Hahaha. Quin tema.
Parlaré en masculí per no anar posant les ///// tota l'estona, però no vull determinar el sexe dels profes. ^^ Tot i quee stic convençut que ni un entrarà en aquest fòrum.
obviament, censuro l'assignatura per poder identificar-lo amb més dificultat. XD XD
També parlaré en passat, encara que sigui un profe que tinc ara o que he tingut abans.
Hahaha. Quines paranoies.
Doooncs... tenia un profe que sempre anava en màniga curta... per motlq ue fes fred o calor. XD I només en tenia tres de diferents: balva, blanca amb ratlles verdes horitzonatls i lila. XD Aquest quan li parlaves sempre responia "Que sí, que sí", amb un toc... mmmm...
Pa'llá.

També posava la mà a "lo pijo". Hahahaha Què bo.
Després tenia una altre professor que parlava mooooolt fluix. Tan fluix que al principi de la classe no se l'escoltava (perquè tothom parlava ^^). A més a més... nome´s parlava cap a uns quants de la clase (entre els quals m'inclïa jo

), i se't quedava mirant i somrient, com si ja sabéssis perfectament del que parlava o amb mirada "recordes aquella cosa divertida que esn va pasar, oi?". Hahahaha. Això no es pot explicar amb paraules.
A més... era de Castellà (he hagut d'afegir l'assignatura ^^) i sempre deia "Calleu" o "Calleu sisplau!" (en català). i quan algú li parlava en català deia que no l'entenia. XD
Després tenia un que parlava tan de pressa que l'havíem de frenar. hahaha. XD Xd o ens deia "Això no ho farem, ho fareu més endavant, però us explico que *explicació del que no anava a explicar*, però això ja ho fareu".
Tinc més... però això només ho podem gaudir els del meu insti.

Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.