Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

Ara si q risc !!!!!!!!! i molt si he de dir la veritad !!!!!!! pero en aquell moment vaig sentir que s'hem acababa el mon!!!!
Encara no se com me las vaig apanyar per navegar amb lo q em tiritava el braç!!!!!!!!! de fred o de `por ara no ho se..... os o juro estava cagadissima !!!!!!!!!!

Si hara o ages de torna a fer segur que no em sortia ...... Cm esq sempre Fem les coses be en els moments mes dificils i imposibles i despres no som capaços de fero ?¿

Enigme a meditar......... se que no ho fare


jejeje :lol:
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

el mew peuet!

Entrada Autor: Enllunada »

Aveure us plikare una cosa que fins i tot ara em fan la conya:
Un kop, era petita ... vam anar a l'aeroport de girona amb els meus papis. Jo tenia por d'anar amb aquell tren (allò que hi havia abans que semblava una eruga, ja sabeu que vui dir, no? ara ja no hi és!) que un estira a davant i mou tot el tren. Bueno el cas és que jo hi vaig pujar, un nen molt brutu va fer-lo rodar i el peu s'em va encallar a mig de l'angranatge i s'em va partir l'ós! em vaig quedar sense la sabata tota per allà desfeta... però em vaig partir el peu!!! xDDDD!!! Des d'aquell dia tinc un etit defecte que a simple vista no es veu: cada dos per tres em regiro el peu. Ara a la klasse ja fan la conya i jo també però cada kop que m'el regiro i he d'anar amb muletes tota la setmana passo una vergonya inmensa....ç :oops:
Però ara ja ho he superat i no m'el regiro tant però l'altre dia hivaig tornar (a l'AEROPORT) VAIG VEURE QUE JA NO HI HAVIA EL TREN I EM VAIG POSAR A CRIDAR D'EMOCIÓ!!!

¬¬'' es un d'aquells records penosos que et queden a la ment però... sentiu compassió, que em fa molt de mal cada cop eehhh!!! ¬¬''

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Dons jo un dia amb les amigues estabem a la biblioteca municipal , plena de gent i just avie un noi que estabem mirant feia estona, i derrepen una amiga no sé que va fer pro es va caure y de tal manera que es va agafar als meus pantalons de chandal de goma y mels va baixaaaaar!!!! quina vergonya vai passar pro weno em vai riure amb les amiges uns cuants dies jejeje
Imatge

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

pues que consti que em moro de vergonya esplicant aixo, però enfoteusen si podeub de gust:

Estava de colonies a Nuria i dormia en una habitació amb les noies de la classe i per sort ni un noi m' acabava de duixar i tenia per mi sola la llitera davant de la porta i estava amb la tovallola domes tapant-me buscant les calçes i de cop s' obre la porta i un noi de la merva classe entrant i tots els demes nois al darrere i jo domes amb la tovallola s' en va anar de seguida en veurem mitj en boles però m' ho van recordar la resta de les colonies.

Em volia morir!!!!!!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Home si nomes et van veure am tovallola... No ni a per tan...
Doncs bueno os explicare una anecdota...
TEnia uns 7 o 8 añs i anavem d competicio (natacio) a Vendrell a la piscina descoberta q hi havia, al mati competició i a la tarda ens dxaven jugar a la psicina i tot el rollo, total q jo en un moment dinspiracio vax dir ara surto de la psicina, em separo uns metres d la vora, agafo embrancida i em tiro de cap (xq feia poc q en sabia...) i bueno agafo embrancida jo alli tota flipada, i quan estava arribant a la vora d la psicina vax relliscar i el tros q em qedava fins la psicina d lembrancida q avia agafat d genolls total q caic a laigua jo morintme d mal al genoll i al peu esquerre tots els meus amics: uala q wapo!!! tornau a fr i jo si home!! llavors van començar a veure q hi havia una mica daigua vermella i van dir ui mal rollo i jo vax sortir em vax sentar a la vora i al genoll esquerra tenia tot rasgati el peu tamb. el socorrista va venir i mo va curar dspres jo anava coixa i no em vax poguer tornar a bañar i tots alla bañantse... i no podia doblegar el genoll i tenia q anar com si portes una pata d palo...
ara o recordo i em fa gracia la manera q vax caure i tot pero en aqll moment o vax passar fatal...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

el dia que hem vaig declarar per segon cop (al mateix tiu) ho vaig fer carta (cosa que m'arrepenteixo) i sempre ho recordare tota la vida va ser el 10 de juny de l'any passat ( no vaig tingue un bon fi de curs amb aquest tema pero weno)

despres també recordo, un capitol del cor de la ciutat, un capitol especial que hem vaig ficar a plorar de cop, perque la marta volia marxar amb e david pero no volia per livan nose... i amb la canço de vola que sonava em vaig posar a plorar. :oops: :(

iweno podria anar explicant la meva vida pero no vull okupar tot el tema: la meva vida és més gran que la biblia jeje
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

uhhhh
anava jo am els meus pares amb canoa x no se on de navarra, i per les vores del riu hi havia moltes mini-platges, on la gent s'aturava x menjar i bañarse.
Axo q jo veig un cúmul de gent en una vora del riu, i li dic a ma mare:
-Mama , que es allo??
I ella em respon amb tota tranquilitat:
-No res, una mini-platja amb molta gent....

- - -

¬ ¬ ;;;;;

Bé jo amb la meva innocència corrompuda, la vaig creure i vam seguir remant.

Però alla hi havia una cosa q no cuadrava.
La gent s'amuntegava a sota de les canoes, sense cap mena d'ordre, i no estaven pas mejant, ni prenent el sol....
A mesura que ens anavem acostant vaig saber smb certesa que allo eren uns ràpids de la ostia i q ningu avia aconseguit passar sense volcar, i jo anava directe a ells a tota velocitat, amb els meus pares darrere.

Jo anava sense control i els ràpids s'acostaven envcara més....

SPLASH!!!!!

No se ccom u vaig fer , vaig impulsarme amb el tronc i la canoa va pasar entre les pedres donant cops, i jo no vaig volcar.

Jo, tota heroica, vaig aixecar el rem amb aire expert i vaig mirar enrere , per veure com estaven els meus pares (amuntegats a la platja), i llavors no em vaig adonar q uns kuans guiris em cridaven no se ke.

Aquest "no se ke" eren uns ràpids encara mes forts q els anteriors, i jo, acollonada, no vaig reaccionar prou ràpid i vaig volcar... :clap: (^_^ ;; bieeen...!)

resultat: jo amb un trau al front i l'ombro dislocat :clap: XDD

encara em fa mar qn u recordo.....XDD

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi el que em passa que la meva germana petita i el meu germa gran em fan trossets la vida:

-Ma germana va fent comentaris sobre el meu aspecte
-El meu germa em diu nena de l' exorcista i posa tota la casa d' acord
-Ma germana va xivan al meu pare els nois que m' agardaven quan era petita

Com pdeu veure tinc unes joies de germans i encara m'ho fan passar pitjo !!!pero no son els unics que m' enfonsen la vida la meva millor amiga tambe!!! va explicar a la profe una trucada molt vergonyosa que vaig fer a un noi per cap d' any!!! l' altre dia la companya que seu al meu costat em va veure escriure una cosa que no li volia ensenyar es va creure que tenia novio i va començaro a dir a totes les demes noies i despres vinc jo que m' he l' enfonso sola però millor d' aquest actes que foto jo sola millor no en dic res

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Be, io explicare una petita anecdota del msn.....k en el seu momen no em va sembla tant divertida.... :riure:

Em vaig conectar un momen al migdia x mira el correu, i em vaig trobar un de la meva clase k no em keia gaire be...i x varia, mi vaig enfadar.

Just despres k es desconectes, es va conecta una amiga meva i li vaig començar a criticar el noi. (o sigui k li vaig dir pel seu mote, em vai enfotre del seu nik, de x ki anava, de una trola k li aviem fotut i se lavia empassat com un idiota... :roll: ) (apart de dedicarli algun insult de tant en tant...)

I ja em veieu a mi k mavia kedat ben descansada tornant a la vida monotona d cada dia, fins k...
A la tarda, la meva amiga em va cridar, i em diu: (reproducció de la conversa: xD)
- Tas trobat algu al msn aket migdia?
I io: - Si
- A mi, no?
Si
Doncs es k no era io, si no en (nom del noi insultat anteriorment) k mavia entrat al msn!!!
i io: joder...
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

per sort, despres k el s******** akell em digues de tot, em va perdonar, pk la anava redere de la meva amiga, i kla.... io vaig encarregarme daparellarlos...

Per SORT encara no sap k vax ser io ki li va posar el mote, pq si no... amb lu vacilona k soc kuan vull....

PD) el mote, per la vostra informació era molt tonto pero molt escaient: COSA FEA xDDD
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

pfff... jo, la persona més torpe del mon, tinc unes quantes experiències que fan molta vergonya. Ara hus explicaré una que em causa traumes de memoria (tipo Llagot):

Corria la setmana Santa de l'any 2003. Havia anat amb uns amics i ma germana (Anna! :heart:!) a fer una excursió en bici per la vora del riu Llobregat (sí, aquell riu fangós i asquerós i fet un fàstic d'aprop Sant Feliu de Llobregat). Total, que acabem l'excursió i arribo a la Plaça de la Vila a prendre alguna cosa, me la menjo, i el meu amic va tindre la fantàstica idea de jugar al pilla-pilla amb bici. Total, que no sé com, vaig perdre el control de la bici i em vaig empotrar contra un arbre!!! resultat: anar corrents cap a l'hospital amb mi plorant. tenia el radi i el cubit trencat!!! i això no és el pitjor!! resulta que tenia un nas que semblava una patata, i vaig haver d'anar a cirurgia pel mirar que m'havia passat!!! i això NO es tampoc el pitjor, doncs resulta que era el mateix metge que em va atendre quan, al febrer del mateix any, em vaig trencar la clavícula!! no asé amb quina imatge de mi deu tenir, però, de segur, que bona no és!!

Massa :cry: :oops:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Ah!! també us vull explicar la andecdota de quan em vaig trencar (per segon cop!! :oops: ) la clavícula.

Era el febrer de l'any 2003. Anava per primer cop a patinar sobre gel, i, tot i estar una mica atemorit, em feia molta il·Lusió. No em podia creure que fos tan facil!!! al cap de deu minuts ja sabia anar endarrere endavant i fent voltetes!!! Però, es clar, alguna cosa m'havia de passar! vaig agafar embranzida per arribar al mig de la pista de gel del Barça (hi havia jugadors d'hoquei!!! :) ) i una persona que no diré el nom, però que em cau molt malament, em va emputxar just al mig del camp, i em vaig fotre una ostia increible, per la cual em va quedar LA CLAVÍCULA PARTIDA PEL MIG!!!! :x :x :x i això no és el pitjor!!! resulta que (per suposat) jo era moolt petit i abans, quan em feia molt mal (i me'n vaig fer molt) em posava a cridar: MAMÀ!!! (ja sé que és completament ridícul, però... :oops: )

Massa :jawdrop:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Bé seguim amb la meva història de "Una serie de Catastroficas desdichas de Oriol Massagué". Ara explicaré el motiu pel cual em vaig trencar (per primer cop) la clavícula:

Era Setmana Santa (enteneu perquè odio setmana Santa, ara??? ) i estava de campaments amb el Cau, i haviem fet moooolts kilometres, però es clar, això no ens havia tret les ganes de jugar i passar-nos-ho bé quan arribessim. Els meus amics i jo estavem fent una cabanya molt bonica, i em van dir: "Uri, ves a buscar pals". I jo, obedient (i gafe) com sempre, hi vaig anar correents com una bala. I quan torno, no vaig veure una roca (i mira que era enorme) i vaig continuar-hi corrents. Vaig xocar amb l'espatlla de ple i vaig caure rodolant. Resultat: clavícula trencada, una cella sagnant i quatre traus al cap

Massa :cry:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Estem arribant al final del documental de riure "Una Serie de Catastroficas desdichas de Oriol Massagué". Avui, explicació del mateix Massagué de com es va obrir la cella i es va fer set traus al cap:

era (mes o menys) finals de Gener o principis de Febrer de 2001, a la tarda. S'acabava el pati i ens cridavem que tornessim a la classe. Jo hi vaig anar, llavors era molt obedient, i vaig arribar-hi el primer, però tenia moltissima set, i vaig anar al lavabo a veure de la pica, i vaig tropessar amb la pastilla de sabó del lavabo, i em vaig empotrar contra em mirall. no sabia que m'havia passat, però era alguna cosa greu. Vaig treure'm la ma de la cara i em vaig mirar el mirall :jawdrop: i: tenia tota la cara rajant com una font de sang i tres trossos de vidre a la cara (petits), però que estaven enganxats. em van haver de posar quatre punts i semblava el Frankenstein.

Massa :o
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

doncs jo estic explicant una cosa que m'esta passant ara...
Estic escribint al cole ilegalment!!!
M'han deixat anar a fer un treball d'angles i m'estic conectant,tinc el profe al cantó i no se n'entera.Com em pilli... :? Li estic explicant a un meva amiga ara mateix... :lol:
Imatge

Respon