Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Jo hus explico una brometa que vaig fer a les meves amigues.
Resulta que a l'institut,una nena es va suïcidar (en serio :| ) i el dia abans de fer-ho,els hi havia dit a les seves amigues "si demà no vinc,és que m'he suicidat" i que elles havien dit "ja,ja,i tant" com faria tothom.
Un dia em vaig trobar malament però vaig anar a classe,i vaig pensar que l'andemà em quederia a casa perquè em trobava malament.
A l'hora de marxar a casa,li vaig dir a una amiga meva "si demà no vinc,es que m'he suïcidat" i l'andemà no hi vaig anar perquè em trobava malament...
Elles es van pensar que m'havia suïcidat,i quan em van explicar que estaven molt preucupades em vaig sentir culpable :( però ara quan ho recordem riem molt :lol: 8)
Imatge

Avatar de l’usuari
Hermi!!¡¡
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 07, 2006 1:47 pm
Ubicació: :S Catalunya ?

Entrada Autor: Hermi!!¡¡ »

Aquest curs (5é)Vem anar a Ogassa de colonies i una nena portava mooltes calces d recanvi i gairebe totes eren tanges total que la nena va anr a canviarse al WC i un nen k dormia amb nusaltres comença a tirar un tanga i sel anaven passant i un diu va jo mel poso imaginat ens va dir a mi i una altre nena k en giresim un moment es treu els pantalon i el calcotets i es posa el tanga comença a ballar en plan bbara americana sobre la llitera :lol: i quan estava aixi ballant entra el profe ! :mrgreen: :lol: ell no s'entera continua ballant i es treu el tanga aixi a lo besti k kasi sel carga el tira i li cau al cap del profe quete una calva !
TOT ho k es dit esta demostrat devan dels nens
“Te ríes de mí porque soy diferente, y yo me río de ti porque eres igual a los demás”

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Joder! Q besties! Elenagir! Quines ganes d fe patir les amigues!
I lu dl tanga....jajajaja!! k bo!! k va di el profe?! Va marxa a dutxarse oi?! jajajaja k bo!! :riure:
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

això no em va passar a mi, li va passa a me mare xo vai viure el momen xDxD. me mare treballava en una tintoreria i avagades les clientes en lloc de portarli la roba alla a la tintoreria li duien a casa i ella la portava alla am un sac. un dia la roba la va pusar en una bosa d'escombreries (neta, esclar), i al surti de casa tmbé va agafa la bosa de les escombreries (les de casa) per llençar-la al contenidor i aleshores enlloc de tirar la bosa amb tota la merda de duran la setmana va tirar la k duia la roba de la tintoreria. ella kuan arribava a la tintoreria sempre la tirava tota de cop cap a terra i kuan ho va fer... totes les deixalles per terra!!! x sort va poder recoperar l'altre sac pk sino... jo em vai fe un far de riure!! :lol:

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

no se qui de la linia B (io soc l'A) del meu curs van canviar tots els guixos per tampons....no se que va passar despres, ni ho vull saber...
resulta k en van posra un a la nostra classe i se'l van començar a passar, i kuan va arribar la profe, nusaltres pensan k riuria, va començar a fotre la bulla, k si eren uns immadurs, k no erem concients de res...!

{no suportu kuan els profes generalitzen les bronkes}

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

En una classe, van fe una pilota d paper embolicada amb celo, pro dl tamany duna d futbol, la van posa dins la basura, k stava plena, i la basura sobre la porta, k stava namika oberta i saguantava b. I va arriba el profe de català i...PLAF!! Tota la basura x sobre, inclosa la pilota d paper gegan...amb lu k pesava...i vinga fotre bulla i nosatres na rien ...
la vritat es k no tenia gaire autoritat, fins i tot li van tirar una bomba fètida al kostat d la taula...pobre home...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
El llegat
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 7:38 pm

Entrada Autor: El llegat »

Si es que de profes d'aquests que no se seben imposar no han a tota arreu, al meu insti també ni havia una que al final d'aquests any va marxar, i també vam fer algu semblant, lo unic que nosaltres vam fer una bola de paper amb celo de la mida d'una pilota de tenis, una mica mes gran i la vam tirar a un company que sempre esta vacil·lant a tothom, però no el vam enganxar, i al estar a prop de la pisarra la pilota va tocar alla fent un sorroll impresionant.
Imatge

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Aquell any d la pilota d paper, va se impressionan, els d 3er deso ens i vam lluir...
Nos vam desmontar totes les finestres i vam xuscar una fusta, la paret entre els atres 2 klasses d 3er va akabar amb un forat, k si passaven llibretes i la calculadora, vam fer malbé la porta...Bufff...kin any... A part, ens vam passa un trimestre obssessionats amb els avions d paper, i en teniem tots els calaixets plens, fins k un dia ens els van llença tots, i la nostra queixa va ser ajunta 16 folis d paper amb celo i fer un avio gegan...no va durar gaire.

Kla k no es pot dir k aket any siguem gaire + civilitzats, i fem 1er d batx.
Fem "pajaritas" amb 20 folis... fa un metre d'alt o una mika + i tot.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jajaja, ginny per casualitat no seras de Alzira¿?¿?¿?¿pk tinc alla amics i tal k van anar a un institut i es van carregar una paret...XDDDi el rollo aket dels avions de paper tmbe mes sona cacho jajaja
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

jo visc a mitja hora en cotxe d'Alzira!!
Ens n'hem anat a Paris, i ens va passar cada quadro...anavem diguentli a la gent ''Ta mare no te vol'' i ''Que t'atropelle un tractor, que et caiga un piano, o que t'atropelle un vater ab rodes'' i els francesos no s'enteraven!!! Va estar molt be!! :lol: :lol: :lol: :lol:
I teniem cada parida...anavem Kris dinant, i jo vullguent dir que ella estava sentada a la barana, vag i dic que ''estava sentada a la via del tren''!!!! q be ens ho passarem!!
Sabieu que les carabasses no tenen monyo?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

jajaja, no no, Alzira?On cau axo?jajajaja. No no, jo sok a 10 minuts d girona jo jeje
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

akest any de colonies amb el cole vam anar al riu i ens vam ficar dintre amb els peus descalços i jo k mestava foten molt mal als peus em poso sobre una pedra plana i patapuf em vaig caure a l'aigua i tothom rient i diguent-me k sortis del riu k em tornaria a caure i al cap de poc em vaig tornar a posar sobre la mateixa pedra i como no em vaig tornar a caure ... wenu k vaig keda tota molla pero almenys vam riure molt!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

xD!!! suposu k al momen k et passa no deu fer gaire gracia, pro io mstic partin l cul llegin tot això!!!xD

no us a passat mai d petits confondre una senyora am la teva mare i agafar-li de la cama???xD kuan mnrecordu m fa vergonya!!!
kla...pro erem petits...hi ha excusa :mrgreen:
:D

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

aixo ma acaba de passar fa unes hores..i weno... estava al portal parlant mab una compy i weno... estava sentada no..i weno i portava una samareta de tirants..i de sobte apareix una salamandra per alla..i qui era aquella aquell bitxo que es movia amb una pilota del barça dun metre i pico altura i amb el xandall de escola: mb, el meu "estima germa" MANEL...
i weno...allo que jo parva amb la meva amiga..i diu:
- portes un sostenidors blaus i set veuen casi les tetes XDXDXD

VOSALTRES PENSEU QUE AIXO ES UN GERMA.

i weno i ma aixeco per fotrali una nata i diu:
- li les calcetes liles...

XDXDXD
la meva amiga com no petantse el cul i weno i jo fent el pena
XDXD

THE END
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

M'en acabo de recordar d'un que també l'han presenciat la "lunalovegood" i la "gina":

Estàvem a la Bisbal d'Empordà (anàvem a una concert) i estàvem al carrer, al costat d'un riu. Jo de cop notu alguna cosa damun del cap pro vax pensar que eren imaginacions meves, pero no, perquè em van dir:
- Tens una granot al cap!!!!
Doncs si!! era petita i molt mona, després s'en va anar, pero encara flipo, una granota!!!
:D

Respon