Roser: "Cuando yo cumpla quince años...!!"
En tinc 12... el quinze de juny en faig tretze (pobres de vosaltres k no em feliciteu) (axiò ho dic perquè el nostre estimat administrador sempre està enfeinat!!)
Pobret Jomast!!! Jo et defensooo!!! xD Quan pugui ja ho farà.. no l'estressem més...
massa.. ja hi ha un lloc on pots posar la teva edat i si vols també el dia del teu aniversari...
Aix... no ho entenc... és un error, o de debò és administradora?? Com que ahir ho vau comentar... vaig entendre que era un error, però ara em fa dubtar
Però mira, si és administradora de debò felicitats... xD
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada... http://www.fotolog.com/lerdolandia
eis!! La padfoot es administradora?!! ja m'esteu liant, moderadora segur... t'han fet admin?!!! (et compaeixo, un minut de silenci) nono, es broma, felicitats!! enhorabona!! Déu ni do... ja dik jo, k no mentero de RE
la c!!!!!!!!Que ningú recorda xD La meva ff: El nou mag
Si la Padfoot és administradora, ella també pot ficar estrelletes, no?
Vinga, tots aquests que voleu estrelletes, feu pressió a la Padfoot!! xD
Pobres administradors... al final si que acabarant veient les estrelles de tant estrés...
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada... http://www.fotolog.com/lerdolandia
Padfoot ha escrit:Doncs no cridis que sino et quedes sense estrelles!
Una mica de paciència vale? Ningú es morirà per estar uns quants dies sense les estrelles o el rang que vol no?
ei k era broma!! però, paciència, en tinc, però és que fa molt temps que les solicito i em faria ilusio tenirles...sento no ocupar les 4 línies però crec que li devia una disculpa...
sense ferme pesada, quan pogueu, penseu en posarme les estrellets, quan pogueu, sense estrés, quan pogueu, sense presses...
anna_xo ha escrit:avure, hi ha els 21 grayus establerts però tot hi així hi ah gent k té títols k no sutrten a la llista .............
Aixo es perque els feia gracia tenir de rang un altre nom i li van enviar un MP al Jomast (ara tambe se li pot enviar a la Padfoot, en en Jep no us ho recomano) i ell/a ja us el canviaria quant aconsegueixin tenir un xic de temps lliure.
Roser lo dels 2000 entra dins de mes de 1000. Si, m'he equivocat al escriure-ho (soc huma ) i naturalment pots emprenyar-la tan com ho fas/feies amb en Jomast.
Em referia a que amb més de 2000 missatges que et posin més estrelles que els de 1000!! T'admiro... més de 2000 missatges... i a mi ja em fa vergonya tenir-ne més de mil...
Wenu, doncs molestaré a la Padfoot! Prepara't! xD xD Que no, que no, que jo sóc bona noia.