El Detectiu Conan

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El vídeo del Conan cantant és molt divertit. XD Era per l'especial de cap d'any i especial 10 anys. XD XD XD XD XD XD

Els spòilers els sé perquè em compro el manga, ves. :lol: El 53 encara no me l'he comprat perquè no ha arribat al kiosk on els compro... I ara tanquen 20 dies de vacances... T__T Ja puc esperar. :| :cry: :cry: :cry:

I la charlotte evans em va recomanar la revista perquè sortia un còmic de Conan, però no la vaig trobar.... L'altre dia la vaig veure i no me la vaig comprar :roll: :? V.V
I, sí, queda malament "para chicas"... Que els mangues no els lelgeixen nois? I Inuyasha i Conan (a mitges) són mangues shonen ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

tens rao, detectiu conan i inuyasha son mes shonen que shojo..pero weno.. en fin. no pero la revista esta força be.

mireu que vaig trobar ahir:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

jeje, el shinichi-chan... que monu a ke xi? jo tmb vull un com aquest jojo!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Woooo, el Conan :mrgreen: !!!

HpConan: woooo, MOLT bé, un "aplauso" :clap: !!

La Yukiko, ara l'anire a comprar ke le vist amb la portada del Conan, es namica cutre, l'estic aborrint... Per cert, surt una carta d'una tal Carlota Esteller, ke no conec de res :P , recomenant un forum? (aneu a : http://www.detectiuconan.forumcommunity.net ! [ja no se ke mes fer perke hi vagi gent xD])

I posare dos videos ke els va fer un noi sevillà, ke no se com em va agregar al msn, po ATTENTION!! TENEN SPOLIERS!!!, em sembla... O sigui, ke "allà tú" en mirar-los...



I:



Emmm, pregunta: Ha sortit el 53 :? ? He estat de vacances a Benicarló (País Valencià) i dels tres quioscos que hi havien un els tenia en català, despres miraré a Barcelona, a veure si ja està...

El video del Conan cantant: jajajaja, :emtrenco xD! Hi ha un moment ke diu: "Joder", o mo sembla a mi :roll: ? El video de la Lapot, ke maco!!

Waaa, ke mono el Conan petitó :heart: ...

I axo del DVD, surtirà d'aki poc, em sembla, i es en català, en castellà i en angles, po no en japo :cry: , (pero no es de Jonu media, es de Planeta Deagostini!!) weno, eske el meu pare treballa en una empresa de "fer anuncis" (jo li dic axi), po ke ell no surt, els "fabrica" i ells van fer l'anunci del Conan dels DVD's (po el meu pare no, els ke treballen en ordinadors, ell monta platos i coses d'akestes, i un dia pasava per davant els dels ordinadors i va veure el Conan i va dir :- El Conan!! I li van dir ke feien l'anunci dels DVD's...) Jo intentare anar a la feina del meu pare (misión Conan!!) i buscare el video o algo de l'anunci, li e dit kem porti els dos primers (costaran uns 2 o 3 euros, els dos primers al quiosc), ke son els unics ke tenen, i a veure si mels porta :mrgreen: !!(els altres son de mentida, els ke es veuen a l'anunci) Ui, si ke me enrollat i em sembla ke no sa entes res :lol:

Ah! Algú ha sentit, em sembla ke l'HpConan si, les cançons dels openings en Italià i en Castellà-sudamericà? xD, ke friki, jo ho tinc a l'mP3 i mels intento apendre xD

Un troçet, italià (weno, el ke entenc jo xD):

:cd: Wooooo, woooo, wooo detectifff Conan!
One misterio per Conan, no nete un mistero, existe un buen falso d'avere, kuna vrita. Conan! Solo luxa, cosa pare, solo luchha, la verdare, solo lucha, ki sercare, descobire toda la veritaa, Conan, super detectiff, com io, iali, lleva la carce al criminali, one secretos devera, indagando al core...
:cd:

Un troçet, castellà:

:cd: Mi nombre es Bobby Jacson (axo es Shinichi Kudo a sudamerica), tengo 17 años, reconocido como el mejor de los detectives, pero unos hombres me obligaron a tomar una droga, asi fue como me converti en Conan Blasi (i axo Conan Edogawa), a pesar de ser un niño mi inteligencia es la de un joven normal, i para mi no ya caso dificil de resolver!Un detective uy capaç, un joven con una mision, un muchacho muy audaz, de el se trata esta cancion... :cd:

Wau, eske son molt divertits, mes amb musica, buskeulos ke riureu xD!!

Pd: Tonteria tonta, po es ke me descargat el troç, (d'akesta web) de l'Hermy, "es axi com em keden els cabells per darrera?" xD, i abans de dir axo diu, molt fluixet, se sent un so, ke diu: El detectiu Conan! De veritat!! Jo ho sento, escolteu-ho, per veure si tinc un gran problema de bogeria o o escolta tothom :P !

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ei, referent al volum 53 si, diria que ja ha sortit fins i tot ja ha sortit al 54. be aixo es el que diu a les novetats de la yukiko.pero weno-.avui anire a la botiga de comics "metropolis" a vere si ja han arribat.si es aixi ja us dire alguna cosa ;)

mireu que he tornat a trobar. jo ja se qui es..pero em va costar algu...

Imatge

qui es?Qui es? :lol: :lol: es facilet
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

És la Sato. XD

PErò jo diria que no ha sortit el 53... I el 54 menys.

La versió sudamericana n o l'he sentit (els noms sí, clar ^^ Claudia Guzmán [la Ran] XD XD XD), però en italià sí.
Oooooh, oooooh, superdetective Conan...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

si, es la sato de peke...

i tens rao encara no ha sortit ni el 53..quina mofa de revista tu...!! pos jo ja em pensava que ja havien sortit!! pos disculpeu.. malaida revista xD
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Si, si!! El 53 segur ke ha sortit ke me l'e comprat aket matí :mrgreen:!! I esta molt bé!! Per fi entenc l'avatar de la Padfoot al Forum del Conan, po tenen el cap masa gros en comparació al cos :lol: (quan el compreu, ja sabreu ke dic :P )!!

La Saaaaaaatoooo, ke mona ^^ ! Es del cas akell del seu pare i "amics".

HpConan, dons en sudamericà també es molt divertit xD "Nadie le podrà enganñar, su genio no se debe dudar, este chico comprobará, que la verdad nunca pagará (cosa ke no entenc, perke "pagará" seria ke predrà, pro bé...) En este mundo de sombra i de luz, la verdad se logra ocultar, pero simepre suele llegar, alguine ke no la deja de buscar, ke no la deja de buscar... ", i l'Ayumi em sembla ke es diu Jessica xD!


Pd: No han publicat el meu correu a Yukiko, ke le comprat ara, :cry: , els hi tornare a enviar :mrgreen: !

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

o ja ha sortit..pero si de la botiga ma dit .... :evil: :evil: quina rabia.!! weno ara ja es massa tard per anarho a mirar si esta al kiosc..ostres.. weno. ja mespavilare... mes colplicat ho te en hpconan, pobre!! :wink:
pero pasa algu xulo o ke?!! be res retirlo lo que he dit que despres... ooo quines ganes!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Oooh així que ja entens el meu avatar ehhh :wink:

De moment no el poso pels que no s'hagin llegit el 53 encara així no us desvetllo res abans d'hora, ja el posaré més endavant :P

Bé i per donar exemple i fer el missatge una mica més llarguet us poso unes quantes fotos més :P

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Va paro que ja m'estic passant :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Òndia, l'última mola molt. I el careto del Shinichi en aquella... :lol: :lol:

Sí, tinc complciat comprar-me el 53... a no ser que me'n llegeixi un scan en anglès (eh, Padfoot? :P :mrgreen: )...

Així que surten el Heiji i el Shinichi...? Hm... xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ooooo en heiji? en shinichi? oeoeoeo, com disfrutare d'aquest 53... gracies padfoot per no dir res encara... es que en hpconan i jo... encara no el tenim..i personalment estic del nervis... no se com deu estat ell..pero pitjor que jo... ves a a saber :lol: :lol: :P
na nit!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si esteu dels nervis sempre podeu fer servir el meu sistema que deia l'HpConan, llegir els scans en anglès :mrgreen: :mrgreen:

De moment he llegit fins al file 575 és el penúltim que s'ha publicat al Japó em sembla :P Tot i que a la versió d'aquí no li queda gaire per atrapar la japonesa no? :wink:

Va us deixo la portada del 575 per qui vulgui mirar-se-la :wink:

http://img387.imageshack.us/img387/4399/575001il2.jpg

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Goro? Què carai és Goro???
xD

Doooncs... la veritat és que no estic gaire nerviós. Ho he acceptat bastant, que fins a partir del 21 no pdoré fer-hi res... xD
Si em posés suficientment nerviós, llegiria scans XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

goro? jo tmpoc se qui es.. pero weno ja ho sabrem quan surti jeje... llegirmel en angles uiuiu nono, me men enterro de res ;) ja mesperare!! gracies jeje. avere si avui agafo la bici i vaig fins al kiosk. a vere si hi es. resare!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

En Goro es el gat de la Kisaki, la mare de la Ran, em sembla :roll: ...

Dons jo el 53 el vaig "llegir" (per dir-ho d'alguna manera, perke estan en angles :P ) abans de comprar-lo, per un scans d'akets, no ho vax entendre molt, mirava els dibuixos :lol: ... I surten el Heiji i el Shinichi, po no acaba, es l'ultim, (els dos primers surten els policies i els nens) i continuara al 54, ke: quant sortirà? Jo ja el vull llegir :mrgreen: !!

Padfoot: fotos, fotos!! Quines cares xD!

Respon