[Fanfictions] Canvis

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Buenu, si en tot cas, necessitessiu una altra moderadora de ff, mofereixo voluntaria!!! :ballar:

PD/ (es el k faria millor... :mrgreen: )
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Roser ha escrit:Una cosa, Getta.. respecte a la ff de la luna Lovegood, jo trobo que els capítols, encara que s'hagin escrit un mateix dia, han d'anar separats, no? No ho sé.. això crec jo.. Perquè és un capítol nou i trobo que s'ha d'escriure per separat. Capítol nou, entrada nova xD Però vaja, com vulgueu.
Sí, tens raó, perquè me'ls vaig tornar a llegir i són força llargs llavors queda massa... et faré cas i ja els tornaré a posar separats :)
massa_hpifriends.com ha escrit:EH!!! Getta, no confies amb mi?? oooooh!!!!! m'has ofès!!!! i amb Nus tampoc confies??? ooooh!!! dolenta, dolenta!!!! i m'he ogès (ai, no és ofèS) molt!!! I NO ÉS BROMA!!!! pes cert, jo conidero d que això de que puguis eliminar o no ff's segons com les trobis ho trobo bastant injust, la veritat...
Per què dius que no confio en tu ni en la Neus? :?
Ho dius de debò? No t'fenguis peke, si vols en parlem pel msn quan tu vulguis, però no vull que us enfadeu amb mi cap dels dos... :(
Sobre si és injust o no, és que si no què vols que faci? A veure, és el que representa que he de fer... i si no ho fes doncs no sé per a què hi hauria moderadors ni a les ff ni enlloc perquè per aquesta regla de tres jo podria demanar: "nomd'algunmoderador", trobo injust que esborris aquest missatge per trobar-lo de tal manera...
Però no vull que te m'enfadis, eh peke! :)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Dons jo crec que ho fas molt bé això de moderar en els ff.... :roll: Ara jo procuro fer els capítols més llargs, tal com em vas dir. Espero que mai n'hagis de borrar cap eee.... :wink: Però si faig algua cosa malament avisa!!!!! Jo no t'havia felicitat, només pel msn...felicitats!!!!
Charlotte
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

luna Lovegood, the agregat al msn però bé, ja t'ho dic per aquí, torna a publicar el tercer capítol com una nova entrada que no passa res i esborra'l de la segona (si tu vols, clar) :)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

UU, esta mu be ara lu de fanfictions, un bon canvi en una bona web... per cert, Getta91 felicitats! espero que que to pasis be fent de moderadora! encara que a mi no m'agrada ser moderador, masa complicat... :lol: :lol: :lol:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Bloquejat