone: SIX FEET UNDER
no tinc ni idea de què és la c!!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No els tanquem en laberints ni els matem perquè si, ho fem per poder estudiar el seu comportament i fer estudis que després poguem utilitzar per salvar vides humanes...no ho fem per gust ni perquè tinguem res en contra dels pobres animals :roll:

Avatar de l’usuari
Hammock
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dg. gen. 01, 2006 12:06 pm
Ubicació: a dos metres sota terra

Entrada Autor: Hammock »

doncs a mí l'excusa de matar vides per salvar-ne d'altres no em serveix... sencillament, no ho entenc, si no tens res en contra d'un ésser viu, perquè li has de fer mal?
:tombstone: SIX FEET UNDER
no tinc ni idea de què és la c!!!!

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

Mitgerol ha escrit:
Segre ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:No és x criticar, però...
Se (xq les altres classes excepte la meva ho han fet) q a Experimentals en faran obrir rinyons d'ovella i de porc, e "investigar·" les parts...
I jo, q ni tan sols menjo animals, crec q em guanyaré bastanta mala nota x mitja x culpa d'aixpò ja q de CAP manero ho penso fer...X les barbes de merlí (XDXD), q és un tros d'animal, q era un ésser viu i li han tret després de matar-lo, i ara pensa fer q a sobre li regirem els órgans despr´s de mort...Akesta profesora no té sentiments....Ens diu q és "bo x la salut" menjar fetge i q els vegetarians en són pocs xq no és una opció raonable (no sap q ho sóc)...
Així q des d'aki, faré de Rondarora...
<<La seyora Llunàtika Friky (xD) saluda a la professora d'Experimentals i li diu q "renti" les seves classes, porka!!! XDXD >>

Atentament, amb pau, amor i bon rotllo!! (però sense ronyons...)

mira, naltres no vam haver de obrir res ( haviem de obrir cors de corder i porc) primer perq em vaig marejar/desmaiar perdent l'equilibri, un va vomitar i la meitat de la classe s'en va anar fora per que els feia moltissima aprensió :riure:

osigui que ja saps que fer per lliurarten... :riure:
Doncs a Manresa vam obrir de tot... cors, ronyons, pulmons... amb aquests últims, molts de la meva classe es van posar la tràquea a la boca i van inflar els pulmons bufant...

Respecto els vegetarians i tal, però és la manera més efectiva d'investigar, si no que t'ho diguin la Sandra i l'Aina que estan a punt de... bé, millor callo que acabo de sopar...

Mit :P

no si nosaltres també vam unflar uns pulmons, però amb un tub no amb la boca directament :rage:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Hammock ha escrit:doncs a mí l'excusa de matar vides per salvar-ne d'altres no em serveix... sencillament, no ho entenc, si no tens res en contra d'un ésser viu, perquè li has de fer mal?
Això està molt bé i jo sóc el primer de dir-ho i tal tal tal...

Però a veure, posem per cas que algú té a l'abast de la mà la cura contra el càncer, però, ai caram, no et pots arriscar a experimentar directament amb humans... Llavors, si hi hagués una llei prohibint l'experimentació amb animals, no es podria arribar a aconseguir la vacuna...

Jo m'estimo molt més que es sacrifiqui un ratolí si així s'aconsegueix salvar la vida a milions de persones... o posaries en perill la vida d'una persona, com tu i com jo, per un experiment que podria sortir malament?

He dit :P

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Hammock
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dg. gen. 01, 2006 12:06 pm
Ubicació: a dos metres sota terra

Entrada Autor: Hammock »

no, si entenc el que vols dir...

i no crec que hi hagi persones voluntàries...

però es que tampoc vull que es morin els ratolins, mira, un que és raro...
:tombstone: SIX FEET UNDER
no tinc ni idea de què és la c!!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

la meva cosina k studia veterinaria t un pollet en formol o algun likid raro k encara no havia sortit d l'ou k s transparent i fa fastic...x cert...es diu Marujito

Avatar de l’usuari
broken_dreams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:46 pm
Ubicació: en howarts

Entrada Autor: broken_dreams »

Doncs jo tenia un mestre de religio que savia parlar en claretat i era imbecil, sen va anar a barna peor jo x mi k nava burraxu i es va apuntar a una secta destructiva on feien siucidis colectius.
Despres la d castella k era mol borde
I una d primaria k em tenia mania i era na fulana
Imatge

Avatar de l’usuari
Lovegood_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:57 pm

Entrada Autor: Lovegood_Granger »

broken_dreams ha escrit:Doncs jo tenia un mestre de religio que savia parlar en claretat i era imbecil, sen va anar a barna peor jo x mi k nava burraxu i es va apuntar a una secta destructiva on feien siucidis colectius.
Despres la d castella k era mol borde
I una d primaria k em tenia mania i era na fulana
Aviam aviam...

1-Tucàn.
2-Fina
3-Gemma (??) xD
Nuez y nervio de dragón, doce pulgadas y tres quartos, inflexible

Imatge

Avatar de l’usuari
broken_dreams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:46 pm
Ubicació: en howarts

Entrada Autor: broken_dreams »

Lovegood_Granger ha escrit:
broken_dreams ha escrit:Doncs jo tenia un mestre de religio que savia parlar en claretat i era imbecil, sen va anar a barna peor jo x mi k nava burraxu i es va apuntar a una secta destructiva on feien siucidis colectius.
Despres la d castella k era mol borde
I una d primaria k em tenia mania i era na fulana
Aviam aviam...

1-Tucàn.
2-Fina
3-Gemma (??) xD
No, Eulalia
Imatge

Avatar de l’usuari
Lovegood_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:57 pm

Entrada Autor: Lovegood_Granger »

broken_dreams ha escrit:
Lovegood_Granger ha escrit:
broken_dreams ha escrit:Doncs jo tenia un mestre de religio que savia parlar en claretat i era imbecil, sen va anar a barna peor jo x mi k nava burraxu i es va apuntar a una secta destructiva on feien siucidis colectius.
Despres la d castella k era mol borde
I una d primaria k em tenia mania i era na fulana
Aviam aviam...

1-Tucàn.
2-Fina
3-Gemma (??) xD
No, Eulalia
Oh, a mi no em queia malament del tot, la Gemma era pitjor T_T
Nuez y nervio de dragón, doce pulgadas y tres quartos, inflexible

Imatge

Avatar de l’usuari
broken_dreams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:46 pm
Ubicació: en howarts

Entrada Autor: broken_dreams »

Lovegood_Granger ha escrit:
broken_dreams ha escrit:
Lovegood_Granger ha escrit: Aviam aviam...

1-Tucàn.
2-Fina
3-Gemma (??) xD
No, Eulalia
Oh, a mi no em queia malament del tot, la Gemma era pitjor T_T
no cregis ehh
Imatge

Respon