Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Bobobo, Full Metal Alchemist, Fushigi Yugi, Naruto, Slam dunk, Dark in the Shell... i més.

P-D.xo no suportu Utena, no m'agrada gens, ho sento x la gent a ki li agradi.

M'en descuidava GTO una gran serie!!!!!!!!!!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

Per mi el millor mànga es Rurouni Kenshin. Tant per la història(molt maca, emotiva i amb molta acció) com pel dibuix(el millor dibuix ke he vist mai)

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

a mi m'encanta les series manga que mes magraden son doraemon (ia se k potser es molt infantil, pero que hi farem, m'encanta :P :P ), detectiu conan i sobretot Bola de Drac i Bola de Drac Z, a Bola de Drac GT ja em vaig perdre. Es una serie que mirava des dels 7 anys, quina llastima que la deixessin de fer ja fa temps pel K3... :cry:

A part d'aquestes tambe en miro moltes altres, es que a mi magrada tot!! 8) 8)

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ei! Com que s'ha acabat fruits basket, han posat Corto Maltés, que només durarà 3 semanes (ja en porten 1, per tant ara en queden dues). Però algú te idea de què faran després? Parlen d'una estrena, que és una sorpresa... T_T Jo ho vull saber!! Hi ha gent que diu que posaran chobits, de les CLAMP. La veritat és que n'he sentit a parlar però no sé si està bé.
Vosaltres què creieu que posaran? Si algú sap alguna cosa, que ho digui, per favor T___T

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

chobits esta be, jo he vist tota la serie sensera en castella i en japones subtitulada, no hi ha accio gairebe ni re de aixo pro no se... es bastan interesant , almenys a mi m´ho sembla..... i si ara la fiquen en catala em semblara bastant extrany sonara com raro i quines veus ficarien¿ en castella la de la chii es la mateixa k la ran putser seria la mateixa

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ary ha escrit:chobits esta be, jo he vist tota la serie sensera en castella i en japones subtitulada, no hi ha accio gairebe ni re de aixo pro no se... es bastan interesant , almenys a mi m´ho sembla..... i si ara la fiquen en catala em semblara bastant extrany sonara com raro i quines veus ficarien¿ en castella la de la chii es la mateixa k la ran putser seria la mateixa
Ei, jo de tu no m'emocionaria abans d'hora, perquè parlava de suposicions... U_U encara que a mi m'agradaria que ho possessin, com que ha tingut tan èxit... I si no té acció, que hi ha? intriga?

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Horcrux ha escrit:Bobobo, Full Metal Alchemist, Fushigi Yugi, Naruto, Slam dunk, Dark in the Shell... i més.

P-D.xo no suportu Utena, no m'agrada gens, ho sento x la gent a ki li agradi.
Full Metal Alchemist i Naruto, amb openings d'Asian kung-fu generation!!! (Rewrite de FMA i el famós Haruka Kanata de Naruto)
Naruto és de ninjes, si no recordo malament.... Però, i Full Metal Alchemist? Els he vist dibuixats 1000 vegades, perquè anda que no és famós, però tinc la dèria de confondre aquests dos animes :cry:

Ah, i Utena tampoc m'agrada gaire, la primera vegada que m'ho vaig mirar sí , però vaig veure aquell final tan friky... pfff, més estrany impossible!

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Bones,
Tinc una mala notícia (per mi, m'ha afectat molt, potser a vosaltres us la suda però a mi m'ha decepcionat): la sèrie substituta de Fruits Basket (o de Cowboy Beebop, encara que només ho han fet 3 setmanes, com vulgueu) els dimarts a la tarda serà la desconeguda "Freqüència 4". És una sèrie, però d'anime no, en conseqüència ha provocat una gran decepció als usuaris del fòrum del 3xl (jo entre ells, of course, com a kaito_yukyo 8) ), comproveu-ho
I bé, erem il·lusos (s'escriu així?) al pensar que posarien Chobits, Naruto o qualsevol altre sèrie mítica que no ha sortit mai a Catalunya.
Total, que ens han deixat amb un pam de nas :cry: :cry:
Jo als del 3xl ELS MATOOOOOOOOOOOOO!!!!! :cabrejat: :cabrejat:
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

PEl que fa a Naruto tinc entes que sortira a principis de l'any que ve al Cartoon Network (no s'escriu aixi, oi?) vaig a una pagina (de la qual no m'enrecordo gens ni mica) els nom d'alguns dobladors i altres personatges que han doblat:

Naruto: la veu d'en Fly en la seri que porta aquest nom
Sakura: la veu de la Misty (Pokemon)
Sasuke: la veu del James (POkemon el dels cabells lila del Team Rocket) (no ficaria la ma foc per si de cas)
Shikamaru: la veu d'en Broc (Pokemon)
Ara no m'enrecordo qui tindra la veu d'en Meowth (el "gat" del Team Rocket)
pero algo la tindra.

Dels altres no m'enrecordo ja que no les he sentit, pero se que n'hi havia de Sant Seiya (Los Caballeros del Zodiaco")

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo estic amb la parvati, el doraemon es el millor!! suposu k sakura tampoc estava malament, però la sakura era molt "fifi"...
jo pokemon mu tragava, po crec k ja no ho fan, oi??
de les series que esteu dient gairebe no en conec cap...

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

A mi personalment diria k.....

Series k magraden i k les segueixo: Kamikaze kaito jenne :P , fushigui Yugi (no se si sescriu així...) conan... :)

Series k magradaven i k seguia: Doraimon, bola de drac....(Z, la GT ja no la seguia) :roll:

Series k no magraden: series xorrada sense argument, com per exemple bobobo, o kom s'escrigui... :riure:

Be, suposo k estare dacord am algu no???
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

wenas! doncs jo no se si us decepcionare, xro la meva es Sairlormoon.
tmb les k posen al k3, en general, m´agraden quasi totes.
es veritat k posaran freqüència 4 o això? jo l´he vista quasi tota a la sèrie
ei, i xk el final d utena es friki? k algu mo conti!!!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ostres, clar, Finalpotter, tu ets un fan de Naruto, per això tens "Hokage"!! Que tonta! No hi havia caigut! xD És que havia sentit a dir això de que el Naruto és un Hokage, però com que no he vist l'anime... (però si el fan pel Cartoon Network el miraré)

Lia2, a mi també m'agrada Kamikaze Kaito Jeanne, tens el manga? A mi em falta només el 12, tinc el 13 però el 12 no :cry: :cry:

Ah, i el final d'Utena és friki perquè tot l'anime en sí ja ho és, i no s'enten de res, trobo que és una tonteria impressionant, la noia anar fent duels i resulta que el príncep tant maco que havia de ser i era un malparit... I què significa el final? Que es fan lesvianes? Et deixa amb dubtes a part de que tot és una parida impressionant, perquè si tot era irreal... aixx...

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Wooo feia mols dies ke no entrava al forum i mira quants misatges :o !!!

I com que e vist aquet tema "reviscolat" (eu escrit moool, sa fet molt lllarg!!!) i que a molts us agrada el Detectiu Conan e pensat dir una cosa :roll: .

La cosa: Dons es que fa uns dies vaig crear un forum del Detectiu Conan i com que a molts us agrada hos i podeu passar (i registrarvos i escriure, es clar :P ). Alguns usuaris d'aki ja i estan i m'estan fent promoció (en especial la Sandra: Gràcies Sandra :mrgreen: !).

Weno, si us interesa (espero que si :ballar: ) la url es:

http://www.detectiuconan.forumcommunity.net

(si no va proveu a la meva signatura)

Gràcies!!! :ballar:

Nemrak
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 10:09 am

Entrada Autor: Nemrak »

slam dunk, sailomoon, kk jeanne, d conan, fushigi yugi, ufo baby, yu yu hakusho...

Respon