Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

kina rabia!!!!!! avui com k no hi havia ningu k valgués la pena baixar caminan (u xento pol po ia sas k en pensiu d'elles) he baixat am una profe d l'any pxat k s amiga dls meus pares i k em t mimadeta!! i sempre parlem d la Letizia i la Leonor!!!

l'any pxat sempre ho feiem!! eren molt entretingudes les classes d'historia...

Avatar de l’usuari
broken_dreams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:46 pm
Ubicació: en howarts

Entrada Autor: broken_dreams »

El dia d'estiu que baig anar a la casa del terror am na amiga, i sm va caure la sabata al final i jo no sabia k fer i lestava buscan i el cabro del tiu d la motoserra molestanme i jo mix ploran alla XDDD
Imatge

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

ui! mira k perdre la sabata....

bueno, es normal supso k a mes dua persona li a passat el mateix :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

broken_dreams ha escrit:El dia d'estiu que baig anar a la casa del terror am na amiga, i sm va caure la sabata al final i jo no sabia k fer i lestava buscan i el cabro del tiu d la motoserra molestanme i jo mix ploran alla XDDD
a mi no ma pxat mai po tu li pots dir: eh tiu k se ma caigut la sabata(o mes educadament) i segur k et deixa buscarla millor...

Avatar de l’usuari
broken_dreams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:46 pm
Ubicació: en howarts

Entrada Autor: broken_dreams »

Làlia ha escrit:
broken_dreams ha escrit:El dia d'estiu que baig anar a la casa del terror am na amiga, i sm va caure la sabata al final i jo no sabia k fer i lestava buscan i el cabro del tiu d la motoserra molestanme i jo mix ploran alla XDDD
a mi no ma pxat mai po tu li pots dir: eh tiu k se ma caigut la sabata(o mes educadament) i segur k et deixa buscarla millor...
Ya pero en aquell moment no podia pensar XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

a mi allà no sem va caure la sabata, el tio em va fotre una ostia i això que no et poden tocar. llavors em vaig posar nerviós i vaig insultar el preimer que em vaig trobar.

que cruel que sóc.

Avatar de l’usuari
marta_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: marta_potter »

a mi també em va caure una sabata.... però no en una casa de por sino a la manifestació de l'onze de setembre... em pensava ke no la trobaria...
anava jo corrent per llà al mig i kuan poso el peu a terra sento ke no hi tenia la sabata... (ske tonta de mi anava amb xancletes.... ja ho sé no sóc gaire intel·ligent...jajaj) vaig reboltar tot kiski x trobar la xancleta i al final la vaig trobar.... però va costar lo seu...jajajja
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

broken_dreams ha escrit:
Làlia ha escrit:
broken_dreams ha escrit:El dia d'estiu que baig anar a la casa del terror am na amiga, i sm va caure la sabata al final i jo no sabia k fer i lestava buscan i el cabro del tiu d la motoserra molestanme i jo mix ploran alla XDDD
a mi no ma pxat mai po tu li pots dir: eh tiu k se ma caigut la sabata(o mes educadament) i segur k et deixa buscarla millor...
Ya pero en aquell moment no podia pensar XD
a mi tamb em va caure una sabata a l'hotel cruger del tibidabo i em vai cagar de po xk em va caure al costat de la boja de la preso akella, al costat de les escales i em vai posar super isterica, va ser orroros!!!!!!!!!!!!!!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

jups... kuants problems amb les sabates! xD es podria fer un llibre i tot! a mi amb les sabates em sembla k no m'ha paxat mai res... :roll: osti si! al Correaigua, x la festa major daki manresa, el tros del fang en vax perdre una i allò era més fondo...jo anar buscant-la...al final la vax trobar! des de llavors...sabates ben lligades! jeje
SEMPRE ACLEE!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

pos akbo de tornar de premia d mar am el cau i em nat a la platja i jo me caigut a l'aigua i despres a la sorra!!! :evil: :evil: em sentia croketa!!! :evil: :evil: hem dormit al cau de l'Amon-Ra, algu el coneix??? i hi havia una foto on sortia un nen molt monu i io tot el ratu am la fotu i despres he somiat k hi havia moltes fotos i po no n'hi havia cap on surtis el tiu akll...

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo l'any passat estava de coloniesi jugavem al pitxi. em tocava bateja a mi i un nen del meu ekip em va di:
-va tu la tires mol forta i apretes a corre i amb les cames tan llargues k tens (esk les tinc mol llargues,e?) am quatre passes fas una carrera.
-ui, si, pude la tiro fort, pro de corre jo no esn se! -vai di- si m'entrabanco am mi mateixa!
-weno, segu k no ni a x tan!!
i vai batejar. la vai enviar a la 5 xina (al bosc) i vai comenca a corre i, efectivamen, abans darribar a la 1a base em vai entrebancar am mi mateixa i vai caure. em vai aixecar i vai arribar fins a la segona base. kuan estava entre la 2a i la 3a base vaig veure k li pasaven la pilota al pitxi i vai tornar enrere. pro la pilota va passar de llarg i finalmen vaig pode arribar al final, pro kuan vai caure em vai fer mal al genoll i em van haver de portar a l'¡hospital i encara en tinc la cicatriu (ja fa mes de mig any!) i quan plou em fa mal, com a les velles!
:cry:
aixo si, em vai petar de riure! :mrgreen:
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

dios una cicatriu al genoll!! com el dumbledore, potser es un mapa perfecte dels Ferrocarrils Catalans!! XD!!

el dia k vai na a premia com k tb sem van mullar els pantalons vai nar amb calces pel carrer!!! sort k premia stava buidet...

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Una cosa segura Làlia al metro de Londres no s'assembla perquè està comprovat per nosaltres mateixos(quina pena)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

He rigut molt lleguint osigui que era crec q es el meu torn d'explicar-ne alguna , no ?

Bueno per aquella epoca vivia a frança acababa de arribar i no me la coneixia molt be , no se si s'haveu q hi ha un llac molt famos perq es ENORME i no exsagero on el temps es imprevisible , tan pot haveri un sol radiant com posar-se a ploure de cop i volta o fer voira o neva......... benjam q es molt imprevisible i mai saps q passara
Jo em vaig apuntar a un club de regates i desegida em vaig fer patro :wink: del club de regates, vaig apuntar-me a la categoria junior d'un campeonat q es feia alla , un cop acabat l'ultim dia es va fer una ultima regata on participavan totes les categories juntes ( fora ja del campeonat), fins aqui tot correcte , oi?¿? :peace:

Dons va passar que anava 3 , de cop va sonar un tipus de sirena ,no s'havia q s'ignifica i jo vaig seguir endevant , com veia que les primeres seguien , de cop veig que les dues biren cap a un lateral del llac , jo inocent vaig pensar 2millor quedare primera , i l'entrenador estara conten" os aseguro q al final no va estar gents conten.

Sentia q el capita em deia algo pero jo vaig passar pensant q em volia distreure per quedar ell primer , quan pensava aixo vaig sentir una forta llum darrere meu, quan vaig girar per tal de veure q havia passat vaig adonar de perq el crit de la senyal , dels nuvols negres habian comenzat a caure llamps , jo tota cagada, ja oh podeu imaginar, tenia tanta por que l'unic que em va passar pel cap va ser virar tan bruscament que la botabara ( una barra de ferro que va enganxada a la vela per la part de sota ) em va fotre un cop , al final vaig poder arribar a una de les rampes i cuan vaig baixar ja hos o podeu imaginar :

Gelada , mullada fins als ossos, amb un "chichon " al cap que m'anava creixent per segons , morta de por pel q havia passat i el capita fican-me bronca , per no haver fet cas , li dic q no s'havia q significava la sirena i encara em va caure mes bronca per no haver-me informat , i alla tots els de altres clubs partin-se el cul i alguns companys meus també.............. ufff va ser horroros :(

El meu germa m'ho va estar recordant durant un bon temps fins q ell va cometre un altre error i vem quedar q si callava ell jo també :riure: :lol: :roll:
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

:lol: jaja a mi em passa so i m'entra un atac de pànic que ni tan sols surto d'allà... :? xD po wnu suposo k passat el temps, com ara, ho expliques, te n'enrecordes i fins i tot hi trobes la gràcia...! :P
SEMPRE ACLEE!

Respon