Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Doncs jo no en tinc ni idea si en venen, segurament si hi ha alguna botiga de Norma Comics a prop de casa teva hi serà perquè és bastant famós.
Tracta d'una noia, Miki Koisikawa, que els seus pares li dónen una notícia: es divorciaran i es canviaran les parelles amb un altre matrimoni. Miki s'indigna, i assisteix a un sopar en el que es coneixeran, i descobreix que l'altra parella té un fill que es diu Yuu, molt guapo per cert :heart:
Per no haver-se de separar dels seus fills, compren una casa més gran i hi viuen tots plegats (les parelles intercanviades i els dos fills).
El nom de la sèrie, Marmalade Boy, ve de quan la Miki, enfadada amb en Yuu perquè es riu d'ella, li diu enmig d'un esmorzar que és com la mermelada de taronja: molt aspre per dins però ho dissimula amb l'aspecte dolç que mostra per fora. Ell, li respon que ella és com la mostassa, que no se la traga ni déu... ^^U
Llavors Yuu, que sempre se'n fot de la Miki, li ve un arranque i li fa un petó creient que ella dorm Ù_Ú
I bé, a partir d'aquí la cosa es lia, apareix el millor amic de la Miki, que n'està enamorat i que ella en un passat ho estava d'ell però hi va haver un malentès i ell li va donar carbassa, la ex-nòvia del Yuu, una plasta acabada... I també hi ha altres trames, com la de la millor amiga de la Miki, que li amaga que està liada amb el seu professor, i un amic del Yuu s'enamora d'ella... etc etc, van apareixent personatges que liien la cosa, en un total de 76 (crec) capítols ^^UU
És un shojo total O_O no apte per a insensibles.

Espero que t'hagi servit xD
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

el meu primer anime... pensa..pensa.... " candy" ostres...xi que tenia una canço bastant xorra... "candy, candy"... tmb bola de drac.-- arare---- i més tard, bstant mes tard...sailormoon, que l primer que capitol de sailormon que vaig veure era en castella i desde aleshores vaig flipar amb sailormoon !!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

kk_xû_black ha escrit:
HpConan ha escrit: Ah, i un altre de yaoi és Lawful Drug, que és de les CLAMP (aquest me l'he llegit... xD Quin fart de riure, a la residència de nois xD xD xD xD).

doncs ara m'he enganxat a les sèries YAOI ( ohohoho !! quina cosa més extranya!!) Gravitation i Loveless!!!!! son xulisssmessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uiiiiiiiiiiiiiii I :heart: Yaoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viska el Yaoi!!!!!!!!!

PD: Amics i pares estan avisats de la meva obsesió pels homosexualsXDXDXD

es nota que m'agrada el yaoi? 8)

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

A qui li agrada Kare Kano? Perque en una pagina hi ha els 19 capítols i en penjen cada dia un de nou fins a arribar a 26 (nombre total de capítols) però són en castellà, (pero això dona = si us agrada karekano!!) us deixo la pàgina web i que disfruteu amb una de les millors sèries d'anime!
Capítols de Kare Kano (castellà)

PD: Espero que us agradi la sèrie!! Es molt divertida :)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

aurea ha escrit:M'ha dit que hi ha un comic manga que es diu
Marmalade Boy
Pfa algu em pot dir si es ven a Valencia?? Ja se k aci no pinta res,pro no anava a obrir un tema nou x akesta tonteria...
Diu q tracta d'un xiket k sen te k anar de casa a casa d'una xica k no li cau be i no se k pasa al final... pero jo el vull ,m'ha intrigat bueno contesteu pfa gracies
AURAA!!
a vore,Marmalade Boy va ser publicada a finals des 90 per planetadeagostini.Primer en volums de unes 200 págines ,i després en comics més primets (comic-boock).
Ara per ara ,em pareix recordar que está totalment descatalogada ,(és ja antigueta,eh?),pero la pots tractar de trobar a València ,a Futurama o a Imagenes,a vore qu et diuen.

ah! la serie d'animació comença igual,però té un munt de capitols "de relleno",que fan que el final sigui diferent,i hi surtiguen més personatges que al comic
Cyllan l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 24, 2006 4:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Auror-TonKs ha escrit:A qui li agrada Kare Kano? Perque en una pagina hi ha els 19 capítols i en penjen cada dia un de nou fins a arribar a 26 (nombre total de capítols) però són en castellà, (pero això dona = si us agrada karekano!!) us deixo la pàgina web i que disfruteu amb una de les millors sèries d'anime!
Capítols de Kare Kano (castellà)

PD: Espero que us agradi la sèrie!! Es molt divertida :)
buf! la serie animada és una mica "penyazo",té massa resums de resums i és repeteixen massa.A més no cobrix tot el manga ,solament del volum 1 fins al 12 o 13,i en son 21.
Recomano ,que si us ha agradat la serie ,el comic us agradará més (i us enterareu del final!),com m'ha passat a mi.
Per si interesa el publica l'editorial Glenat

Avatar de l’usuari
olguinxo
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 24, 2006 2:56 pm
Ubicació: MANRESA

Re: Quina és la vostra serie MANGA?

Entrada Autor: olguinxo »

lapot ha escrit:El detectiu conan, és la millor :ballar: :ballar: :ballar:
jo tb penso el mateix
VISCA LA OREJA DE VAN GOGH

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

El meu primer manga... Bola de Drac, Arare i el Doraemon, els ke feien per la tele quan era petita :mrgreen: !!!

Despres Sakura i Sailormoon, també, son els ke feien per la tele :roll: !

Pero de debó: el Detectiu Conan :ballar: :animadora , es kem va apasionar i no m'e mogut gaire d'aki :riure: !!!

Karekano m'agradava, pero si kera una mica rollo, si et perdies un capitol ja no sabies d'ake anava... :( , però m'agradava molt la cançó del principi, allo quan volaven, si molt xulo :P

Malmalade Boy n'e sentit a parlar... po no l'e llegit :roll:

Pd 1: olguinxo, per tu i per tots els ke els hi agrada Detectiu Conan: registreu-vos al meu "súper forum del Conan" xDxDxD!!! Adreça: http://www.detectiuconan.forumcommunity.net , gràcies :mrgreen:

Pd 2: una curiositat sobre Yaoi: sabieu ke Yaoi vol dir verdulero en japonés ¿? (o sigui verdurer, eing?, ke ven verdures!), curiositat tonta peró curiositat al cap i a la fi :wink:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

charlotte evans ha escrit: Pd 2: una curiositat sobre Yaoi: sabieu ke Yaoi vol dir verdulero en japonés ¿? (o sigui verdurer, eing?, ke ven verdures!), curiositat tonta peró curiositat al cap i a la fi :wink:
Açò és yaoi,(está en castellà ,sorry ,però em feia mandra traduir-lo :mrgreen: )

El yaoi es el género del manga ('cómic/historieta', en japonés, utilizado fuera de ese país para designar historietas niponas) que ilustra de forma explícita las relaciones homosexuales entre hombres. Si un niño o preadolescente se ve involucrado, entonces se habla de shota. Si no hay sexo explícito, entonces se trata de shōnen-ai. Pese a lo que pueda parecer, este tipo de manga está destinado a mujeres, y, aunque en occidente no esté muy bien visto, en Japón goza de gran popularidad y mueve una gran cantidad de revistas y tomos recopilatorios.

El término específico "Yaoi" es una abreviatura de tres expresiones; "Yama nashi - Ochi nashi - Imi nashi". Esto se traduce literalmente como "sin clímax-sin chiste-sin significado", lo cual deja al descubierto que su naturaleza no es ofrecer una historia altamente compleja, sino centrada en la relación sexual de sus protagonistas.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Finalpotter digue: (:P)
Amb això opino al revès. Pel que fa a Naruto, és un gran anime, ja tinc ganes de que s'acabin els capítols de relleno i comenci la nova temporada amb la corresponent crescuda dels protagonistes. Algu sap quan passarà això?
perdona per respondre tard, pero em sembla que que acabara al capitol 207 o 217. El relleno ho està empestifant de excrements tot.

:reading: E.N.Bou :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Cyllan ha escrit:El yaoi es el género del manga ('cómic/historieta', en japonés, utilizado fuera de ese país para designar historietas niponas) que ilustra de forma explícita las relaciones homosexuales entre hombres. Si un niño o preadolescente se ve involucrado, entonces se habla de shota. Si no hay sexo explícito, entonces se trata de shōnen-ai. Pese a lo que pueda parecer, este tipo de manga está destinado a mujeres, y, aunque en occidente no esté muy bien visto, en Japón goza de gran popularidad y mueve una gran cantidad de revistas y tomos recopilatorios.


el Shota m'agrada bastant, xo nomès si no hi ha sexe (q bestia!!), alguns doujins son moooooolt forts, es pasen una mica.... seia una mena de shota shonen-ai.

També magrada molt el yuri (el mateix que el yaoi xo amb noies), i es gènere "shota" del yuri es diu Loli (lolikon), a mi no m'agrada GENS. és suuuuuuuuuuuuuuuuúper fastigos, xk no hi surten pre-adolescents, sinó nenes amb homes adults, i a mi em fan venir esgarrifances nomès de pensar-hi. :rage: :rage: :rage: :rage:

chauuu

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Cyllan ha escrit:
charlotte evans ha escrit: Pd 2: una curiositat sobre Yaoi: sabieu ke Yaoi vol dir verdulero en japonés ¿? (o sigui verdurer, eing?, ke ven verdures!), curiositat tonta peró curiositat al cap i a la fi :wink:
Açò és yaoi,(está en castellà ,sorry ,però em feia mandra traduir-lo :mrgreen: )

El yaoi es el género del manga ('cómic/historieta', en japonés, utilizado fuera de ese país para designar historietas niponas) que ilustra de forma explícita las relaciones homosexuales entre hombres. Si un niño o preadolescente se ve involucrado, entonces se habla de shota. Si no hay sexo explícito, entonces se trata de shōnen-ai. Pese a lo que pueda parecer, este tipo de manga está destinado a mujeres, y, aunque en occidente no esté muy bien visto, en Japón goza de gran popularidad y mueve una gran cantidad de revistas y tomos recopilatorios.

El término específico "Yaoi" es una abreviatura de tres expresiones; "Yama nashi - Ochi nashi - Imi nashi". Esto se traduce literalmente como "sin clímax-sin chiste-sin significado", lo cual deja al descubierto que su naturaleza no es ofrecer una historia altamente compleja, sino centrada en la relación sexual de sus protagonistas.
Ja, ja se ke es xD, po al programa de Més enllà de la vinyeta (els dissabtes de 4 a 5 de la tarda a Com ràdio, parla de cómics) van dir ke la paraula Yaoi vol dir en japonès verdulero (verduler, eing?, ke ven verdures!), po també aket gènere manga :mrgreen: .

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

algú ha vist mai Kimagure Orange Road és una seria que a mi m'agrada molt i que ara pasen per la tele als migdies! realment està molt bé! a m'agrada molt! nose vosaltres, però a mi m'agraden els comics que més m'agraden són els magicals girls :wink:

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

kimagure orange road!!!!!! mola mola molt.

trio amorso, algu exit a la clase... pero sasembla molt a un manga: maison ikkoku, es molt semblant...

pregunta: es un plagi una al altre?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

La meva es, sense cap dubte: Fuhigui Yugui el joc misterios.
Es una pasada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respon