Inocentada d'HpCat - 2006

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

M'agrada molt la transformació que ha fet la pàgina. Feia temps que HarryPotterCat necessitava sang jove i fresca. Ara que en Crom és el nou webmaster s'ha acabat la flexibilitat i la decadència dels costums i de la moral que han regnat per aquí als últims temps.

També vull agrair als antics administradors de la pàgina la seva valentia i el seu sentit de país a l'hora de saber baixar del vaixell quan tocava.

Estic expectant pel discurs de presa de possessió del nou Honorable.

:P

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

li-kiow ha escrit:No us passeu, no és el que sembla, no critiqueu tant que a les dotze d'aquesta nit tot haurà passat...
Avui es el dia de sants innocents
Espero que tinguis rao Li-Kiow... l'últim que es perd es l'esperança!
:roll:
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Crom_PrimerStoer
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. des. 28, 2006 11:37 am

Entrada Autor: Crom_PrimerStoer »

Admirat Eric Ardan, admiro la teva possitivitat davanat de tota aquesta aglomeració de cromagnons.

Tal com diu Sèneca, la recompensa d'una bona acció està en haver-la fet. Em sento orgullós d'haver fet aquesta obra, i el discurs de que tu, molt honorablement, anomenes Honorable, ja el pots trobar a la pàgina inicial de LaStoaPotteriana: heus aquí el cromunicat.

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

:o Ostres!!! Jo crec que tot això deu ser una inocentada de sants inocents però no me'n fio i no em vaig il·lusions... Perquè la veritat, això no em fa cap gràcia...Tot i que si tot això és una broma, alguns s'enduran un disgust... però també hauria estat molt ben fet perquè la veritat... Aix no ho sé! :roll: Bé, espero que sigui una broma!!!

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

avera no sta malamen lu k an pusat nou... pero aurieu de teni en compte k aki tambe hi han joves ( 13, 14 anys e inclus mes joves) i k les paraules akstes i les cites rares i axo dons k no kden mol clares... personalemn preferiria un llenguatge mes colokial....

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

laia io tmb u speru!!! i mols altres em smbla... 8O

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

s'entendria qualsevol altre PERO EN CROM!?!? no hi havia ningu mes?????
siusplau que sigui una inocentada que si no quina fa molta por!!!!!!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

ivi_potter ha escrit:laia io tmb u speru!!! i mols altres em smbla...
Jpe! És que sinó no sé jo com acabarà això perquè no veig jo que a molta gent li fagi molta gràcia la veritat... I amés, a part de que per mi els millors eren els d'abans, la pàgina principal no m'agrada gens!! Però bé, en fi... és una simple opinió... :roll:

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Ai, senyor. Estic indignat, no toleraré de cap manera que en Crom es faci càrrec de la web. Ara mateix vaig a donar-me de baixa com a usuari. No hi ha dret! No teniu vergonya! Convertireu la web de Harry Potter en Català en un instrument de propaganda d'en Crom.
Vés a saber quant us ha pagat en Crom per això, QUINA BARRA!
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Però... açò... què collons vol dir? Esteu locos tots o què passa?
A quina ment ennuvolada se li ocorre vendre una web de tant de prestigi al Crom? A una persona que fa broma amb l'accident de metro de València, ni més ni menys!
Si feien falta diners, es demanen, collons! Haguérem pogut fer un fons comú per mantindre la web! Però vendre-la a este tio? Esteu sonats!
No m'ho esperava de tu, iaia Patfú... I HPConan, creus que anem a poder seguir vegent doblatges dels teus? Amb Crom anem a passar-nos la vida a l'Stoa! I tornarà a posar els rangs, i per a pujar-ne, hi haurà que fer propaganda de l'Stoa! I exigirà ser el protagonista a les FF, i si no les borrarà!
Eric Ardan, tio, en quin món vius? Que aportarà joventut? Però si el nou webmaster és més vell que Carla i jo juntes, fotre, quina joventut vols que aporte, la del geriàtric?
CROM AL CARRER! Fuig d'ací o et tirarem nosaltres! No volem una web on tu sigues el protagonista!
Dit això, queda creada una resistència anti-crom, el nom de la qual queda per decidir.
Fins prompte!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

neus_snitch ha escrit:Però... açò... què collons vol dir? Esteu locos tots o què passa?
A quina ment ennuvolada se li ocorre vendre una web de tant de prestigi al Crom? A una persona que fa broma amb l'accident de metro de València, ni més ni menys!
Si feien falta diners, es demanen, collons! Haguérem pogut fer un fons comú per mantindre la web! Però vendre-la a este tio? Esteu sonats!
No m'ho esperava de tu, iaia Patfú... I HPConan, creus que anem a poder seguir vegent doblatges dels teus? Amb Crom anem a passar-nos la vida a l'Stoa! I tornarà a posar els rangs, i per a pujar-ne, hi haurà que fer propaganda de l'Stoa! I exigirà ser el protagonista a les FF, i si no les borrarà!
Eric Ardan, tio, en quin món vius? Que aportarà joventut? Però si el nou webmaster és més vell que Carla i jo juntes, fotre, quina joventut vols que aporte, la del geriàtric?
CROM AL CARRER! Fuig d'ací o et tirarem nosaltres! No volem una web on tu sigues el protagonista!
Dit això, queda creada una resistència anti-crom, el nom de la qual queda per decidir.
Fins prompte!
:clap: :clap:

Aixó sí que és parlar amb saviesa...
Imatge

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

8O TOTALMENT A FAVOR NEUS_SNITCH!!!!!! :clap: No ens podeu fer això!! :rage: :cry:

Crom_PrimerStoer
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. des. 28, 2006 11:37 am

Entrada Autor: Crom_PrimerStoer »

Colla de catòlics infidels!

Com deia Bobec, la desconfiança és la causa principal dels fracassos.
Si voleu ser cromagnons (és a dir, anticroms, retardats...), ja he dit al cromunicat que sols cal enviar un mail a la mussolerissa, i se us bannejarà plaentment.

I això de que els canvis hagin caigut en dia 28 de desembre és cosa de l'atzar. Com va dir un cop el general Napoleó, en tota empresa hi ha dos tercis de raó i un terci d'atzar.
Es va decidir, fa tres mesos, que se'm banejaria del web perquè el servidor eliminés l'antic usuari i pogués entrar, per fi avui dia 28 (quan se'm desbaneja), amb aquest nou usuari (Crom_PrimerStoer) i poder muntar-ho tot per obtenir la webmastria del web.

Així que, els que no ho accepteu, ja us en podeu anar.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Esta clar que ets un esser superior que no es pot dignar mai a arribar al nostre nivell aixi que intentare parlar amb paraules claretes que segurament entendras

PEr quan vens la Web...?
Imatge

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Com si fossis Dèu!
Cromagnons? Quina gràcia!
Retardats? Estás bé?
Imatge

Bloquejat