Primer de tot crec que el més important és agraïr-li a en Jordi que ell i en Jep tinguéssin la meravellosa idea de crear una web dedicada a Harry Potter en català.
Aquest any en farà 3 que vaig registrar-me en aquesta web. Recordo com buscant pel google la vaig trobar i que vaig passar encara uns mesos d'espectadora. Va ser el 14 de novembre de 2004 quan em vaig registrar i no puc evitar somriure al recordar que el 18 d'aquell mateix mes em au obrir un tema per felicitar-me pels meus 14 anys. No us podeu imaginar la il·lusió que em va fer. Suposo que va ser en part per això que no vaig trigar a agafar confiança amb molta gent de per aquí.
Va passar el temps i, després d'alguna temptativa, vaig poder anar per fi a una quedada. Va ser per l'estrena de la pel·lícula de Harry Potter i el Calze de Foc. Que bé que m'ho vaig passar!

Després, amb tot el pollo que es va montar pels spoilers de HP6 em van fer moderadora junt amb la LunaBlack_Lovegood. Potser alguna de les meves accions no s'hagi entès, però com la Meri, he de dir en la meva "defensa" que si em vaig passar de borde va ser perquè penso que tothom ha de poder de gaudir d'una web tan fantàstica com aquesta.
I ha passat el temps... molta gent nova, pocs nicks que pugui associar amb una imatge, amb algun dels moments inoblidables de les quedades, amb alguna conversa per msn o mòbil de les que fan història, però tots units per una web que ja té 5 anys i que ha posat en contacte a gent molt diversa que sense ella mai s'hagués conegut. És per això que també li haig d'agraïr que m'hagi permès conèixer a gent que ara mateix em regala la seva amistat dia a dia i que no vull allunyar mai del meu costat.
I si últimament no postejo tant, no és per falta de ganes sinó per poc temps, tot i que em connecto gairebé cada dia a controlar que es cou per aquí i a vigilar-vos una mica a tots... no ha arribat encara el dia en que us lliureu de la pesada de la illuminati! Mwahahahaha! hihihih^.^
Així doncs, només em queda dir:
MOLTÍSSIMES FELICITATS HPCAT!