Harrypottercat compleix 5 anys

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Harrypottercat compleix 5 anys

Entrada Autor: Jomast »

Benvolguts hpfcians.

Enguany fa 5 anys que jo i en Jep vam crear aquest lloc que poc a poc s'ha convertit en un petit monstre. Avui toca dir el tòpic “Que ens havíem de pensar aquell dia de maig del 2002 que al cap de 5 anys, aquesta pàgina tindria tantes visites i encara seguiria viva”.
Tot i que és cert i que em fa il·lusió, també sento una certa preocupació.
Fa un temps vaig llegir un tema al fòrum sobre la mitjana de temps que alguns usuaris es passaven a la pàgina. Hi havia algunes dades esgarrifants. Com que me'n sento culpable indirecte, m'agradaria fer-los arribar un missatge. Internet és un gran invent però és simplement un miratge. És el desert d'informació. Qualsevol pot publicar-hi sense haver de passar cap sedàs d'informació, en part és la grandesa de la xarxa però és la seva xacra. A Internet si busqueu informació, com bé sabeu està ple, de mentides. Nosaltres des de la nostra web sempre hem intentat ser rigorosos, i tot i que, sempre ens han enviat informació falsa (sigui amb mala fe o sense), hem estat molt cauts per intentar prestigiar una mica aquest ciber-món.
Al cap i la fi Internet no és més que una xarxa d'entreteniment, distreu la ment, que ja va bé fer-ho, però heu de tenir en compte que no l'omple. La distreu com ho fa un llibre d'acudits o els programes de la tele . Jo des de la meva humil posició us recomano que no caigueu a la trampa de la buidor, no us quedeu només amb l'entreteniment. No deixeu de llegir mai, però a més de Harry Potter atreviu-vos amb llibres ja clàssics, els que fan reflexionar. I sobretot no perdeu el món de vista. Gaudiu els petits moments de la vida, i redescobriu-la cada dia. Recordeu que el compte enrere està en marxa des del dia que naixem. No hi ha segon a perdre.
Ara direu, que burro és aquest tiu, no vol que visitin la seva pàgina??. Bé doncs haig de dir que a diferència d'altres persones no sóc aquí per fer cap cursa de res, ni veure qui te la barra de visites més llarga. M'importa relativament poc. A vegades com menys n'hi ha em sento millor perquè, com ja he dit, em sento culpable que hi hagi gent que perdi inútilment el temps per “culpa meva”. Si tan sols una persona ha reflexionat llegit això ja quedaré més alleugerit.

La pregunta que ens fem tots és: podrem celebrar els 10 anys de Hpcat? Jo espero que si. Segur que s'hauran acabat llibres i les pelis, però a aquesta pàgina s'ha format una “comunitat”. Aquesta ha sortit de parlar únicament del món de Harry Potter per parlar del món real i en català. Aquest últim factor crec que és decisiu per la continuïtat de la pàgina. Trobar portals en català que puguis discutir de tot amb tranquil·litat és difícil, sobretot perquè n'hi ha pocs que siguin imparcials i que més tinguin tant bona moderació com tenim aquí. Des d'aquí els vull agrair la tasca que fan els moderadors.
Un altre punt per la supervivència molt important és l'èxit de la secció de fanfictions. És increïble el nombre de gent que escriu fanfictions. M'alegra molt, ja que això és fer cultura! Espero que aquesta secció tingui força per durar molts anys, també vull agrair-los-hi a les incombustibles Getta91 i Costa que mantinguin la ralla del que és, en definitiva, Cultura i el que no ho és. Sé que és una tasca molt dura.

Finalment agrair a l'Hpconan (fent el video), la Padfoot (coordinant i video) i en med3s (fent el Logo), gràcies a ells podem per fi celebrar dignament l'aniversari de la pàgina. I també gràcies a ells es manté viva la web!


Una abraçada a tots,

Jordi
(webmaster de http://www.iespana.es/harrypotterforever/ )
Jomast l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2007 7:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No se’m dona gaire bé això d’escriure missatges institucionals però bé com que l’ocasió s’ho mereix s’intentarà.

El dia que vaig entrar a la web per primera vegada no em podia imaginar que al cap de dos anys seguiria aquí i que aquesta no seria una web més, d’aquelles que entres quan t’avorreixes per passar una mica l’estona, sino que significaria molt més per a mi. Hi he passat un munt d’hores (masses i tot potser, així estic de malament :P) primer com a usuària, després com a moderadora i finalment com a administradora, i sempre he intentat que la web fos un lloc on tothom es sentís a gust, espero haver-ho aconseguit ni que sigui una miqueta :P

A part obviàment de donar les gràcies a en Jomast i en Jep per haver creat la web i a en Jomast per haver confiat en mi i haver posat en perill la vida de la web fent-me administradora (xD) també volia donar les gràcies a tots aquells que ens han anat ajudant dia a dia amb els seus suggeriments, idees, propostes, enviant notícies i imatges, i també crítiques, als que han donat suport sempre i també als que no els agrada com fem les coses, als que segueixen les normes i fan que la web sigui un lloc agradable i als que no en fan cas i venen aquí a a liar-la, als moderadors per intentar que el fòrum estigui sempre net i endreçat i als usuaris que els desapareixen temes i missatges, als tímids que no s’atreveixen a deixar cap missatge al fòrum i als que en porten mils, als que els encanta HP i per això són aquí i als que no els hi agrada i no se sap ben bé perquè hi han sigut (o si? xD), als que no s’han registrat mai però visiten la pàgina cada dia i als que s’han registrat tres cops perquè no tornen fins al cap de dos mesos i s’obliden de la contrasenya, als que hi eren al principi i ara ja no hi són, als que hi són ara i al principi no i als que hi eren al principi i hi seguexen sent i a tothom que m’he descuidat d’afegir en alguna de les categories anteriors, moltes gràcies per haver fet de la web el que és avui en dia, que segueixi sent activa i cada dia vagi arribant nova gent.

I finalment dir que encara que moltes vegades només trec la meva vena borde per intentar manternir tot això endreçat, si segueixo aquí és perquè em sento molt bé amb tota la gent que he conegut durant aquests anys, alguns més i alguns menys, i que encara que d’aquí un temps desapareguin ara ja són un trosset de mi que no crec que oblidi fàcilment :P

Gràcies a tots :mrgreen:

PD: El del Jordi ha quedat més maco, feu cas al seu i oblideu les meves paranoies xD

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Uóoooooooooooooooooooo!

M'ha encantat, el vídeo! Fabulosa celebració! És molt bonic veure com intenteu reflectir la feina de tothom, que és precisament allò que fa gran una comunitat (virtual o no) i que, tot sovint, es passa per alt.

Felicitats i que la nova etapa de la web renovada que esteu cuinant duri 45 anys més! (Per celebrar-ne 50, vull dir.)

:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

Genial!!! 5 anys ja? bufff!!

Avui, precisament, em sento molt feliç, d'aquell dia haver trobat aquesta web, quan buscava informació sobre Hp... afortunada? jo m'en sento moltissim!

Gràcies a en Jomast i en Jep per un bon dia haver creat aquesta web i gràcies a tots els que l'heu anat millorant dia a dia!

petons,

IvI :wink:

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Bé, jo no sóc una persona de moltes paraules però voldria dir una cosa abans de pasar a la frase tipica, Jomast, que sapigues que les teves paraules m'han calat fons, és impresionant que un creador d'una web digui amb tota tranquilitat que no vol que un munt de gent estigui hores i hores conectat a la seva pàgina... sinverament, no sabria que més dir.
I ara pasu a la frase típica:

MOLTES FELICITATS PER AQUESTS 5 ANYS!!!! :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Espero que n'arribeu fins i tot als 20!!! jejeje :mrgreen:

Visca el Heavy!!

P.D: El video es super mega xulu!!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Holz!

Que maco que ha quedat tot plegat!

Felicitats a l' Hpconan per el video ( que t' ha quedat molt be) a el med3s per el logo ( et queden molt be els logos), a la Padfood per la coordinació, el video i el text intitucicional i al Jomast per el discurs i sobretot al Jun i el Jomast per fer la web!

Ara falta els 10 anys, els 25 i els 50 anys més i etc...(que és poden fer aniversaris per molts anys )XD!
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ostres, sembla que això d'escriure el discurs no anava en broma. *.*
Bé, doncs em sembla que ara em toca a mi (ahir vaig estar fent el vídeo d'aniversari i no vaig poder escriure res, tinc excusa :P ).



HarryPotter(Forever)Cat(alà) i HarryPotterEnCatalà eren les dues úniques webs que coneixia jo de Harry Potter en la llengua en què m'havia llegit els llibres que tant m'estaven captivant.
Mentre que HarryPotterEnCatalà no gaudia d'un disseny gaire dinàmic i aviat va abandonar-se (tot i que encara és en xarxa), HarryPotterForeverCatalà (nom mític ^^) em va transmetre que, en vista de la confecció de la web i de les seves més o menys regulars actualitzacions, prometia i que seria una web com Zeus mana.

Així vaig anar entrant i em vaig anar convertint en un d'aquells visitants fidels però que no es registren i, al final, el 23 de maig del 2003, vaig decidir registrar-me al fòrum (amb el nom de Hpencatala o una cosa així). No és que hi participés gaire, però a la llarga vaig anar veient com s'anava creant com una mena de coalició amical.

El pas del temps va desembocar a canvis importants a la web: redisseny, nou domini, nou fòrum, nou llibre (el cinquè i la seva traducció, que va ser el que em va fer constant partícip al fòrum), canvi de nick, canvi de moderadors, l'esdevenir administrador ... canvis. I així, a poc a poc, maó a maó, s'ha anat constituint aquesta -digues-li tòpic, digues-li típic- gran família (amb les corresponents desavinences, és clar xD).
També el pas del temps ens ha arrabassat alguns dels usuamics, però ens n'han vingut de nous.

Granet a granet, pessic a pessic, bocí a bocí, tots hem anat engrandint aquesta web, que ja fa cinc anys que rutlla, i que esperem que li'n quedin molts més.

Naturalment, res d'això no hauria estat possible sense els duo Jep i Jomast, ciment pels maons d'usuaris.

Fent el vídeo pel cinquè aniversari de la web he pogut reviure per uns instants la història d'una web, d'una web que no deixa de ser ja una part de mi. Perquè per molt que s'acabin els llibres de Harry Potter, per molt que s'acabin les seves pel·lícules, la relació que hem elaborat tots junts amb molts dels usuaris de la web serà una cosa que mai no podrà desaparèixer. Tot i que la web desaparegui algun dia -i que falti molt de temps perquè això esdevingui!-, aquesta web formarà part també de la nostra història, perquè tots aquells que haguem participat activament o passivament en la supervivència d'aquesta comunitat, hi haurem deixat una part del nostre ésser, una part de la nostra passió i de la nostra persona. Totes les trobades/quedades, crítiques, comentaris, correus, opinions, missatges, queixes, posts i qualsevol mena de participació mantenen viva la web i fan més ferma la relació entre nosaltres, els usuaris.

Vetllem, doncs, perquè aquesta web segueixi vigent en els pròxims anys, perquè la comunitat de harrypottercatalans (buf! ^^') segueixi unida i amb força (però com ha dit el Jomast, sense encegar-nos-hi). Vetllem perquè aquests cinc anys de HarryPotterCat siguin ínfims en comparació amb tots els que ens queden!



PD: Si us fa il·lusió tenir el vídeo del cinquè aniversari, us el podeu descarregar i guardar a l'ordinador fent click aquí. Així mateix, el podeu veure i revisar tant al Youtube com a Vimeo.


Per molts anys!
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Puf... 5 anys, que es diu aviat!
Jo... porto 2 anys visitant aquesta pàgina... al principi, em vaig registrar amb un nom que ni recordo... però, com que no hi participava, vaig oblidar-me'n i tot... i després, aquest estiu farà dos anys, vaig decidir registrar-m'hi. Poc a poc, vaig anar agafant confiança, una confiança que mai hagués agafat en cap altre lloc d'internet. Ni l'he agafat.
En aquest temps em dec haver passat bastant temps a la web... sobretot les hores mortes d'estiu, o quan el xat va començar a funcionar. Ara... entre el poc temps que tinc, i que no m'agradaria perdre el que sento per aquesta pàgina (sí... vulguis o no, el canvi d'ambient... ja sabeu, no és el mateix) no hi entro tant. Poc a poc s'han anat perdent usuaris pel camí, això està clar, però sempre veus aquell missatge després de tants mesos, on han tornat per saludar. HPFC no s'abandona tan fàcilment^^
He passat unes estones... jaja, primer de nena novata... se'm petàveu, no m'ho negueu... :lol: i, poc a poc, mostrant-me tal com era... I d'aquí a que el Jordi em fes mode de les FF... saps que és culpa teva que jo sigui més borde ara, no? jiji, és broma! :wink: Incomustible? Caliaaa? Jajaja, és dur, és dur... però tot i així no em pillo la baixa, perquè si la web ha d'estar més maca fent el borde, jo faig el borde!^^
I tots els pikes que he tingut, els que he vist, en el punt màxim del fòrum i en el punt on va tocar fons fins a ser "tancat per vacances".
Sobretot, la gent que he conegut... puf... em faré una autopromesa... ni que arribi el dia en que no em pugui passar ni un minut per la web... el 18 de maig em passaré per aquí. Per veure les noves generacions ( :lol: ), riure, recordar... i perquè vull veure com HPCat va complint anys!
No hi havia títol que quedés millor... Harry Potter "Forever" Català :)


P.D: M'encanta el vídeo, Marc!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

FELICITATS HARRYPOTTERCAT!



Cinc anyeets! uee^^

ostres, molt bo el vídeo! :lol:
M'agrada molt ^^
això s'ha de celebrar... amb xampany i cava! :cake: i pastissos!

5 anys de Harry Potter, 5 anys de Català, 5 anys de Harry Potter en Català!
aquesta web, és de les millors! ^^ Jo ni fa un any que estic inscrita... em vaig inscriure a l'agost ^^

Jomast, molt maco el discurs... jo m'hi passo molt de temps a aquí, però és que de vegades me deixo l'ordinador encès mentre no hi sóc.... :lol:






Bé, un salut!

I un altre cop... Felicitats :)
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Luna_20
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. set. 24, 2006 4:53 pm
Ubicació: ~En el viatge de la nit al dia~
Contacta:

Entrada Autor: Luna_20 »

5 ja? I jo que només en porto 8 memos... soc de les pekes i novates de la web i molt sovint al xat encara no us entenc... però cada dia vaig millorant i vosaltres em sabeu ajudar! M'encanta aquesta web!

I m'agradaria donar les gràcies a tota la gent que la forma, però sobretot al duo Jomast&Jep per haver creat aquesta fantàstica web! Perquè sinó no hauria conegut a tota la gent fantàstica que també s'ha enganxat a aquesta teranyina genial :P
També a tots els moderadors i administradors per tots els consells i per les mil i una normes que m'heu anat repetint al llarg d'aquest temps! Que si aquest capitol no té proutes paraules, que te'l esborrem; que si aquest tema no va en aquest fòrum, te'l movem... Gràcies per tota la paciència!!
I també a la Laieta i a la pola_828 que van ser les noies que em van recomenar aquesta web!


I... moltes felicitats HPCat!!!!


:airborne: :banana :cake: :pastanaga :animadora
La meva fanfic és Nova generació a Hogwarts :reading:

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

MOLTES FELICITATS

Encara que només porti 6 messos per aquí, s'ha de felicitar i ens em de felicitar tots per aquest 5 anys que porteu. uns més i els altres menys.

I estic d'acord amb en Jomast que segur que celebrarem els 10 anys. encara que la Rowling estigui amb els seus millons de vacances a Hawai. HP com HPCAT no s'oblidara mai. i aixo ho em de tenir present...

A més a més cinc anys són cinc anys que heu fet posssible aixo, que no es només parlar de HP sino tenir un lloc per poder dir les coses que potser de cara a cara no pots dir.... :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GRACIES I QUE COMPLIU MOLTS ANYS MÉS!!!!





PD: Jomast, espero la teva resposta...
Mikey Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2007 8:24 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

M'infiltro a la biblioetca per fer dos comentaris... xD











PER MOLTS ANYS HPCAT!



Que aguantem molts anys més! =)
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Mikey Potter ha escrit:PD: Jomast, espero la teva resposta...

perdona que m'hi fiqui però... Jordi, és aquella que pot anar esperant?¿ O una altra? Juju... Definitivament... per HPFC ha passat moooolta gent, i molt diferents tots plegats...^^ Però entre tots s'ha fet més diver... jo m'hagués avorrit sense alguns.... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Òsti, Marc, cada dia et curres més les coses... Un vídeo preciós! Però es pot saber en quina web l'has pujat???? 8O

Millor que no desvïi el tema. Cinc anyets, ja... Quan jo vaig entrar per primer cop, i gràcies al meu pare, que la va trobar de xiripa (igual que Harry Potter, que me'l va recomanar ell), encara hi havia aquell bloc a baix a l'esquerra amb les últimes notícies de Racó Català... Què se n'ha fet, d'aquell bloc? Fa tants dies... Què se n'ha fet, d'aquell bloc, fa tant de temps... xD

Encara recordo que, com tots els novatos, anava obrint temes parides i que sempre me'ls tancaven ú_ù I mira que hi ha hagut males èpoques, eh! Aquell estiu que vau tancar el fòrum em pensava que em moria... Què faria no només sense la meva web de Harry Potter de referència, sinó de la meva estimada pàgina d'inici? I va coincidir que vau tancar el fòrum JUSTAMENT DOS DIES ABANS DEL MEU ANIVERSARI xD I em sembla que va ser el Roni que va obrir un fan-fic per celebrar a tothom que fes anys mentre estigués tancat... El què passa és que encara no he entès perquè es va tancar, però bueno.

He vist molta gent nova, aquest temps. gent vella que desapareix de cop i volta, gent nova que apareix i desapareix, gent que només es registra per comentar algun tema (com per exemple Aulin, que només va comentar quan va sortir a la llum el títol del setè llibre...), gent que es registra però que no escriu cap missatge... De tot una mica. D'aquesta gent, n'he conegut molt poquets, tot i que m'han agregat uns quants...

Fua, com m'enrollo! Un dia d'aquests em bannejaran per plasta xD Bueno, resumint, que n'hem vist de molts colors, i sempre hem pogut segur endavant. I si hem (heu) aconseguit aguantar 5 anys, se'n podran aguantar 5 més, encara que HP desaparegui! Tranquils, que de sèries que mouen el món sempre n'hi hauran...

Vinga, doncs, feliç aniversari!!!!!!!!!!!!!!

PD: Repeteixo, el vídeo m'ha encantat. :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Hi han tantes coses per dir i, entre tots, n'heu deixat tant poques per mi i la resta dels usuaris que no sé ben bé que dir. Però no us salvareu de patir algun discurset meu.

En primer lloc vull aplaudir a tots els que han dit la seva amb els seus discursos previs: en Jomast, la Padfoot, en HpConan i la Getta91. De cadascú em quedo amb algunes paraules:
Jomast ha escrit:Internet no és més que una xarxa d'entreteniment, distreu la ment, que ja va bé fer-ho, però heu de tenir en compte que no l'omple. La distreu com ho fa un llibre d'acudits o els programes de la tele . Jo des de la meva humil posició us recomano que no caigueu a la trampa de la buidor, no us quedeu només amb l'entreteniment. No deixeu de llegir mai, però a més de Harry Potter atreviu-vos amb llibres ja clàssics, els que fan reflexionar. I sobretot no perdeu el món de vista. Gaudiu els petits moments de la vida, i redescobriu-la cada dia.
Padfoot ha escrit:El dia que vaig entrar a la web per primera vegada no em podia imaginar que al cap de dos anys seguiria aquí i que aquesta no seria una web més, d’aquelles que entres quan t’avorreixes per passar una mica l’estona, sino que significaria molt més per a mi. (...) tota la gent que he conegut durant aquests anys, alguns més i alguns menys, i que encara que d’aquí un temps desapareguin ara ja són un trosset de mi que no crec que oblidi fàcilment.
HpConan ha escrit:la relació que hem elaborat tots junts amb molts dels usuaris de la web serà una cosa que mai no podrà desaparèixer. Tot i que la web desaparegui algun dia (...)aquesta web formarà part també de la nostra història, perquè tots aquells que haguem participat activament o passivament en la supervivència d'aquesta comunitat, hi haurem deixat una part del nostre ésser, una part de la nostra passió i de la nostra persona
Getta91" ha escrit:Poc a poc, vaig anar agafant confiança, una confiança que mai hagués agafat en cap altre lloc d'internet.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Que jo recordi aquesta va ser la primera pàgina en registrar-me. Quan ho vaig fer no era conscient dels 2 anys que m'esperaven, 2 anys plens de records: recordo piques amigables en el fòrum entre usuaris que semblava que abandonarien la web quan ella morís i que ara ja no s'hi passen; el gran creixement que ha experimentat la secció de fan fictions; l'evolució que ha patit el xat; els bons moments passats aquí i en les quedades que he anat.

Els pocs supervivents que estan aquí des del principi (si es que en queda algun a part d'en Jomast) al mirar enrere deveu veure tota una història amb els seus protagonistes les seves anècdotes, els seus conflictes i, en general, com el temps ho canvia deixant-nos bons moments i també de dolents.

No conec a molts de vosaltres i cada cop són més les persones a les que les veig més lluny però hi ha una cosa que sé (i mira que en sé poques) he compartit molts moments amb vosaltres (tot i que no sóc el que ha compartit més moments) i tots aquests records els vull duu sempre amb mi, formeu (o heu format) part de la meva vida i no us vull oblidar.

Alguns dels meus millors amics o de les persones que més m'importen els he conegut a través d'aquesta web i m'agradaria mantenir el contacte amb elles fins que ja no sigui possible cosa que espero que passi d'aquí a bastantes dècades. No sé si alguna d'elles ho llegirà però estic segur que no sóc l'únic que pensa això.

Finalment hauria de felicitar als creadors (en Jomast i en Jep que ens té abandonats) a tots els moderadors i moderadores i a tots aquells que considereu (o han considerat) Harry Potter Forever Català part de la seva vida, però no ho faré, a tots ells només els hi puc dir una cosa perquè han fet d'aquesta web quelcom més que un lloc d'Internet:

MOLTES GRÀCIES!!!!

PD: M'he posat sentimental i mira que no acostumo a parlar de sentiments en el fòrum.

Bloquejat