La porta s'ha obert!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

aurea, el que tu parles em sembla que tampoc té res a veure amb la porta, tota la web de la Rowling està plena d'objectes que es mouen, i si fas determinades coses (com lo de tirar les pocions a la planta), vas descobrint secrets que normalment consisteixen en pàgines antigues dels llibres que ha escrit, dibuixos d'alguns personatges fets per la Rowling, etc. (si vols veuren alguns estan penjats a la galeria a l'apartat de la web de la Rowling :wink: ) Totes aquestes imatges que vas descobrint, es guarden en un album, on hi pots accedir desde l'escriptori (al costat del teclat) i mirar-te tot el que has anat trobant :wink:

No se si mai hem fet algun recull de totes les coses que cal fer per obtenir totes les imatges, si no hi és ja ho farem algun dia :wink:

Elenagir, se suposa que ara em d'esperar que ho corretgeixin :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

El resum :wink:
Donde está la puerta (accediendo a ella através de la goma de borrar que está en el escritorio) detrás de la planta hay una piedra, cogela y tirala sobre el espejo, el cual se romperá, pon la llave en la cerradura. haz click sobre un papel que estaba detrás del espejo y escribe: REPARO. Así el espejo se repara y puedes abrir la puerta.

Sobre la mesa verás una caja negra con una aguja dorada, gira la aguja hasta que indique hacia arriba y te aparecerá un TIMO, que debes realizr en 25 minutos máximo.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

1) Ja he acabat això. Com si no en tingués prou amb l'insti! :evil:
2) Què passa, que a sobre no hi ha resultats? :?
3) Només això...? T'has lluït Rowling... xD

Esperava més... :cry:
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 31, 2006 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

pues a jo ho he fet tot i no em surt res!!!!

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

ja he fet l'exàmen!!!!!!
a vere quina nota, com l'hermione segur que no, més probable ron o harry, espero que nosigui Neville...
Bueno, com que no m'ha anat be...
i no se perque dieu que tant per això... a mi m'ha agradat, i si et donen els resultats millor.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo també m'esperava alguna cosa més que un examen :roll:

Suposo que per saber la nota caldrà esperar alguns dies :P o ves a saber que més ens tocara fer :wink:

anni, prova de llegir el resum de la li-kiow a veure si t'en surts :wink:

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

es que ja tirl' agulla cap amunt i res!!!!

Avatar de l’usuari
Matt
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dv. feb. 03, 2006 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Matt »

:evil: aquest exament es com molt b es defineix amb el seu titol un timo

Avatar de l’usuari
julia figueras
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 12:19 pm
Ubicació: idhun(altre mon)

Entrada Autor: julia figueras »

jo ja le acabat i kom k no ma anat precisament be e tancat la pagina pero abans me apuntat el codi akell i on sta la galeria dimatges?
8O no savia k ni hagues! :| :P jeje ara k sa de fer esperar?i amb el codi akell?
algu sap com es posen imatges???????

BLACKPEARL
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. feb. 19, 2006 1:50 pm
Ubicació: badalona

IEEE

Entrada Autor: BLACKPEARL »

eii e fet l'examen del timo! pero on se suposa kson els resultats..on se suposa k l'enviaran??

Ah i ma paxat una cosa mes rara!!! Resulta k he fet l'examen.. total k surto de la pagina de la porta i men vaig a la web principal.. i axo k men vaig a sopar i kuan he tornat tenia un pot amb bolis sota el teclaT!! i dik.. cony (perdo)axo abans no hi era! he començat a clickar a sobre el pot i re de re..
total k no se on he anat de la web kl pot ha desaparegut
He tornat a fer lo de la porta pk he pensat k potser el pot tenia relacio.. total k al cap d'una estona taba io a la web principal .. pero el pot no apareixia i de sobte he sentit com la veu del peeves i ha aparegut com un moskit gegant molt fastigos i de sobte el pot ha aparegut!
Pero aki ve el mes raro... he deixat la web tal com estaba i al cap de 10 minuts o algu axi el telefon ha començat a fer rinnnnnnng riiiinnnnnng tot sol!!
I de sobte ha aparegut una veu.. k io creek k s la rowling! i la veu deia: HELLOOOO IS ANYONE HERE?? i es penja!! 8O

NO mu estik inventat!!
algu mes li ha paxat axo??????
EXPECTO PATRONUM!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, lo de k el portallapis es caigui es normal, ve una ventada i cau, es com la canica, k kuan feia algu aixi, la odies pitjar i desapareixeia... el deus haver clicat i et deu haver donat un secret, i per aixo ha desaparegut i al cap d'una estona aparegut... coses de la rowling, i lo del telefon, suposo k kuan portes una estona a la web principal passa... trnkil, no et preocupis, k la rowling ja ho fa per el temps k t stas XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, la web de la Rowling és plena de sorpreses i secrets.
Quan sona el telèfon, agafa'l (donant-li al botó verd, com de normal), que la Rowling et dirà unes paraules. ^^
També prova de posar "MÀGIA" i "PEEVES" al número de telèfon (vaja, com si ho escriguessis per enviar un missatge) i, quan et surti l'stick de "bé"... ja veuràs.
És plena de cosetes amagades. :wink:


Per cert, jo segueixo preguntant-me per què en castellà a l'examn li han posat "TIMO". ¬¬ En els llibres, es tradueix els exàmens "OWLs" com a "TIMOs" (que són els GNOM en català). Però aquest "exàmen de la web", en anglès, es diu "WOMBAT". WOMBAT, no OWL! 8O Per tant...
Jo (naturalment 8) ) prefereixo la meva tradu: M.I.Q.O. -Màgia Inicial de Qualificació Ordinària- (un wombat, per cert, és una menva de marsupial australià. Si fa no fa... un mico -si poden traduir 'owl' com a 'gnom', jo puc posar 'wombat' com a 'mico' xD-... ^^).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Ragama-chan
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 30, 2005 5:08 pm
Ubicació: Vallirana, BCN !!

Entrada Autor: Ragama-chan »

Holaaa!!!

Primer d tot vull donar les graxies a tots els q han posat pistes x poder obrir la porta!!!!!! graxieeeeees!!!!!!!! :ballar: :mrgreen: :mrgreen:

I segon... q ja he provat axo d fikar Peeves i Màgia xo no m surt... :| pq??????

Apa, moltes graxies wap@ssssss!!!!!!!!!!!!

PeToNs!
- Aaaah! -va exclamar el Ron imitant el xiu-xiu místic de la professora Trelawney-. Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Esk no es posar Peeves i magia com si posessis un misatge tal com ha dit el HpConan :imslow: Sino k ho tens k fer d'una altra manera, tesns k posar-ho fent un tipus de coses k diu la rowling, es dificil, pero no ho se de memoria, aixi k per algun lloc de la web o internet ho trobaras XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí que és com he dit. ¬¬
A veure, com escriviries PEEVES en un mòbil? Hauries de fer click primer al 7, després al 3, altre cop el 3, al 8, al 3 i al 7...

I el de "màgia", casualment, és el mateix número que has de marcar via muggle per entrar a la Conselleria... :roll:


A diferents lloc de la web també trobaràs papers on, d'una manera o una altra (trencat un boli perquè s'escampi la tinta, passant-hi un revelador per sobre...), donen instruccuins del què has de fer per trobar més secrets (closques d'ou, fulles, mines, aranya)... I també pots moure coses, i recol·locar-les (copes, medalles, caixetes...).

Estic donant moltes pistes, eh? :wink: :wink:
Mmm... Estic pensant de fer una secció rotllo "secrets de la web de la Rowling"... :? Mmm... ja miraré.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat