Inocentada d'HpCat - 2006

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Inocentada d'HpCat - 2006

Entrada Autor: Jomast »

Com ja deveu haver vist, ja han començat a canviar les coses, i això es deu a que jo ja no sóc el webmaster de la pàgina.

Després de tants anys al capdavant de la web i de moltes alegries i també desil·lusions, ja feia temps que em volia retirar i deixar pas al jovent. Per això ara que ens havia fet una generosa oferta un conegut webmaster. He parlat amb els altres admins, hem decidit abandonar el projecte i que arribessin noves idees i nous projectes!

MOLTES GRÀCIES A TOTS PEL VOSTRE SUPORT I FINS SEMPRE.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Aixó és indignant Jomast, com ja t'he fet saber al xat no crec que aixó sigui correcte ni sensat. Encara no ens coneixem de cap quedada i ara m'en alegro, veig que no ets la persona que pensava. Jo que sempre té defensat en els moments mes durs al xat quan marxaves i alguns es dedicaven a criticar-te.

Desprès dir als altres administradors que no se com permet que es faci una cosa així, haurien pogut mostrar una mica d'interès per aquelles persones que sempre defensem la integritat d'aquesta web defensan-vos dels insults que us diu alguns usuaris. Doncs que sapigues Padfoot que ja m'he cansat de defensar-te i que realment crec que tanques temes per que et dona la gana o simplement perque l'usuari que obre el tema no et cau bé, ara no m'ho pots negar ja que és el que sempre m'has dit pel xat. Ha veure si ara rius tan imbècil, projecte d'Ana Obregon, que et creus molts interessant estudiant Biologia.

Tampoc ens podem oblidar del HpConan, conegut per les seves "obres mestres" de doblatge. Ja ja. Doncs a veure quan baixes dels núvols per que no tens ni punyetera idea de cantar, desafines sempre i fots cada gall que ni la Idaira de OT. I a sobre dius que vols anar a participar a OT, ves ves... Com riurem mirant els castings quan treuen els pringats.

Per acabar voldira esmentar a aquelles dues piltrafes de moderadores de fanfic (ja que penso deixar aquest web de merda on tots son uns llepa culs) Doncs que sapigueu que no sou tan agradables com us volen fer creuere i que sou unes nenes histèriques paves de merda. Ah aixó va amb bon rollo, com deieu vosaltres dues sempre.

Apa, ara ja podeu anar a cagar tots plegats i foteu-vos els diners que us ha donat l'imbècil i fill de )""$ del Crom per aquesta web que tampoc té res d'especial.

Ala merda!
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Roger J. Potter ha escrit:Aixó és indignant Jomast, com ja t'he fet saber al xat no crec que aixó sigui correcte ni sensat. Encara no ens coneixem de cap quedada i ara m'en alegro, veig que no ets la persona que pensava. Jo que sempre té defensat en els moments mes durs al xat quan marxaves i alguns es dedicaven a criticar-te.

Desprès dir als altres administradors que no se com permet que es faci una cosa així, haurien pogut mostrar una mica d'interès per aquelles persones que sempre defensem la integritat d'aquesta web defensan-vos dels insults que us diu alguns usuaris. Doncs que sapigues Padfoot que ja m'he cansat de defensar-te i que realment crec que tanques temes per que et dona la gana o simplement perque l'usuari que obre el tema no et cau bé, ara no m'ho pots negar ja que és el que sempre m'has dit pel xat. Ha veure si ara rius tan imbècil, projecte d'Ana Obregon, que et creus molts interessant estudiant Biologia.

Tampoc ens podem oblidar del HpConan, conegut per les seves "obres mestres" de doblatge. Ja ja. Doncs a veure quan baixes dels núvols per que no tens ni punyetera idea de cantar, desafines sempre i fots cada gall que ni la Idaira de OT. I a sobre dius que vols anar a participar a OT, ves ves... Com riurem mirant els castings quan treuen els pringats.

Per acabar voldira esmentar a aquelles dues piltrafes de moderadores de fanfic (ja que penso deixar aquest web de merda on tots son uns llepa culs) Doncs que sapigueu que no sou tan agradables com us volen fer creuere i que sou unes nenes histèriques paves de merda. Ah aixó va amb bon rollo, com deieu vosaltres dues sempre.

Apa, ara ja podeu anar a cagar tots plegats i foteu-vos els diners que us ha donat l'imbècil i fill de )""$ del Crom per aquesta web que tampoc té res d'especial.

Ala merda!
Estic totalment dacord amb tú. És indignant. Jomast, m'has decebut. Et quedes sense calafector. Padfoot, jo que em pensava que et coneixia... que equivocada estava!
I tots els altres... què us heu pensat? Què us heu cregut? Els que defensàvem als moderadors... és taant indignant!
I em sap molt greu.

A pastar fang!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
No pot ser, Jomast no ens deixis, no ens ho pots fer això.
Amb lo bé que estavem tots juntets. Si ten vas q serà de nosaltres.
Qui es aquest tal CROM??? un desconegut???
I tu ROger, no creus q et passes, tampoc son maneres aquestes. Dintre de tot hem de ser educats q sino encara tu borrant i ale aqui ningu podrà dir res pq entre la ana obregon i el Jomast " q s'escapa entre amb cua entre cames" ho borrarant.
estic decebuda i emprenyada. Aquestes no son maneres.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Oooh però que fàcil que és criticar-nos!!

Us penseu que no ens sap greu haver fet el que hem hagut de fer??

Mantenir una web costa molts diners, i a la nostra edat és molt xungo aconseguir-los! No podiem deixar escapar una oportunitat així! A sobre que ho hem fet per vosaltres, perquè poguessiu seguir tenint una web!!

No sigueu tan durs amb nosaltres que ens ha costat prou donar aquest pas i trobarem molt a faltar la web :cry: :cry: :cry:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Llàstima? Aixó és el que feu vosaltres llàstima de com arribeu a ser de falsos. Tots allà al xat parlan cada dia i fins avui no heu tingut els pebrots de dir res. I tu no parlis de diners Padfoot que veu que tens el teu apartament a Platja d'Aró falsa de merda.

I per cert, la postal que JO vaig fer DESINTERESADAMENT ja la podeu treure inmediatament d'on està, no vull que em relacioni amb aquesta purria. I igualment amb tots els avatars que vaig fer del Harry Potra.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

:boig: No cal que us ho prengueu així! El nou administrador té ganes de fer coses, i segur que les farà millor que jo.

Roger prèn-te una til·la. :roll: no sé que dir-te noi! A mi no m'agraden moltes coses i m'aguanto.

Ah i si us poseu en aquest plan no penso tornar mai més. :|

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Inici de la nova era del terror revelacions obscures i por( tenim en Crom aqui xo nos fa ...)
Que tremolin els inocents. ... :) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :cry: :evil: :twisted: :wink: :| :alien: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

mare meva... fa molt temps q no em passo per aqui, (basicament xk no tinc pc XD) i han canviat un munt de coses... o__o
no crec que estigui be que deixeu axi el lloc, pero tpoc crec que sigui necessari qeu et posis axi roger.. :s paz, amor y **** XDD
xauu!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ei, Roger, no ens passem, eh?

Una mica de respecte que, tal com ha dit la Padfoot SegonaStoera, això ho fem en benefici vostre. Tot, tot ho fem en benefici vostre.
A més, penseu que ara aquest web tindrà més publicitat. :?

No em vull posar a l'ofensiva, però ja que estem, a veure si ens mirem a uns mateixos i vas a fer una mica el pena a Mira Quién Baila ¬¬
I si no estàs content amb el web, no cal que entris més. Se't banneja i punt. Mira què fàcil ¬¬

Així que, a partir d'aquí poc, en Crom ens farà de webmaster, i segur que aportarà el millor de la seva persona perquè en podem gaudir. :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Continua sent indignant, potser ho heu fet pensant que era un benifici per a tots nosaltres, pero hi han altres maneres de fer les coses.
Si la cosa esta tant malament, com per canviar part de la tematica de la web i tb fer canvis administratius i vendrens qui sap a qui, es pot comentar abans. Dir q hi ha un problema q ens afecta a tots, que hi havia aquesta solucio, fes una enquesta per dir q en pensavem i a lo millor entre tots ens hagues sortit una altre solucio. Qui sap, pero posar de la nit al dia aixo, aquet canvi, es indignant q ho hagui fet a l'esquena, sense compartir aquesta carrega.No ens ho podeu fer aixo. A sobre ale a banejar pq volem dir la nostre, no hi ha dret.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

aveure, no se de que va tot aixo.
entenc, nomes soc una noia de 14 anys, i va mes dun que estic regristada a la web, una qweb que ma ensenyat moltes coses, i tambe on he conegut a moltissima gent.
avere jo no vull ofendre a ningu, només faltaria...pero com aixo sigui una incentada ma cagunt amb los pedrer i si no ho es...pos també!
aveure... estic segurima que qualsevol de nosaltres(menys jo, perque no tinc ni punyetera idea) s'hagues volgut quedar amb la web. no?
i perque ara? ara es qun la wed xuta tope be, i no hi ha cap mena de problema. que passara ara amb harrypottercat.com... i el meu logu de nadal? mel havia currat molt...be aixo es lo de menus.

siusplau, no discutiu!! mireu, estic en contra del que ha paxat...pero aixo no vol dir que no els hi tingui respecte als administadors i tota la colla. mireu no entenc el perque de tot aixo. de veritat i ara mateix tampok minterresa...pero siusplau no comencem a fernos mal. estic segurima que tant en jomast com la padfoot i lhpconan estiguin fatal. Jo també ho estic de fatal, ja que mai he tingut un gran paper a la web, i que no he fet perque fos millor!

pero desde quan ho sabieu tot aixo? i la nostra opnio no comte? tot i clar, reconec que la web no es meva..pero crec que sense en jomast, la padffot, i lhpconan i tots els demes, aquesta web perdrà molt. i si continuem aixi aquesta web morira!
8O :x :| :( :cry:
lapot l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 28, 2006 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Ostia Roger, que revolucionari! :twisted:

Apa gent, bon Nadal a tothom i bon any.... :mrgreen:

Agur.
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

8O no u entenc... k sta pasan??? ja se k jo no i pinto masa nomes tink 13 anys i no tink nidea d km va tot aixo d ls webs... pero pk un canvi tan radical?? pk sa canviat tot el format i tot??? sk no entenc rs... a mi aksta web mencanta... speru k kuntinui igual, tot i k u dubtu... ho estavem fen tots mol be... :cry: :cry:
esperu k el nou administrador ho fagi tan be km u eu estat fen vusaltres :wink:

pero iwalmen estik trista... :(

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aaaaix, quan toqui demanar perdó per les coses que esteu dient!! u_u
Felicitats pels "nous aires de la web", és millor que lo del Ronaldinho de Barçòvia ahir!! XDXD

:clap: :clap:

Bloquejat