Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

ala que flipats, a la mev aclasse només feien torres de taules
i les tiraven tiraven a cap de cadira. :roll:

Avatar de l’usuari
Malfoy69
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Contacta:

RE: Criticar als profes!!!

Entrada Autor: Malfoy69 »

Bona Tarda a tothom anem a criticar als professors:

El meu professor d'anglès...com ho dic.... és...¡GAY! :mrgreen:
La professora de Naturals fa.....¡PUDOR!.
:o


Bueno ja, els eh criticat jejejeje.


Fins ara.
MaLfOy69

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

el meu profe :alien: de català ens posa temes molt raros per fer les redaccions:
- 1ª Redacció: en una classe, un professor :alien: deixa un caramel a sobre la taula de cada alumne, i diu que s'anirà 5 minuts, i que qui encara tingui el caramel a la taula quan hagi tornat, li donarà un premi. Has d'escriure què els hi passarà a dos nens quan tinguin 25 anys, per culpa de lo del caramel
- 2ª Redacció: tens un germà bessó :hug: que se n'ha anat fa anys. Has d'escriure la carta que t'envia el teu germà bessó :hug: a tu.

i això que només em fet dos redaccions... a més, hem fet dos redaccions i dos examens, I NO HA CORRETGIT ABSOLUTAMENT RES!!!!!! :o
pobre profe... és un cas perdut... :boig:

Avatar de l’usuari
Malfoy69
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Contacta:

RE:

Entrada Autor: Malfoy69 »

jejeje això es molt bó lo del caramel.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :tombstone: :tombstone:

La pròxima vegada et farà fer una redacció, posan-t'hi un :cake: jejejeje.



Que bó.

Fins ara.
MaLfOy69

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

-daniel- ha escrit:el meu profe :alien: de català ens posa temes molt raros per fer les redaccions:
- 1ª Redacció: en una classe, un professor :alien: deixa un caramel a sobre la taula de cada alumne, i diu que s'anirà 5 minuts, i que qui encara tingui el caramel a la taula quan hagi tornat, li donarà un premi. Has d'escriure què els hi passarà a dos nens quan tinguin 25 anys, per culpa de lo del caramel
- 2ª Redacció: tens un germà bessó :hug: que se n'ha anat fa anys. Has d'escriure la carta que t'envia el teu germà bessó :hug: a tu.

i això que només em fet dos redaccions... a més, hem fet dos redaccions i dos examens, I NO HA CORRETGIT ABSOLUTAMENT RES!!!!!! :o
pobre profe... és un cas perdut... :boig:
Doncs és divertit...^^
A mi l'última redacció era x escollir entre una llista de títols de llibres e inventar-se una història diferent.... Jo vaig agafar "L'home que mirava passar els trens", encara que no l'he llegit....

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

sí que ha triumfat el meu profe :alien: de català :riure:
:hungry:

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

pues la meva profe d ktala, s lu millor!!! sempre t uns mimats i smpre els + frikies, evidenment una soc jo, po no ve al cas.
wenu, a lu k anava, kuan corregeix, parla sola i s'exclama sense dir res!!! s mul divertit!! i kuan et renya, no et mira a la cara, sino cap a munt!!

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Làlia ha escrit:kuan et renya, no et mira a la cara, sino cap a munt!!
jajaja , la meva fa lo mateix !!! No et mira a tu , sinò a la paret o als llibres q te damun d la taula !!! Es una passada aquella professora... :mrgreen:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

o com magrada aquest tema... per on començo? no, els nostres son bastant suportables, i a el de dibuix k no ens cau be i k esta cec la de musica k es una mentidera i mes coses k ara no dire,la de frances k li diem spiderwomen park ataca x sorpresai altres...
(weno, ja li dire a la parvati k va a la meva classe k entri aqui, k ella sap criticar millor els profes...)
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

:lol: :lol: :lol: La millor la meva de filo... Es passava els exàmens llegint e diari... I veies xuletes volant per la classe... :mrgreen: :lol: :lol: :lol: Tot i així, més de la meitat de la gent (no és exageració, unes 17-18 persones de 30 :o :o ) treien menys de 3 :o :o .
És que volia els exàmens d'una manera en concret... :wall: :wall: Al principi suspenia amb menys de tres :boig: :boig: però al final li vaig agafar el puntillo :riure: :riure: (molt poca gent de la classe va aconseguir que els exàmens agradéssin, més o menys la meitat seguia suspenent... :police: )
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Avis: He criticat/insultat algun profe amb els amics almenys un cop a la setmana.

Es normal que els profes la caguin o tinguin algun defecte ja que tal com va dir el meu nou profe de mates a principi de curs "Jo en primer lloc soc persona i despres professor i per tant vull que si m'heu de dir algo m'anomeu pel nom o sino jo us respondre: que vols alumne." Son humans no son perfectes i nosaltres tampoc si hi pensem a pensar segur que podem criticar mes alguns companys nostres que a ells.

Avatar de l’usuari
veritaserum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. juny 05, 2005 1:16 pm
Ubicació: Països Catalans (no espanya)

Entrada Autor: veritaserum »

Joder penya jo millor no dic re xk si dic lo k penso dels professors haurem de censurar tot el missatge.
veritaserum__ N0 Et LiMiTiS a CoNeEMpLaR AqUeStEs HoReS k ArA vEnEn, bAiXa aL cArReR i PaRtIcIpA, nO P0DrAn ReS dAvAnT d'Un pObLe uNiT, aLeGrE i cOmBaTiU... !!*!! (obrint pas, la flama) ==== extremistes i radicals 4 ever !¡*¡!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

veritaserum ha escrit:Joder penya jo millor no dic re xk si dic lo k penso dels professors haurem de censurar tot el missatge.
Pots dir-ho suaument... :roll: Sense passar-te. Si no et passes jo et dono permís. :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

sempre que parlem a la classe de mates, la profe ens diu:
hola
d'una manera irònica :eh:


PD:
-sandra- ha escrit: :lol: :lol: :lol: La millor la meva de filo... Es passava els exàmens llegint e diari... I veies xuletes volant per la classe... :mrgreen: :lol: :lol: :lol: Tot i així, més de la meitat de la gent (no és exageració, unes 17-18 persones de 30 :o :o ) treien menys de 3 :o :o .
És que volia els exàmens d'una manera en concret... :wall: :wall: Al principi suspenia amb menys de tres :boig: :boig: però al final li vaig agafar el puntillo :riure: :riure: (molt poca gent de la classe va aconseguir que els exàmens agradéssin, més o menys la meitat seguia suspenent... :police: )
m'imagino quina és ¬¬U
la mateixa que ficava pel·lícules com "Chicken Run" l'any passat a la classe del costat... i se suposa que feien classa d'ètica :o

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

la de història d l'any passat feia uns examens moooolt raros po cla feiem primaria!!!enu ella llegeix el pais i d tant en tant s'exclamava. nsaltres agafavem un full blanc i ella ens dictava les preguntes i nosaltres escriviem les respostes complertes pk se les inventava al moment!!!

ens paxavem les classes palan d la leti!! jujuju!!!

Respon