Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo em quedo amb Sakura ....... i en Shaorna m fa perdre el cap hehehehe

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

A mi Sakura m'encantava, i encara m'encanta, estava enganxada a aquets dibuixos.
I el Doraemon i l'Hattori també els veia.
Aixx, quins records!! :wink:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, millor que Sakura és Tsubasa Reservoir Chronicles. ^^ Que també surten la Sakura i el Shaoran (aquí li diuen Xiaolang). És un corssover guapíssim. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo Sakura tmb la vaig mirar !!! Des de el primer fins l' ultim capitol. L' Hatori tmb ho mirava kuan era petita i ara deu fer un any ho vaig veure a City tv a casa una amiga hem va fer molta gracia!!!!! Ja no men recordava... :) :) :) :)
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ostres Sakura!!! Kins records!!!! ara ja fa temps des del primer cop que el van emetre, el segon no fa tant, em va fer gracia que ho fessin! jiji

x cert, heu anomenat Fushigi Yugi, el joc misteriós i Yu yu Hakusho?

esk tambe magradava!!! tots dos, mes Fishigi Yugi, però Yu yu Hakusho tambè ho veia!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo tmb me les mirava totes dues estan molt be Yuyu Hakuso i Fushigi Yugi son de les pokes k han posat senseres hem sembla k l' autora de Fushigi Yugi va dir k en faria una segona part ja k havia agradat tant xo d' aki k la posin el 3xl.net si la posen mai...
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Yu Yu Hakusho l'he vist començat pero m'encanta llastima que em veig perdre el penultim capitol.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

yu yu hakusho... :? :? :? :? sempre he pensat que és una manga molt violent... en camvi sakura sempre m'agragat despres de sailor moon es clar

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

A mi m'agrada yu yu hakusho, i n'he vist de mes violents :explosion: , (rurouni kenshin, evangelion...).
Ningu mira furikuri (FLCL)?
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

Al gu em pot dir perque mai han fet l'ultim capitol de la serie del d.conan?¿?¿?¡ :eh: :eh: :eh: :eh:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Aixo t'ho contestara un furios HpConan dient-te els perques i les mesures que apres en contra (si no m'equivoco). Si el vols veure d'una vegada per totes millor que te'l baixis subtitulat.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hahaha. No, furiós no.

No s'hi pot fer res. XD NO HI HA ÚLTIM CAPÍTOL DE CONAN. XD El Gosho Aoyama (l'autor) ha vist que amb això la pàsta puja... I és una sèrie, de momejnt, inacabada,... com la majoria dels que tenen molt d'èxit (Inuyasha, Ramma...).

per cert... en un còmic seu mateix (Alice 19th), l'autora de Fushigi Yuki (Yuu Watase) diu expressament que no vol una segona part. Que ja li està bé com acaba. Que en l'últim capítol actual és com acaba la història de la Miaka. XD


I a mi tampoc m'agrada Yu Yu hakusho. Al igual que Bola de Drac, trobo uns dibuixos masa violents. ¬¬ Igual que els interminables capítol de SlamDunk en què ung rup de "matons" estan disposats a destruir l'equip de bàsquet... ¬¬
Els capítols i les sèries aixó hno m'agraden gens ni mica. Tanta violènciaaa... ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Aps doncs jo ho havia vist el 3xl lo de Fuhigi Yugi nu se ho devia entendre malament.

A mi tmb m' agrada Yuyu Hakusho i no ho trobo tant violent, Evangelion potser si k es mes violent xo no se x m violent seria mes algunes pelicules d' accio o alguns videojocs en k els personatges semblen de pedra.

Jo havia vist algun capitol de furikuri xo no li vaig trobar gaire el sentit...
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

fushigui yugui u vai mira una temporadeta. En Tamahome, la miaka... XD. Pro m'agradava + yu yu hakusho, mu e mirat sempre. Ki no voldria un Yusuke Urameshi a casa? XD (la keiko k es foti!) I amb aquells cabells negres, i akell humor tan...peculiar.... i la reigun o kom es digui x escalfa l'arros k vas fe 2 dies enrere...mmmm!!! jajaakjaajjja.
Kla k el princep Koema no stava pas malamen...tan monu d petit, i tan guapu d gran XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo no vull l'Urameshi. ¬¬ Un nano que treu tan males notes i tan violeeeent. Ja us el regalo.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Respon