Xuletes

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

A la meva classe, tinc una gran sort, no ens calen xuletes :mrgreen: !

I no perke siguem extremadament llestos, sinó perke cridem mes en els examens ke a les clases normals :riure: Els de socials son els ke mes: ens diem les respostes d'una punta a l'altra de la classe i la profe tambe ens diu coses, es un sol :sol!

I avui a anglès hem tingut examen i el de devant em prenia el meu, sel posava al costat i a copiar trankilament ( eii no us penseu ke li deixo gratis, ell m'a dit tot el vocabulari :riure: ) i de tan en quan li deia ke mel tornes. La profe ha vist algo i a dit: -- Carlota (jo) i Marc (ell, el de devant), ja heu acabat¿? Tan trankila :mrgreen: !

Ah, em deixava els de música: tenim un quadernet d'exercicis i d'allà arrenkem els fulls d'examen, llavors algú amb anterioritat ha fet fotocòpies i tots ens aprenem l'examen de memòria i tot bé :ok !

Ah i el próxim de socials ens ha donat les preguntes ke sortirant i nomes les hem d'apendre per l'examen :ballar: !

Veieu perke no ens calen les xuletes a la meva classe Riure !!!

Pd: m'apunto al club: "Sandra, volem ke siguis la nostra metgessa :pastanaga ", però amb una condició: encara ke siguis mes vella ke ara (amb carinyu :wink: ) i tinguis problemes de l'edat (amb carinyu :wink: ) no m'obris en canal amb el bisturí siusplsuu :pray: , fes servir una cosa més pacífica (un ganivet?, una espasa? menys tallant ke el teu bisturí serà :riure:, [recordem la mida i les característikes (:chainsaw:), ú_ù] )
charlotte evans l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 05, 2006 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Jo mai he fet cap xulla...Sona raro, però no m'han fet falta.
Això si, preguntar i contestar les preguntes dels companys durant la classe...més be és imprescindible, no hi ha classe que no ho fem!
Les millors vam ser Davinia i jo mateixa, en un exàmen de Mates, que jo li deia
-A veure, Davinia...la primera pregunta és a-d-b-c (x exemple)
- I ella: correcte. La segona vertader, fals, fals, fals posem x cas)
I jo:
-Noooo que la 2b és vertadera, xq eixa equació si que és de primer grau!
I aixina durant tot l'exàmen... I si això en mates, en socials ni vos conte... :wink:
Imatge

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Una noia de la meva classe, que es va comprar la revista Bravo i a dins hi venia un boli "diferent".
El boli és verd, i té com un paper (molt gran) a dins i estiran un par que surt treus tot el paper. Allà es pot escriure totes les xuletes, encara que la pega és que s'ha d'escriure amb un altre boli perquè aquest és verd... :(
La llàstima és que jo no el vull fer servir, aquest paparet, per una part és blanc, però per l'altre és amb floretes i coses així, com a mínim si fos d'un altre estil..., també com he dit si fos blau o negre envers de verd, jo no em compro la revista Bravo i per últim ja estem a finals de curs, no el podria disfrutar gaire ni jo ni ella ni ningú...
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

be xuletes, no t'ho negare alguna vegada si que ne fet, pero per als controls aquells de verbs d'angles, tot hi aixi te'n puc dir una parell de coses, hiha un metode que es força disimulat si es fa be, el que has de fer es fer-te la xuleta posarla a la cadira i aseureti al damunt, i quan estiguis fent l'examen abaixes el cap com si pensesis, obres les cames hi veus el que hi pose! tambe et puc dir un parell de metodes que mai funcionen! el de escriure-t'ho a la taula, perque sempre t'acaben pillant, i el de tenir la xuleta a l'estoig perque es note molt i al final te'l pillen!!

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

jeanne_crazy ha escrit:fer-te la xuleta posarla a la cadira i aseureti al damunt, i quan estiguis fent l'examen abaixes el cap com si pensesis, obres les cames hi veus el que hi pose!

pERO si la mestra/e mira i et veu miran cap alla baix no es donara compte??
Ara m'enrecordat d'una cosina meva q estava en 3er de medicina i en un examen tipo test van fer aço
Si una pregunta era la resposta A tots es ficaven una goma verda a la cua o a la ma
Si era la B de color blau
Si era la C de color groc
i aixi
i despres va i la mestra els havia posat examens diferents q bo! :lol: x cert compte sandra q la meva cosineta anava super I-L-U-S-I-O-N-A-D-A
a fer la carrera de medicina i aquell mateix any es canvia per infermeria ...faras tu la carrera x ella??? :cry:
I :heart: el mètode de les gometes
AURAA!!

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Uooo, hui nosaltres teniem exàmen d'anglés, i per a cada paraula ens hem inventat un gest ( de frma que ''any'' és fer el creuament de mans de l'aserejé, ''much'' és moure les mans amb els punys tancats, ''many'' és obrir i tancar el puny, ''a, an'' és alçar un colze, ''some'' alçar-los els dos...) i ahi em teniu a mi en ple exàment ballant ''la canción del verano'' per a xismar-li les respostes a Davinia... que cuadro.
Hi ha que repetir-ho.
xè!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

weno ara la nostra clase estem amb el element de la taula periodica que no cagem i weno cadascu te els seus recursos:

- a la cama...
- al meu treball dangles que sta penjat a la clase.
- i weno jo soc la tipica que se la fica al estuix...pero weno tan de rollo i no la vaig fer servir.-
- un altre aprofitava les bambes i weno.
- i hi ha gent que mira del llibre simplement


i weno la majoria de cops sempre ens pillen..ami encara no man pillat pero weno. ;)
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

jo he de reconeixer que algun cop si n'he fet... :P pero els de la meva classe, la lien mltissim!! nusaltres teniem un profe k pobre era bastan tonto...i curt de vista jeje, li vem fer de tot: una vegada vem posar el esquema de l'examen a la pissara i vem forrar la pissarra amb plastik !(aeron -fix) i el tiu quan es ba enterar no podia esborrar la pissarra!XD
tambe el que feiem es que escriviem la xuleta ala cadira del que teniem al devant.O tambe penjabem cartulines per la classe amb les respostes.
o ho escriviem amb un boli permanent en un trosset de 'celo' i l'enganxabem al canto de la taula de dabant i no es veia. i molts cops tambe amb la tipika excusa de que no tens goma d'essborrar li demanes a algu k tens aprop i aneu escribint les respostes a la goma! espero k alguna d'akestes tecniques us pugui ser util! :reading: :wink:
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Doncs jo no he fet MAI cap xuleta! Ni apuntar-me les fòrmules ni demanar res al del costat. Més aviat és al revés, m'ho demanen a mi i com que sóc tant amable :P , els ho dic.
Els de la meva classe es fiquen el llibre o els esquemes sota la taula (moltes vegades els pillen), el full amb la xuleta sota l'examen quan te'l donen, es van passant el tipex, per dintre la samarreta, etc.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

jo masec al costat de la paret, i a la paret hi han dinA3os, llavprs darrere els trevalls en dinA3 escric totes les formules. Ens serveix a mi i al del darrere :riure: , i el professor mai s'enterat encara....
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

una curiositat:

sabeu com es ddiu xuleta en anglès?

-Cheat Cheet.

Sabeu com es pronuncia:

-Chichi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

chauuXD :lol:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Ely. ha escrit:jo he de reconeixer que algun cop si n'he fet... :P pero els de la meva classe, la lien mltissim!! nusaltres teniem un profe k pobre era bastan tonto...i curt de vista jeje, li vem fer de tot: una vegada vem posar el esquema de l'examen a la pissara i vem forrar la pissarra amb plastik !(aeron -fix) i el tiu quan es ba enterar no podia esborrar la pissarra!XD
tambe el que feiem es que escriviem la xuleta ala cadira del que teniem al devant.O tambe penjabem cartulines per la classe amb les respostes.
o ho escriviem amb un boli permanent en un trosset de 'celo' i l'enganxabem al canto de la taula de dabant i no es veia. i molts cops tambe amb la tipika excusa de que no tens goma d'essborrar li demanes a algu k tens aprop i aneu escribint les respostes a la goma! espero k alguna d'akestes tecniques us pugui ser util! :reading: :wink:
aixo de fer xuletes no esta be... a mes nomes et serveix per aprovar pero per re mes i si t´enxampen mors..... elsa ... aixo que dius es molt bestia.... no m´avies explicat mai re de tot aixo..... es mes jo em pensava k tu no utilitzaves xuletes..... nomes savia lo de la goma.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Per xuletes la que ens va fer una companya de clase, just abans del control de filosofia va copiar a la pissarra els diferents tipus de falàcies (lògica informal), que estan en llatí, i la seeva definició, la profe no se'n va adonar, i això que va fer servir tota una pissarra sencera.

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

aixo de fer xuletes no esta be... a mes nomes et serveix per aprovar pero per re mes i si t´enxampen mors..... elsa ... aixo que dius es molt bestia.... no m´avies explicat mai re de tot aixo..... es mes jo em pensava k tu no utilitzaves xuletes..... nomes savia lo de la goma.
aryyyyy lu de les xuletes no ho feia pas ioooo sino els de la meua classe tipus (raul :crits:) lu unik k fai es k jo i la klau ens passem la goma d'esborrar! (aixo ja u sabies) numes am el Gonçal...(em sembla k u as malinterpretat...) :ok
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Ely. ha escrit:
aixo de fer xuletes no esta be... a mes nomes et serveix per aprovar pero per re mes i si t´enxampen mors..... elsa ... aixo que dius es molt bestia.... no m´avies explicat mai re de tot aixo..... es mes jo em pensava k tu no utilitzaves xuletes..... nomes savia lo de la goma.
aryyyyy lu de les xuletes no ho feia pas ioooo sino els de la meua classe tipus (raul :crits:) lu unik k fai es k jo i la klau ens passem la goma d'esborrar! (aixo ja u sabies) numes am el Gonçal...(em sembla k u as malinterpretat...) :ok
ho he malinterpretat perque ho dius tot en primera persona del plural, vem fer noseque i vem fer i vem fer...... no has dit: van fer aixo o van fer allo.

Respon