Un concurs de mini FF.

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati » dl. març 13, 2006 7:33 pm

L'últim concurs que es va fer tenia de premi un Dani Ferrer, crec...
I si aquesta vegada fem el mateix tenint com a premi un Harry Potra? :roll: I convidem al Jun, com a jutge honorífic ( jo vull ser jutgessa!!! :wink: )
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 » dl. març 13, 2006 7:54 pm

illuminati ha escrit:L'últim concurs que es va fer tenia de premi un Dani Ferrer, crec...
I si aquesta vegada fem el mateix tenint com a premi un Harry Potra? :roll: I convidem al Jun, com a jutge honorífic ( jo vull ser jutgessa!!! :wink: )
uouoOoO sisi! jo hi participaria, k vull un harry potra! jeje k sta mul be! el problema es k no guanyaria...xd no mimportaria ser jutgessa a mi tampoc... amb lo que m'agrada criticar i jutjar les coses... :P ara, com criticar el pàmies, res de res... :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com » dl. març 13, 2006 9:00 pm

A mi no m'importaria gens, sr jutge 8) 8) 8) 8) ,... però també vull participar, perquè tinc dos fanfictioons :P :P :P :P (bruixot català i des del primer llibre),.... així queeee... que faig???Necesstio conesell!!!

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot » dt. març 14, 2006 3:39 pm

Massa, en principi la fanfiction que presentis ha de ser inèdita, per tan no serviria cap de les que ja estan posades a la web :P Haureu de ser creatius i pensar-ne una altra :wink:

Finalpotter
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter » dt. març 14, 2006 4:44 pm

Pero si no m'equivoco si que pots fer un capitol/tros especial (que no segueixi la historia) d'una fanfic que facis.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia » dt. març 14, 2006 7:04 pm

jo d'escriure no en se gaire, bé és molta imaginació no tinc, el que si s fer doncs és no fer faltes ni d'ortografia ni de puntuació. i per això com que no tinc imaginació valoro les grans obres i podria ser jutgessa, juntament amb el meu ídol, el jun!!

:wink:

massa_hpifriends.com
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com » dv. març 31, 2006 6:30 pm

Padfoot ha escrit:Massa, en principi la fanfiction que presentis ha de ser inèdita, per tan no serviria cap de les que ja estan posades a la web :P Haureu de ser creatius i pensar-ne una altra :wink:
oooooohh..... quin trauma!!!! :cry: :oops: :cry: :oops: amb les il·lusions que m'havia fet... però res!!! a ser creatius :roll: ... ostia!!! acabo de tenir una idea molt, però que molt impressionant!!! ja la veureu!!! apa, me las piro a escriure un ratet, eeh!
Làlia ha escrit:jo d'escriure no en se gaire, bé és molta imaginació no tinc, el que si s fer doncs és no fer faltes ni d'ortografia ni de puntuació. i per això com que no tinc imaginació valoro les grans obres i podria ser jutgessa, juntament amb el meu ídol, el jun!!

:wink:
Ai, que el Jun es posarà vermell... jejejeje xD

Massa :boohoo:
[I Si fos...?]

Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol » dv. març 31, 2006 11:46 pm

I poden ser tot tipus de fanfictions?? :roll:

Estaria bé ser un jutge parcial i corrupte... :twisted: Es pot jutjar als jutges? :mrgreen:

Bé, ja em direu alguna cosa, i si no sempre puc escriure un ff (sí, Albert, algun dia n'escriuré algun) ... Potser un explicant els culebrons que passen a HPFC (Per a més informació, consulteu al meu company Roni) 8)

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg » ds. abr. 01, 2006 7:17 pm

Es podria fer un FF per el premi i dir mes o menys d'aquei dos anys , "Sabeu aquella FF que vaig fer al concurs de FF del 2005" dons aixo es el que passa ara.

No es notaria , i nomes implicaria un dels dos noms dels llibres... (*****
Si no tinc pensada una FF un poc comica amb el ****** *** ****
Imatge

Finalpotter

Entrada Autor: Finalpotter » dv. abr. 21, 2006 4:19 pm

Al final com ha quedat el tema del concurs? Ho dic per avui quan acabi d'escriure el nou tros de la meva ff (teniu tot el dret de dir "ja era hora" o be "creia que o ho faries mai") pensar amb una historieta (de quantes pagines ha de ser?) pel concurs.

Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy » dv. abr. 21, 2006 5:34 pm

i les fanfics (tant aquestes que parleu com les que ja hi ha sempre) es poden fer de qualsevol tema, inclús sobre el que pensem que passarà en el setè llibre???
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione » dv. abr. 21, 2006 5:57 pm

Jo me ne pensat 1 po pot ser dun tema dl 6e llibre¿?
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Finalpotter

Entrada Autor: Finalpotter » dv. abr. 21, 2006 7:13 pm

Lis Malfoy, la pots fer del sete llibre perfectament o d'uns quants anys despres o centrar-te en anys anteriors a la saga; en poques paraules; del que vulguis.

Si, Laiona_hermione, la pots fer d'un tema del sise llibre o be el sise llibre que t'imaginaves a partir dels rumors, com estic fent jo.

Apa us desitjo que us quedin be els ff.

Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy » dv. abr. 21, 2006 7:28 pm

gràcies, finalpotter. potser sí que m'animo si tinc una estoneta per dedicar-la a escriure alguna cosa.
no cal que em diguis tot el nom, amb Lis n'hi ha prou. és que sembla que la gent et tingui mania pel malfoy! (tot i que jo estic convençuda que canviarà!), hehehe.
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

...

Entrada Autor: HèctorPotter » dv. abr. 21, 2006 9:11 pm

una pregunta? no us en foteu eee...
k es un concurs ff? o el ke sigui... poseu lu k es com es juga i tot lu k els altres an demanat (tema, etc)

Bloquejat