Kingdom of Loathing (KoL)

Tothom a qui li agradi aquest tema pot deixar els seus comentaris i opinions aquí, i si teniu algun dubte pregunteu i potser algú us podrà ajudar!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Kingdom of Loathing (KoL)

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Hola, hola internautes.... :lol:

Doncs avui he vingut aquí per a presentar-vos un joc d'aventures que es pot jugar via internet i gratuit ( tot i que accepten donacions, que seran premiades en el joc :wink: )

El joc es diu Kingdom of Loathing

I de que va el joc?

Doncs és un joc d'aventures on asumint un roll has d'anar fent missions per aconseguir coses i anar-te fent cada cop més fort i poderós.

Primer de tot, quan et registres, has de triar un personatge entre els que hi ha en el joc (en mascle o femella):

Seal Clubber ImatgeImatge Turtle Tammer ImatgeImatge Pastamancer ImatgeImatge

Sauceror ImatgeImatge Disco Bandit ImatgeImatge Acordion Thief ImatgeImatge

Cada personatge té unes habilitats que anirà desenvolupant a la seva manera. L'aventura es exactament igual per a tots ells.

A partir d'aquí entres en un món que es troba en una illa gegant, amb diferents localitzacions on, dins de cada una d'elles trobaras diferents espais on podras interactuar fent coses com comprar, lluitar, vendre, ... També trobaràs llocs on et designaran les missions que hauras d'anar complint.

Imatge

El metode de lluita es ben senzill. Tu vas al lloc on has de trobar alguna cosa i el joc et mostrarà una finestra on veuras l'enemic que ja haura fet el primer atac o simplement et dirà que t'has creuat amb ell. Llavors et donarà l'opció de atacar amb la teva arma o de fugir (fugir a vegades no funciona a la primera :cry: )

Imatge

Quan lluites poden passar dues coses, o guanyes o perds. Si perds vol dir que t'han tret tota la vida. Aixó vol dir que hauras de descansar en algun lloc o pendre reconstituents.

Si guanyes, doncs llavors rebras coses.

Imatge

Algunes vegades al vencer un monstre aconseguiras allò que busques, però majoritariament aconseguiras peces que hauras d'unir, cuniar, barrejar... per aconseguir allò que necessites.

Per cada lluita/interacció amb un lloc, es descomptarà una aventura del teu total. Quan se t'acabin les aventures doncs voldrà dir que hauras de descansar fins el dia següent (el dia següent no és a les 00:00). Si no vols esperar a l'endemà hi ha la possibilitat de menjar per aconseguir aventures.

Per a fer això una mica més facil tens diferents coses:

- Equip: són peces de roba, espases, escuts, cascs, ... que et fan augmentar les habilitats.

- Familiars: són "bèsties" que pots tenir en un terrari i que ajuden a la lluita. Al igual que tu, aniran augmentan de força com més lluitin.

- Menjars, pocimes, begudes, ... que et faràn augmentar les teves habilitats.

Per poder comprar disposes de Meat en comptes de diners, que vas aconseguint en cada lluita que guanyes.

Això és un petit resum del joc que espero que el faci prou atraient perque el proveu, ja veureu que es molt adictiu. Jo només fa un mes clavat que hi jugo gracies a la Padfoot que m'hi va iniciar i qui encara de tant en tant m'ha de guiar.

Si algú està interessat en el joc doncs que ho digui i ja li respondre'm el que faci falta.

Salut i animeu-vos que val la pena.
Roger J. Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 12, 2007 6:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

El meu nik del joc és Berxu i encara no sé com es juga(bé!!)
Es questió d'anar apretant botonets.

Siau!!
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ueee!! Mega post del Roger :lol: :lol: :lol:

A veure quanta gent aconseguim que es vici tan com nosaltres :P

Bé a tots els que us decidiu apuntar, si poseu el nick amb que us heu registrat us enviaré uns regalets de benvinguda :mrgreen:
Els podreu trobar a l'inventory a l'apartat de Consumables (Food/Drinks)

Ah i per si no sabeu on començar, us aconsello que visiteu a les Big Mountains, el Mt Noob on us trobareu el Toot Oriole que us farà una mena de tutorial del joc explicant-vos algunes de les funcions bàsiques :wink:

Qualsevol dubte que tingueu ho podeu preguntar aquí o sino us podeu mirar aquesta web:

http://kol.coldfront.net/thekolwiki/index.php/Main_Page

És molt útil anar posant els noms de tots els objectes que vas obtenint al quadradet de búsqueda i saber per a què serveixen mica en mica, si deixes acumular molta cosa nova sense saber perquè serveix et perds xD

Ah me'n descuidava, podeu beure i menjar per guanyar més torns però hi ha un límit, quan aneu massa torrats us dirà You're falling down drunk i us haureu d'esperar fins l'endemà per seguir jugant (quan hagueu menjat massa us dirà que esteu tips i no podeu menjar més però si que podeu seguir jugant.) xD

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Buenoooo jo ja hi sòc! :lol:
El meu nick és Lunnaris i no m'entero de res xD
Imatge

Avatar de l’usuari
med3s
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 2:38 am

Entrada Autor: med3s »

uuuuuoooo!!!!!

quin vici de joc, a sobre es igualat perque els mega viciats no poden avançar massa cada dia, aixi procuren una major igualtat en el joc.

jo el recomano molt! esta entretingut jejeje a sobre et rius dels comentaris del ruge jajajajaja

apa siau!

Respon