el so del "mosquito"

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

pots sentir el so del "mosquito"?

37
90%
no
4
10%
 
Vots totals: 41

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Auror-TonKs ha escrit:
charlotte evans ha escrit:Lo de la pregunta... No ho se :lol: , pero jo pregunto: com ho has fet per posar, en comptes de la URL, el nom?¿, feia temps ke ho volia preguntar ;) ...
Es fa així:
Poses:

(aqui poses les paraules que vols que es vegin)

Si no ho as entés dis-mo.
Moooooltes gràcies :mrgreen: !!! Ara ho provaré :P :

Harry Potter en Català!

Wooooo, funciona :lol: !!! Ara ho posare a la meva signatura, moltes gràcies Auror-TonKs :ok !!!

Pd: moderadors, no em mateu, ja se ke el misatge es curtet i no va amb el tema, po es un agraiment :wink: !

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

No sé si el que es diu sobre els majors de 20 és cert o no, però jo en tinc 23 i sento un lleuger rebombori de fons, de soroll de mosquit i conversa, que és una mica molest. Això sí, ho he sentit amb els altaveus ben alts, si eren baixos, tal com estan normalment, amb prou feines sentia res! A veure si al final serà cert el tema de l'edat...
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Doncs a mi el contrari que tu, el meu pare res de res jo si que l'he sentit, que, per cert, quin sorollet tan desagradable!Però una altra de les aplicacions és que els nens anglesos s'ho posen al mobil perquè els grans no ho sentin no?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Jo si que el sento!! Wheeeeeee ^^ pro hi ha gent més gran amb qui hu he provat i nu se sent. Mwahahahaha. Wnu, en fin. Jo crec que l'únic factor que determini si hu sents o no és l'edat, ja que aquesta capacitat de sentir-lo es va deteriorant amb el temps.
X cert, podeu explicar pk es fa servr? ¬¬'
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

L'altre dia els hi vaig fer la prova a alguns amics meus de la meva edat i de quatre, un no el sentia i els altres tres si.... això q que es deu??? es que no ho acabe d'entendre... d'acord que soc curt, però m'ho pordieu explicarrr???

Massa>>> :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

massa_hpifriends.com ha escrit:L'altre dia els hi vaig fer la prova a alguns amics meus de la meva edat i de quatre, un no el sentia i els altres tres si.... això q que es deu??? es que no ho acabe d'entendre... d'acord que soc curt, però m'ho pordieu explicarrr???

Massa>>> :mrgreen:



QUÈ NO ETS CURT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Home, que mania!
A veure, jo no soc ni metge ni otorrino ni res, però potser és que l'amic que no ho sentia te l'oïda més dura... O algun defecte xicotet... Mon pare, per exemple, no sent bé els aguts (com la meua veu o la de ma mare) però no té cap de problema amb els greus (els amigots, sobretot el que em confundix amb ma mare), i això és deu a que de jove (mon pare, jove? :?) tocava amb la banda a discoteques i a entrades de moros i cristians, i amb tant de trabuc i boles, doncs mira...
Ai que bé, jo m'he borrat de la banda, no em quedaré sorda perduda. :lol:
Au cacau!!!

xè! :mrgreen: :heart:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

El meu professor té 35 anys i sent perfectament el so "del mosquito" en totes les versions. Jo el sento claríssimament i em fa un mal aal cap que tela...Avans s'utilitzava per a posar-lo en balcons i això, així els joves que anaven a fer "botellón" o així, s'acabaven ratllan i se'n tornaven a casa (i no m'extrenya que funcionés!!) :roll:
Charlotte
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

waaaaaaa!!!!! :o :o :o aquest soroll sem fot al cap i ara em fa un mal... :? :o :( és mol estrident i axo no ho soporto :twisted: :twisted:
aixo es una cosa ben curiosa, pk els meus pares no ho senten i la meva avia si (fluix pro si)8O 8O i mira que esta mig sorda i li hem de repetir tot 3 vegades, eeeh :o
nuse, potse sera q els avis tmb poden... proveu-ho amb els vostres avis, a veure si és nomes "efectes secundaris" de la sordera o és que realment ls prsones grans tmb ho poden sentir... 8O
apa siau [wavey]
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Aaaaah!! Sí que el sento però no és tan horrible... es com un piiip piiip no¿ a mi no em fa mal ni res però molesta i el sento perfectament... és curiós, un soroll que només pot sentir gent de menys de nosequants anys...
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

aaaaaaah es hurruros! em fa mal el kap! i el meu pare no ho sent!!!!! k fort aixo ! la gent fa uns invents! es molt kurios k els joves u poguem sentir i els majors de 20 no... la ment humana es mool kumplikada XDDDD apa dw a tutooooom!
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Respon