Examens

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Examens

Entrada Autor: Solysg »

Tatatachan , es febrer, i que passa als universitaris al febrer? Venen Parcials!!!

Yupie, dons vaja a contar coses (ensatant el primer tema idiota de la nova era post-unio)

Jo be m'en hauria d'anar a dormir per que dema tinc un examen a les quatre de la tarda i m'hauria de despertar a les 9 per anar be
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Examens

Entrada Autor: Costa »

No només a la uni toquen parcials... els pringuis de BAT també tenim exàmens i almenys jo, en aquests exàmens em jugo la nota del trimestre i evidentment els de la ESO també tenen exàmens...

Però... exactament... de què carai hem de parlar aquí???? Vale dels exàmens... però en quin sentit????

A mi fins que no m'ho expliquis...



PD: Primer post idiota en aquest "nou" fórum muggle xDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Examens

Entrada Autor: Severus Davnur »

:riure:

Examens? que es això? :elis

El millor d'haver acabat la carrera és que ja ni m'enrecordo dels putus examens....tot s'ha de dir, que tampoc m'enrecordava ni quant els havia de fer jejejeje

Suposo que ja heu acabat examens, no? (o com a mínim els de la UPC segur!).....doncs espero que us hagin anat be!

PD: Segon post idiota en aquest "nou" fórum muggle xDDD
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Examens

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Severus Davnur ha escrit: Suposo que ja heu acabat examens, no? (o com a mínim els de la UPC segur!).....doncs espero que us hagin anat be!
Els de les universitats potser si, però com diu la Costa els pringuis de Batxillerat tenim examens encara...XD

Ja sé que per als universitaris els nostres seran fàcils i tot això, però ja que hi ha aquest "nou tema" deixo el meu post idiota (que fa 3! xD) per recordar-ho i reivindicar els examens de batx., d'altra banda bastant més inútils que els d'universitat, però més útils que els de l'ESO (bé, menys si heu de traduir textos en llatí i grec com jo...XD)

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Examens

Entrada Autor: Severus Davnur »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: Els de les universitats potser si, però com diu la Costa els pringuis de Batxillerat tenim examens encara...XD

Ja sé que per als universitaris els nostres seran fàcils i tot això, però ja que hi ha aquest "nou tema" deixo el meu post idiota (que fa 3! xD) per recordar-ho i reivindicar els examens de batx., d'altra banda bastant més inútils que els d'universitat, però més útils que els de l'ESO (bé, menys si heu de traduir textos en llatí i grec com jo...XD)
El que passa és que quan estas a la uni, els examens de batxillerat semblen un joc.....i ja no diguem els de l'ESO xD. Però sent realialistes, el batxillerat és una època dura, és el primer pas per decidir el que voldras fer. Per tant els examens no tenen res d'inutils

Doncs que vagin be els examens que queden per fer! :ok
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Examens

Entrada Autor: Costa »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Els de les universitats potser si, però com diu la Costa els pringuis de Batxillerat tenim examens encara...XD

Ja sé que per als universitaris els nostres seran fàcils i tot això, però ja que hi ha aquest "nou tema" deixo el meu post idiota (que fa 3! xD) per recordar-ho i reivindicar els examens de batx., d'altra banda bastant més inútils que els d'universitat, però més útils que els de l'ESO (bé, menys si heu de traduir textos en llatí i grec com jo...XD)
Traduir grec i llatí és una estafa xDDDDDD a primer és entretingut i tot (sí, ara que ja he passat... xDDD) Però a segon són la peste xD (ara és quan hi penso i veig que traduir grec i llatí no em servirà de res pel meu futur xDDDD)
Jo demà acabo amb els meus exàmens trimestrals que prometen ser un suspens rere l'altre, però que hi farem xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Re: Examens

Entrada Autor: Reusenca »

Aaahhhh no parleu d'exàmens!!!!!!!!!!!!

Als cicles formatius també estem amb ells. Per sort aquesta setmana ja els acabem, després de dos setmanes amb ells.

Això si no sé com però els he aprovat tots per ara, i amb bona nota, i això que em poso a estudiar el dia abans xD

La veritat és un pal això dels exàmens, perquè així no hi ha manera de sortir enlloc, i m'he de passar els caps de setmana a casa perquè fa 2 setmanes que els dilluns tinc examen, això si que fot, però bé per sort ja només m'en queden 3. :animadora
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Examens

Entrada Autor: li-kiow »

pfff, jo estica primer de BAT, i us he de dir que he tingut un munt d'exàmens, perquè la avaluació s'ha fet molt curta i la diferencia de temps entre els parcials i els finals era d'una setmana i mitja, i això et mata... xD
i tot i que només em queda un examen, dilluns!! i serem, lliures!!!!!! però tot i els exàmens ja m'he llegit el 7è llibre!!

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Examens

Entrada Autor: Eric Ardan »

Severus Davnur ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit: Els de les universitats potser si, però com diu la Costa els pringuis de Batxillerat tenim examens encara...XD

Ja sé que per als universitaris els nostres seran fàcils i tot això, però ja que hi ha aquest "nou tema" deixo el meu post idiota (que fa 3! xD) per recordar-ho i reivindicar els examens de batx., d'altra banda bastant més inútils que els d'universitat, però més útils que els de l'ESO (bé, menys si heu de traduir textos en llatí i grec com jo...XD)
El que passa és que quan estas a la uni, els examens de batxillerat semblen un joc.....i ja no diguem els de l'ESO xD. Però sent realialistes, el batxillerat és una època dura, és el primer pas per decidir el que voldras fer. Per tant els examens no tenen res d'inutils

Doncs que vagin be els examens que queden per fer! :ok
Bé, això que els examens de batxillerat fan riure al cantó dels d'universitat s'ha de matisar... Depèn dels examens de quina carrera i de quina uni xD Aquest març acabo Periodisme a la Pompeu i els examens en aquesta casa són molt més tirats que els de batxillerat... (en canvi quan feia Història allò sí que eren senyors examens de dies de preparació!)

Ara que, ben mirat, amb Bolonya la uni sembla cada cop més a un institut. Pots tenir vint-i-tants anys i encara et fan justificar les faltes d'assistència (jo he arribat a dur a un profe un justificant de ma mare, però no me'l van acceptar U_U), et manen deures a casa (en diuen pràctiques) i no et fan fer cap tipus de treball en què hagis de consultar més de cinc llibres. La diferència està que als instituts fan unes quantes hores i assignatures més... i diuen que encara hi fan examens.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Examens

Entrada Autor: Getta91 »

Ai, dolços exàmens... aquesta setmana en tinc un per dia, dos dels quals són de tot el trimestre (demà m'he d'aprendre 5 temes de castellà per dilluns, pim pam. Sí, sé que és culpa meva per deixar-ho per última hora, però realment no ha estat última hora perquè tenia un munt de treballs per fer, també, i tinc extra-escolars, treballar, i vida social (quan em queda una mica de temps, és clar); no em volen deixar respirar). M'he de llegir un llibre d'anglès i fer-ne un treball, he de fer un treball d'economia per tal de poder-me presentar a l'examen, també trimestral.
Sincerament, jo vivia molt bé a l'ESO.
Em penso passar tota la setmana santa dormint.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Examens

Entrada Autor: Severus Davnur »

Eric Ardan ha escrit:
Severus Davnur ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit: Els de les universitats potser si, però com diu la Costa els pringuis de Batxillerat tenim examens encara...XD

Ja sé que per als universitaris els nostres seran fàcils i tot això, però ja que hi ha aquest "nou tema" deixo el meu post idiota (que fa 3! xD) per recordar-ho i reivindicar els examens de batx., d'altra banda bastant més inútils que els d'universitat, però més útils que els de l'ESO (bé, menys si heu de traduir textos en llatí i grec com jo...XD)
El que passa és que quan estas a la uni, els examens de batxillerat semblen un joc.....i ja no diguem els de l'ESO xD. Però sent realialistes, el batxillerat és una època dura, és el primer pas per decidir el que voldras fer. Per tant els examens no tenen res d'inutils

Doncs que vagin be els examens que queden per fer! :ok
Bé, això que els examens de batxillerat fan riure al cantó dels d'universitat s'ha de matisar... Depèn dels examens de quina carrera i de quina uni xD Aquest març acabo Periodisme a la Pompeu i els examens en aquesta casa són molt més tirats que els de batxillerat... (en canvi quan feia Història allò sí que eren senyors examens de dies de preparació!)
Home, clar, depent molt de la carrera i de la uni. Però ja t'asseguro jo que si fas els exàmens d'enginyeria eletrònica, els del batxillerat tecnològic són com un joc de nens!!!

El que si és veritat és que l'ESO que vaig fer jo era de riure (vaig ser la primera generació de Cardona en fer l'ESO) i ara foten més canya amb més exàmens, i el mateix passa amb el batxillerat! (però segueixo pensant que un exàmen a la uni, UPC, és molt més xungu que un a l'insti xD)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Examens

Entrada Autor: Eric Ardan »

Severus Davnur ha escrit:
Home, clar, depent molt de la carrera i de la uni. Però ja t'asseguro jo que si fas els exàmens d'enginyeria eletrònica, els del batxillerat tecnològic són com un joc de nens!!!

El que si és veritat és que l'ESO que vaig fer jo era de riure (vaig ser la primera generació de Cardona en fer l'ESO) i ara foten més canya amb més exàmens, i el mateix passa amb el batxillerat! (però segueixo pensant que un exàmen a la uni, UPC, és molt més xungu que un a l'insti xD)
Està claríssim, tu parles d'una carrera seriosa! heheheh Una cosa és aprendre a fer càlculs kelnerians i espectometries eucledianes (que no en tinc ni idea de si existeixen) i una altra és saber escriure un peu de foto (que això qualsevol persona amb una preparació mínima que consisteix en saber escriure ho pot fer).

Jo també vaig tenir l'honor de ser la primera generació en fer el recorregut sencer de l'ESO i tens raó. En comparació amb el què fa ara el meu germà petit (fa primer), no pegàvem brot. De fet tinc la sensació que fins a tercer d'ESO no vam començar a fer coses noves que no havíem fet a l'EGB, amb l'excepció de Mates. :ban:

Respon