Organigrama

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Segurament no veies els temes inútils perquè no tenies iniciada la sessió :P però amb l'organigrama nou segur que no hi té res a veure :lol:

Els invitats no poden veure ni el subfòrum de temes inútils ni el de Golallop :wink:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jomast ha escrit: Bé la meva idea em falta gent.
-Busqui entrevistes, demani permís per copiarles traduïrles i penjarles.
-Busqui crítiques sobre le món de hp, traduirlesi penjar-les.
-Busqui els millors enllaços sobre harry potter.
-Reculli informació sobre els actors de hp5
-Votants del Gised
-Busqui portades dels llibres
-Seleccioni fragments divertits dels llibres..
-algu que faci la fintxa dles llibres que falten sobre harry potter
-Algu que faci test sobre el 6è llibre
- Fitxa Barry trotter 2
-ALgú amb bones idees :D
-Algu que retalli fotos mida carnet actualitzades per personatges
-Algu que busqui errors a la pàgina.
-...
:pastanaga Weee jo també vull colaborar :banana !!!

A mi tambe m'agradaria colaborar amb la pàgina, fer alguna cosa :animadora .

De la llista podria sel·leccionar fragments divertits dels llibres pro com que del meu criteri sol no men fio, necesitaria un ajudant/a :wink: , si axó ho podria fer, en tinc alguns copiats :ballar: .

Buscar crítiques, val als diaris :riure: ¿? Es ke quan surt algo en trobo moltes, i les guardo :imslow: !

Amb axo d'errors a la pàgina, ke vols dir? Si algo està escrit malament :eh: ?

Weeee dons espero ke pugui servir la meva ajuda i m'agafeu (axo semblen entrevistes de feina :riure: ) per colaborar :mrgreen: !!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lo d'errors a la pagina crec que es refereix a apartats que es puguin millorar o ampliar.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

ültim missatge

Entrada Autor: Jomast »

Anem per feina :sua
roni ha escrit:Aveure, no he fet re de piloteo eh?? XD Aix.. kuan dik la veritat em dius pilota?!! JOjojojoj
Merci Roni a veure si fem més la pilota doncs! :wink:
roni ha escrit:Aveure, refernt a aixo de aki sobre, si vols, et puk provar de fer unes kuantes preguntes obre HP6, ara k mestik comçant altre cop el llibre, i vaig apuntat-hi coses... jeje, ja tu pasaria amb el word :P

Que us sembla si obrim un subforum de aportacions i obrim un tema preguntes del sisè i anem posant allà?
roni ha escrit:I a ki retalli els personatges, li anire provant de avançar feina... el k fa l'aburriment eh? XD Com qu molt els han posat al forum, sera facil

També obrim un tema sobre fotos del personatges i quna estigui tot recopilat ho posos! perque si fem un per un no acabarem mai!
roni ha escrit: I per ultim, els qui vulguin ser votants, que tinguin en compte que es millor no participar en el gised.

Els que m'ho han demanat per ara son: Costa i massa_hpifrinds.com

Bé confiem que seràn honestos! :)
Auror-TonKs ha escrit:Buuff! això d'ocupar-se d'una web ha de ser agobiant, però per això stem natres per ha ajudar en lo que sigui pro per ajudar en això no hi ha que tenir certs coneixements?? Ho dic perque jo no tinc ni idea de pag web.. peeero m'ofereixo candidata al puesto de votants del mirall de Gised, per ajudar al roni jeje i a calis.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣:crits:
A veureee podem fer que tots recollim la info i quan estigui apunt la pengem i faig la llista de agraiments :D on hi sortiu tots. Di tingués calers us pagaria :D.
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Ei!! Molt xulo l'organigrama!! ^^
Jo tmbé intentaré ajudar tant com pugui, però...Es necesita FrontPage¿? És q ho he llegit en un missatge més amunt, i de FrontPage no en tinc...
Crec q, x exemple, ki s'encarregui de...no se, les entrevistes, podria obrir un tema al forum xq la gent li penji entrevistes i ajudar-l@ una mica, o amb les fotos, o q obri un tema xq la gent li comenti els seus fragments del llibre favorits...etc...
Així, hi hauria un encarregat de cada cosa, però tindria ajuda de part de tots els altres...
Ho dic perquè vist així, en llista, sembla molt més difícil del q és (q ho és... :mrgreen: )
UN podriem buscar l'info i qui vulgui apendre a retocar pàgines n'aprengui i així ens partim la feina :D
anni ha escrit:jo soc vastant inutil pero si es pot ajudar en algo domes cal k mo digueu :wink:
Merci pel oferiment
gullem ha escrit:
Jomast ha escrit:-Algu que busqui errors a la pàgina.
Pots comptar amb mi si vols per encarregar-me'n. Però, errors en quin sentit ?
Merci pel oferiemnt
massa_hpifriends.com ha escrit:
Jomast ha escrit: -Busqui els millors enllaços sobre harry potter.
-Votants del Gised
A mi m'agradaria fer aquestes dos coses (lo de votant ja ho ha dit abans el roni)

Massa*peke :painter:
Merci pel oferiment al final trobaràs més info
li-kiow ha escrit:woles, m'aradaria ajudar per aquí i he vist coses k m'agraden, perq lo de busscar informació per internet i retallar imatges se'm dona molt bé
M'ofereixo per qualsevol de les coses següents, tinc moltes webs amb molta informació xDD
-Busqui entrevistes, demani permís per copiarles traduïrles i penjarles.
-Busqui crítiques sobre le món de hp, traduirlesi penjar-les.
-Busqui els millors enllaços sobre harry potter.
-Reculli informació sobre els actors de hp5
-Busqui portades dels llibres
-Algu que retalli fotos mida carnet actualitzades per personatges

P.D.: com algú pot recordar, he penjat moltes fotus d ela cinquena i quarta pel·li, i sé on buscar xD :wink: :roll: :idea: :riure: :peace:
Siii vas portar moltes fotos :Dja m'en recordo eh :D mercii
Oh si que tens emprenta per fer coses :D
Padfoot ha escrit:Jo si voleu m'encarrego de les portades que ja fa temps que les tinc guardades per l'ordinador i així li estalvio la feina a algú de buscar-les :P
Merci merii hem de orgnaitzar.ho bée
Finalpotter ha escrit:Jo ara mateix estic buscant informacio varia sobre els llibres (com ara critiques dels llibres i de les seves adaptacions a la gran pantalla). Estic intentant de fer un anlisi de lam ajor part del mon d'HP i fer una comparacio amb el mon real (organitzacio, esports, politica,etc.), pel que fa a portades diria que en un tema del forum (obert per mi, naturalment) hi ha quasi totes les portades del sise llibre (es podria fer un comentari sobre el que representa cada escena).

Si la li-kiow, i els webmasters, hi esta d'acord ho podriem fer entre els dos.
Vale mercii hem de gestionar bé la informacio i que no en trepitgem
HpConan ha escrit:
Jomast ha escrit:Exacte, aquestes seccions es poden actualitzar bé si teniu el frontpage :D
<-- XD XD XD XD XD XD

Sí que s'han de fer coses. XD
A la que arribin les vacances d'estiu em posaré mans a la feina total (acabaré el doblatge de les pel·lis de Conan [la primera com a mínim], faré el DVD de Titanic The Exhibition, secció JKR.com, i tot el que falta a la web. Bufff... Vacances? Què són? xD).
Home marc, depen de la secció, la index que es codi tot no m'entranya que la vegis xunga.
Tiu tu i els doblatges no canbiaras mai! Segur que podràs amb tot? Joc crec que entre tots poden nar bé les coses :D
Lia2 ha escrit:A mi m'agradaria colaborar!!! :pray:
Pero ha de ser algo que no tingui molta responsabilitat, tot i que no dic que no n'hagi de tenir una mica (si no, quina gracia tindria ;)???)
Una cosa més per estar davant de l'ordinador :pc:
Be, ja em direu si puc fer algo.
Merci per l'oferiment. Resposabilitat eh hummm oh jo nop vul que us passeu el dia davant del pc eh que és com una drogaa mireume a mi snif
Auror-TonKs ha escrit:
HpConan ha escrit:A la que arribin les vacances d'estiu em posaré mans a la feina total (acabaré el doblatge de les pel·lis de Conan [la primera com a mínim], faré el DVD de Titanic The Exhibition, secció JKR.com, i tot el que falta a la web. Bufff... Vacances? Què són? xD).
Com que acabaras el doblatge de les pel·lis de Conan???? :jawdrop:
Ets tu el doblador de la veu de conan??? :jawdrop: :jawdrop: :o :o
Ja ens va doblar un tràiler ;)
Lia2 ha escrit:Ah, ara ho he vist..... m'agradaria poder encarregar-me dels fanfictions, (moderadora o algo x l'estil) (no se si es possible, ja que ja hi ha la Getta91)
Si pogués, que hauria de fer exactament???
A fan fictiosn ja hi ha la Getta, es ella qui mana allà, sempre pots arribar un acord mab ella.
Elenagir ha escrit:M'ho he mirat,i crec que el que s'em donaria bé seria amb:

-Moderadora de FF
-Moderadora de comentaris de la Galeria
-Alguna coseta de poca importància i fàcil de fer :hungry:

Això de comentaris del agaleria m'ho miraré, però hi ha la tela de feina , és benm bé un món apart XD
sedna ha escrit:Jomast,lo del altre missatge no estaba boja :lol: :lol: :lol: ...
Anava en serio....
Visca Jomast(i tambe als moderadors)!!!!!!!!!!!!! cerveses! cerveses! cerveses! cerveses! :ban: :ban: :ban: :ban: :animadora :animadora :animadora :animadora :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
P.D.:Avui me he acabat el 5 llibre!!!!!!!!!
P.D.2:Me agradaria estar encarganme de la seccio "Galeria"
P.D.3:Tambe me encargaria de una cosa insingnificant
:oops:XDD Mercii per les cerveses ;) una altre de galeria :D encar que galeria ta xungo m'hi hauria de posar en serio, vaig fer unes proves però no van anar bé.
aurea ha escrit:enka queda alguna cosa?? Sisplau,sisbanyen jo vull fer algo!!! en serio vull ajudar en alguna cosa ...vull formar part d'akesta pàgina web!!!!!! Xfa si keda alguna coseta per a mi diguemeu xfa xfa ! es que he vist el misatge ara pk no he pogut mirarlo abans... :cry: vull ser útil! merci :mrgreen:
AURAA!!
Merci per l'oferiemntt :) aviat podràs fer coses :D
Mitgerol ha escrit:Ei gent, si puc ser útil aquí em teniu ^^ No sé què se'm donaria bé... tot és qüestió de provar-ho :wink:

Mit cerveses!
hombre mit! gràcies! Ens hauras de fer de maneger homee!
Violetta Black ha escrit:Deus ser el xiquet que menys temps té per avorrir-se de tot Catalunya :wink:

A mi m'agradaria la plaça de webmaster, que sembla que està buida :riure: . No, no, ara de debò... a mi lo que m'agradaria fer ja està pres, em semlba :P . A més a més la responsabilitat i jo no som gaire amics, em fa l'efecte. Jeje, no sé, si necessiteu algú que tradueixi les crítiques, els resums o les notícies que es portin escrits en anglès o en francès ( :roll: ), ja ho sabeu! :wink:
Oh merci !! Sempre va bé l'ajuda de una magnífica traductora! :D
charlotte evans ha escrit:
:pastanaga Weee jo també vull colaborar :banana !!!

A mi tambe m'agradaria colaborar amb la pàgina, fer alguna cosa :animadora .

De la llista podria sel·leccionar fragments divertits dels llibres pro com que del meu criteri sol no men fio, necesitaria un ajudant/a :wink: , si axó ho podria fer, en tinc alguns copiats :ballar: .

Buscar crítiques, val als diaris :riure: ¿? Es ke quan surt algo en trobo moltes, i les guardo :imslow: !

Amb axo d'errors a la pàgina, ke vols dir? Si algo està escrit malament :eh: ?

Weeee dons espero ke pugui servir la meva ajuda i m'agafeu (axo semblen entrevistes de feina :riure: ) per colaborar :mrgreen: !!!
Merci !! ENtre tots farem la millor pàgina :D
Finalpotter ha escrit:Lo d'errors a la pagina crec que es refereix a apartats que es puguin millorar o ampliar.
Bé jo em refeira erors de codi! Bugs! com a fanfictions que no funcionen coses, colors extranys, fotos que no funcionen, ...


CONCLUSIÓ
Al veure amb algeria i sorpresa el costre interès a col·laborar eh decidit que podriem obrir un subfòrum que només veiessim unes determinades persones "col·laboradors" o tothom, està per decidir ( podeu dir que us sembla) i allà obrim un tema per cada cosa com per exemple "entrevista tal" en anglès i entre tots trduim, o un critica la traduim, posem fotos sobre les portades qeu té cadascú, cadascu posa la que ha trobat, tema enllaços on cada un aporta els seus enllaços...
Així quna estigui la feina acabada els modificadors(persones que hauiran apres a modificar les pagines) podràn pujar la informació, i posar a agraïments (final de la secció)! tots els que han aportat coses :P

Què us semblaaaaaaaaaa?? COmpartim informació i evitem que ens trepitjem i sabrem l'estat de les coses a l'instant.

:animadora

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Vaaaaaleps!! Per mi si, estik prou disposat a col·laborar jeje, per mi si k en pots obrir un subforum!! :P XD i a mi ja em tens currant-hi jeje, i al subforum akest anem obrint temes com: Personatges, fotos, info...; Preguntes sise llibre; etc oi?? êr mi la idea esta molt be ;)

Ja fare mes piloteoo! K es moolt xula la web eh?? molt curradaa!! jeje
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Eissss perfecte Jordi, és que no tinc res a discrepar, endavant el subfòrum, i a veure si hi participa com més gent millor (que vist la resposta d'aquest tema, no és poca)

Endavant i força amb Harrypottercat!

Mit :wink:

PD: Després m'expliques què és això de manager :mrgreen:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure Jomast, si de debo tens una adiccio al :pc: nosaltres ens alegrem ja que es per aixo que ara estem tots aqui reunits parlant sobre aquesta saga (i sobre altres coses) aixi doncs per part meva (i se que per part de molts mes) et mereixes un bon aplaudiment :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:

Tornant al tema, a mi em sembla una idea molt bona i ja saps que tens tot el meu suport. Sobre aixo d'obrir un nou subforum em sembla molt be, crec que com a minim hauria de ser nomes pels usuaris registrats.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Va doncs ja estàa:
Per entrar al subfòrum heu de fer-vos del subgrup "Col·laboradors"
a http://www.harrypottercat.com/forums/groupcp.php?g=2072
demanar subscruipció el grup esperar que la Padfoot us accepti
(pur tràmit burocràtic ;))
I després veureu el subfòrum col·laboradors on podrem començar a la feina :ballar:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo he de fer això de col·laborador, o no cal?


I no deia que no sigui fàcil amb el FrontPage! XD Però em feia gràcia. XD XD XD

(missatge curt. I'm sorry V.V)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Jomast ha escrit:
kk_xû_black ha escrit:Al principi fa molta il·lusió ser responsable d'una web, però te'n acabes cansant... Jo en tenia una (que no era res en comparació en aquesta) però va acabar desemparada -ara ja no existeix-. No crec que em torni a posar a les mans d'una web, per això dic que per mantenir-la duran temps s'ha de tenir força de voluntat, ja que es converteix en una càrrega... >.<

Si! él secret d eun pàgina és la força de voluntat! Per sort és un característica meva :D . A veure si entre tots agunatem el pes de la pagina i no es torna la càrrega per un ;). Quina era la teva pàgina?
Doncs la força de voluntat només és una caracteristica meva en poques coses (les que m'interessen xDD) Per això ja em perdonareu però no em considero apte per a cap d'aquestes feines :mrgreen: La meva pàgina era d'aquelles de groups msn, ja no me'n recordo del nom xDD era algo de mangaanime... i bé, tenia alguna altra web, però em van fer administradora sense consultar-m'ho xDDD eren webs molt xorres, però mira :P Ara, sense comprometre'm a res, ajudo a una amiga meva amb una web de J-music que té, no sóc administradora ni res, però algun gràfic cau (sense crèdits, els odio)
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
sedna
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 07, 2006 6:27 pm
Ubicació: Cap Nort,Noruega.(Us heu quedat glaÇats!!!!!!!)
Contacta:

Entrada Autor: sedna »

Eii!!!!!!!!!!
Jomast,tambe me agradaria ser votant de Gised,si no estic a la
Galeria... :wink: :wink: :wink:
Segiu amb la web,mai pareu!!!!!!!!!
Ciaooooooooooooooo!!!!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :) :)
P.D.:Me a grada la idea del sub-forum :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

f

Entrada Autor: ÒLIVA »

jo no soc gair agil amb l'ordinardor, però si voleu que us ajudi ho fare encantada :mrgreen:
conteu amb mi
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Em sembla perfecte. Quan m'accepteu ajudaré en el que pugui (sobretot traduccions quan tingui temps... tot i que últimament no tinc gaire temps de res).

Sento no haver-me passat gaire pel fòrum aquests dies (tot i que moltes vegades m'hi passo sense escriure, últimament no m'hi he passat per temes d'escola i d'altres coses... :P )

A partir d'ara ens veiem més sovint :)

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

a mi m'agradaria mol col·laborar, i m'ofereixo per a ser votant del gised, ja em direu alguna cosa!!
:D

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Mmmhhhh.... Si que està buit, sí... Massa. Però tot i que m'agradaria col·laborar, no tinc gaire temps per fer-ho... Ho sento.

Bloquejat