JK Rowling vista per JK Rowling

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

JK Rowling vista per JK Rowling

Entrada Autor: gina »

us eu llegit el llibre de la jkrowling k parla sobre la seva biografia i explica km era la seva vida abans i despes de k surtis el primer llibre???
pels k no us leu llegit us informu k es un llibre (k es llegeix mol rapid) k una persona (anonima) fa preguntes a la rowling i ella o explica.
pels k us les llegit: k en penseu de lu del on venen els noms de Snape, Ron i altres (bueno, don sinspira x treure els personatges). personalemtn ptrobu k es una mica cruel xk si els profes sen recorden della i llavors saben k ella sa inspirat amb ells per imaginarse l'Snape...

k en penseu???
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

io meee le llegit (weno, aixo ja o sabies,no, te le deixat jo!) esta mol be i es diveertit perque a mes d'explicarte la seva vida, k es mol interessant, texplica don venen les coses k surten a harry potter...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs no l'he llegit pas, però l'he vist varies vegades a les botigues i l'he fullejat... :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

D'anònima no en té res. ^^ Qui fa les preguntes és Lindsey Fraser... :juggle:

I sí que és bo, el llibre. Com ens va explicar la Laura, el va portar ella... ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

a io pensava k posava Lindsey Fraser xk al final hi ha un capitol k ella explica coses de hp :mrgreen:

aixo de les preguntes no ho havia :reading:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

aiaiai, gina a veure si aprens a llegir. el llibre es diu:
J.K. Rowling vista per J.K. Rowling
per Lindsey Fraser (o com es digui)
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jo me le llegit mola molt em vaig engaxar facilment, el vaig trobar a la biblioteca ... quina vida vida que té aquesta dona!!! es brutal.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no me l'he llegit, però me'l vull comprar, of course!!!! :lol: :wink: :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Però en realitat no l'he vist enlloc!! i vosaltres?

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo tampoc l'he vist, per¡o m'he :reading: un k posava d'on venien els noms i d'on s'havia inspirat per posarlos i tmb explica coses sobre hp.
Em va agradar molt, vaig trobari m'es sentit al la historia. :mrgreen: :mrgreen:
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Algú pot resumir, explicar això dels noms pels que no el tenim, o donar-me una url d'un lloc on ho posés? Perquè jo no el tinc ni tampoc és que el vulgui tenir... Però tinc curiositat per saber en que es va inspirar pels noms :P
Seria tot un detall xD
Gràcies

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

kk_xû_black ha escrit:Algú pot resumir, explicar això dels noms pels que no el tenim, o donar-me una url d'un lloc on ho posés? Perquè jo no el tinc ni tampoc és que el vulgui tenir... Però tinc curiositat per saber en que es va inspirar pels noms :P
Seria tot un detall xD
Gràcies

The Kamikaze Kaito
Per exemple:Sibyll Trelawney b dunes sibiles (famoses profetistes mitologikes que oferien les seves visions sense demanarlis)"Kuna entra en trance.
B no se si ho he traduit b :mrgreen:
Gregory Goyle. Gargoyle( gargola amb ingles)
Malfoy ( dolent)
Etc etc.
El llibre mo vaig llegir en castella, es diu: Los mundos mágicos de Hary Potter" .
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

io si que me llegit el llibre, de la biblioteca de l'escola, esta bastant be, i serveix per copiar i fer biografies que et manin a l'escola...
pobreta rowling, una mica desgraciada...

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

jo si que me l'he llegit, i trobo que esta prou be, perque descobreixes algunes coses en que es va inspirar la J.K. Rowling i es entretingut... A mes, es llegeix molt rapid, perque te unes 80 pagines am lletra bastant grossa. Amb menys d'una tarda ja te l'has polit... :wink: :wink:
Làlia ha escrit:io si que me llegit el llibre, de la biblioteca de l'escola, esta bastant be, i serveix per copiar i fer biografies que et manin a l'escola...
Sí, sí, :riure: :riure: :riure: estic molt d'acord amb tu, per fer treballs de biografies està d conya, aquest llibre. I ho dic per experiencia propia... :P :P :P :P :P 8) 8) 8) 8)
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: jkrowling vista x jkrowling

Entrada Autor: aurea »

Jo soc de les que pensen que ecara que siga com a Snape seria tot un orgull eixir (o ser una inspiracio) a qualsevol dels llibres de Harry Potter... A mes.... si han inspirat a la Rowling per a q fera a Snape... sgur q no son angelets del cel GGGGGG :evil:

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Re: jkrowling vista x jkrowling

Entrada Autor: parvati »

aurea ha escrit:Jo soc de les que pensen que ecara que siga com a Snape seria tot un orgull eixir (o ser una inspiracio) a qualsevol dels llibres de Harry Potter... A mes.... si han inspirat a la Rowling per a q fera a Snape... sgur q no son angelets del cel GGGGGG :evil:
weno, a mi k la J.K. Rowling s'hagués inspirat en mi per inventar-se un personatge odiós, com per exemple la Umbrige, no em faria gens de gracia la vritat... Per tant, estic dacord am la gina en k es una mica cruel posar-ho, tot i que potser jo hagués fet el mateix, si odiés mol algu...
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Bloquejat