Imatges d'anime i manga

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

així ja ho havia dit bé...
COPIONA :cabrejat: (és broma :wink: )

Avatar de l’usuari
tsubasa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. set. 14, 2005 2:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsubasa »

luna lovegood conec negima
jo se kin manga es.
es dels mateixos dibuixants qe LOVE HINA
la vaig veure per primer cop al salo del Manga...pero n se de q va... el dibuix estra prou b encara q s'asembla a LOVE HINA
I'm not crazy.....Just a little Unwell....
Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

gaxies als 2!!!po continua sense sortirme!!!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Tens l'adreça de la imatge? Ha de ser alguna cosa com http://www.elquesigui.jpg LLavors hi poses allo de [img]i[/img] davant i darrere. :wink:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

tsubasa ha escrit:el nino blanc es una MOKONA... un personatge q surtia orignalment a la serie de les Clamp "luchadoras de leyenda"...pero q ara surt a la serie Tsubasa on surt amb la sakura.....aixo la Mokona blanca pq la negra surt a XXXHolic. os poso una foto de les dues...son molt mones!!! :mrgreen:

Imatge
si ke son mones i a mes en ninotet! es ke vaig guanyar la ginkama del detectiu conan (vaig guanyar vaig guanyar :ballar: ) i em va toca, entre molts comics, la revista de les Clamp am akets ninotets de figuretes!!! :ballar:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

charlotte evans ha escrit:si ke son mones i a mes en ninotet! es ke vaig guanyar la ginkama del detectiu conan (vaig guanyar vaig guanyar :ballar: ) i em va toca, entre molts comics, la revista de les Clamp am akets ninotets de figuretes!!! :ballar:
Quina gincama del Detectiu Conan, quan, a on, perquè? De què anava? Cada quan la fan?

PD: poden entrar viejitas com jo :wink: ?
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Nyehehe... Jo també m'apunto a la gimcama! xD

A veure, senyores i senyors. Si no hi ha cap problema d'última hora (jo que sé, que caigui una bomba atòmica a TVC, o això... O, pitjor, que facin bàsket un dia d'aquests... ¬¬):

EL DETECTIU CONAN COMENÇA AMB NOUS EPISODIS AQUEST DIVENDRES 23!!!

Tot i que a la web de TVC posa que començaran des del 203, quan el que ens toca seria el 200, la noia que porta tot això de els programacions del 3xl.net ens ha mig-assegurat que comencen pel 200.

iuhuuuuu. xD xD xD O sigui, no ens haurem de tornar a tragar la sèrie per veure'n de nooooouuuus. ^^


Per tant, faran uns pocs episodis (no sé si comencen ja amb el capítol de la cova que disparen al... ^^) i tidnrem L'ESPECIAL DE 5 CAPÍTOLS DE SHINICH'S REBIRTH!!!! El renaixement del Shinichi!!! uiii!!! Quina il·luuu!!!! xD Desemmascara't, cavaller!!! :mrgreen:

L'hora en què emetran serà, de dilluns a divendres, a l'hora d'Inuyasha (als voltants de les 19.30). I Inu, doncs acaba. ^^



Sherrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Aish!!! Com me'mocionoo!!! XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Osti mirant imatges no vaieg cap de Naruto i aixo no pot ser:

Imatge La Sakura i el Sasuke

Imatge
En NAruto utilitzant la seva tecnica preferida

Imatge
El grup de les misions

Imatge
El quart Hokage

Us ho recomano.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Eii tinc mes fotus de
Negima!

Asuna i Negi
Imatge
Konoka i Asuna
Imatge
Asuna cabrejada(com sempre)
Imatge
totes les alumnes!
Imatge
Evangeline A.C. Mc Dowell
Imatge

I aqui més fotus de mangas k m molan moool:
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

HpConan ha escrit:Nyehehe... Jo també m'apunto a la gimcama! xD

A veure, senyores i senyors. Si no hi ha cap problema d'última hora (jo que sé, que caigui una bomba atòmica a TVC, o això... O, pitjor, que facin bàsket un dia d'aquests... ¬¬):

EL DETECTIU CONAN COMENÇA AMB NOUS EPISODIS AQUEST DIVENDRES 23!!!

Tot i que a la web de TVC posa que començaran des del 203, quan el que ens toca seria el 200, la noia que porta tot això de els programacions del 3xl.net ens ha mig-assegurat que comencen pel 200.

iuhuuuuu. xD xD xD O sigui, no ens haurem de tornar a tragar la sèrie per veure'n de nooooouuuus. ^^


Per tant, faran uns pocs episodis (no sé si comencen ja amb el capítol de la cova que disparen al... ^^) i tidnrem L'ESPECIAL DE 5 CAPÍTOLS DE SHINICH'S REBIRTH!!!! El renaixement del Shinichi!!! uiii!!! Quina il·luuu!!!! xD Desemmascara't, cavaller!!! :mrgreen:

L'hora en què emetran serà, de dilluns a divendres, a l'hora d'Inuyasha (als voltants de les 19.30). I Inu, doncs acaba. ^^



Sherrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Aish!!! Com me'mocionoo!!! XD
Però aquests capítols nous de la tele... Són més nous que els còmics o més vells?¿?¿?

Per cert, per no desentonar en el tema, akí deixo unes quantes fotos (molt poquetes...) jeje :riure: :riure:


Imatge
Imatge
Imatge
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ooooh! Que bé faran en Conan! :) Però ostres.. no ho podré veure gairebé mai.. aquesta hora va fatal...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Te o no bashite..... :cd:
:mrgreen:


No entenc la pregunta, -sandra-. ^^ O sí, però a mitges. xD

Dius si els epsiodis seran nous respecte els que tenim d'anime o de manga? O.o

A veure, naturalment, són nous respecte als que tenien d'anime. Aquí emns vam quedar amb el capítol 199, la segona part de Les màscares embruixades riuen fredament... I és original de l'anime, és a dir, que no existeix en manga.

Per tant hem de contar a partir del 199... és a dir, arribarem al capítol 358. Però resulta que aquí els episodis especials no els passem com a especials... sinó que els partim. Per tant, no concorda amb el 358 japonès. ^^

Per tant, no sé exactament en quin capítol acabaran, ni a quin correspon, per tant.

Però en una llsita de capítols que hi ha a Internet diu que el capítol 350 (japonès) es diu Wasurerareta Keitaidenwa (El telèfon oblidat). Aquest cas ens apareixerà al volum 46, el pròxim... ^^

O sigui que ja podem estar contents, que l'anime, com a mínim, arribarà fins on estem ara en manga, a Espanya. TOT-I-QUE.... hem de comptar amb una cosaa... V.v Que a l'anime hi ha un desordre força important en relació al manga i, per tant, potser surti algun cas del volum 46 i el súper-cas del volum 45 encara no surti... V.v Esperem que sí.

Resem. :clap:

Crec que no he solucionat cap dubte. xD Simplement he dit que potser arribem on som ara per ara al manga.

Però l'anime de Conan main ens superarà al manga en número... Perquè PlanetaDeAgostini ha informat que ALLARGUEN LA SÈRIE DE CONAN a Espanya fins a l'últim que ha sortit al Japóóó!! xD
És a dir.... que arribarem a un punt, l'any que ve segurament, en què agafarem la publicació japonesa. Llavors a la que surti al Japó portaran corrents el manga aquí i el traduiran... xD Iupiiiii.
Per tant, mai superarà al manga. més que res perquè l'anime no pot fer capítols d'un manga si el manga encara no ha sortit. ^^


----

Com m'he enrotllat, nop? :ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Va, avui que estic tan Conanitzat:


Sniff, sniff...

Imatge


Heiji. ^^

Imatge


Ui, el d'aquesta iamtge va ser el primer manga de Conan que vaig tenir a les mans. ^^
Imatge


Kaito Kid ^^:
Imatge


Ui, quina vagonyaaa
Imatge


Shinichet cansadet. ^^
Imatge


El cas d'endevinar el color del banyador! xD
Imatge


Els Two-Mix !! xD
Imatge


Talla el cable que vulguis... T_T
Imatge


Neva! xD
Imatge


MariliRAN MOUnRIou (hahhaa xD )
Imatge


Shihoooo ^^
Imatge


El mític SHERRYYY!! Uoooohhhh
Imatge

kamaku
Imatge


Per a qui farà mitja?? xD
Imatge


Ai, que l'han disparat. V.v
Imatge


T__T... Es veu que aquesta escena l'han borrat en el doblatge aràbic. O.o
Imatge


Què bé que canta el Conan. xD
Imatge


Inuonan! xD
Imatge



^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

uala!!!
k bona la última foto!!!
no esta trucada, no?
sta mol bn fet!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Apaaa més fotos d'en Conan i companyia! :mrgreen:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Respon