els moderadors que hi ha

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

els moderadors que hi ha

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Res, és una parida... pqrò necessitava resoldre aquest dubte!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: És que a on posa "lo" de Moderadors: Moderadors, diu que hi ha aquests moderadors:
Jomast
BliShAm
Calis
Corellian
Illuminati
Jep
LunaBlack_Lovegood
Padfoot
Roni
Solysg
Tarry

Però en canvi, un tal Víktor Krum (amb tot el respecte per lo de Tal) al seu rang posa: Mad fer It (Moderador)
És moderador o tan sols és un rang?? És que també m'he fixat que té sis estrelles en lloc d'una, la que li correspon, i em sembla que això tan sols ho tenen els moderadors. Si és així, hi ha més moderadors apart dels de la llista?

Massa :riure:
[I Si fos...?]

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

És un rang només, i les estrelles... :roll: :roll: suposo que li demanarien a en Jomast que els hi possés moltes, home, per demanar, si el webmaster te les vol posar, però és injust :cabrejat: :cabrejat: Això són favoritismes (amb carinyo a tots aquells que tenen més estrelles de les que toquen, clar) no hi ha res com tenir endoll en aquesta vida :cavall
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

No tots els moderadors tenim 6 estrelles... :greetings:
I sí, ell era moderador però va deixar de visitar la web, tot i que hauria de sortir a la llista... :? No ho entenc, però dormi´re igual de tranquil·la resolguin el dubte o no el resolguin :roll: 8)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Però, illuminati, n'hi ha més que els de la llista????? I em sembla que l'altre dia estava connectat a la web,... no ho sé segurament devia de tenir un nik semblant i, -per variar una mica- em vaig equivocar.... :| :| :| :| :|

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ara m'estic fixant en els perfils i ningú té estrelletes...
:roll:
Quines coses més estranyes.
A mi el que no m'agrada dels moderadors és que tanquin temes tenint ells l'última paraula (quan tinc ganes de dir alguna cosa). :P
Ho podria enviar a ràbies del Jun (ups, ja va passar XD).

EDITAT: Ara veig que jo sí que tinc estrelletes. O.o En tinc 6 i no sóc moderador. 8O
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Les estrelletes no tenen res a veure amb ser moderador o no! Jo sóc moderadora i no en tinc pas 6 :P Depenen del nombre de missatges i prou :wink:

HpConan, si fos moooolt moooolt important el que has de dir sempre podries demanar a un moderador que te'l torni a obrir i puguis publicar el missatge...però només en cas que sigui moooooolt moooooolt mooooolt important :twisted:

I pel que fa al tema, si ho he entès bé aquest noi era moderador abans, i com que va deixar de ser-ho doncs ja no surt a la llista oficial però com que no s'ha canviat el rang sembla que ho segueixi sent :P

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Però i l'altre pregunta!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Massa :o
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La pregunta de si hi ha mes moderadors que els de la llista? :roll:

Doncs no, només son moderadors els que hi ha a la llista, pot ser que en altres èpoques n'hi haguessin més (com en Viktor Krum aquest) però ara mateix només som els que has posat al primer missatge :wink:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

A veure a en viktor li vaig posar manualment el rang, no vol dir que sigués moderador.
:P pErodna hio havia d ehaver esborrat!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

aaaa, okey, okey... ja està solucionat.... menys una nova pregunta (si s k sok "el preguntarie de la web"(pobre de tu que se t'ocorri posar-me aquest rang perquè descobreixo on vius i et mato!XD :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:) la pregunta és... hi ha alguna manera de ser moderador? ho sé, pensareu: ¡¿COM?! un niñato de 12 anys (casi tretze) ser moderador??!?!?! és indignant!!! Mai de la vida!!

Massa :censored:
[I Si fos...?]

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

pensa massa, que ser moderador deu donar molta feina...
vale, que enorgulleix dir: sas k? sóc moderador!
ni io m'imagino la de feina que tenen els nostres estimats moderadors a convertir el forum de perfecte a diví, eliminant els missatges amb spòilers, els que ofenen i un munt de coses més...
o sigui que no s'ha de ser vago com jo, per ser moderador, si tu ho vols ser...no sé, demana-ho a en Jomast...
jo no seria una bona moderadora!! però sé fer altres coses :wink: !!

el preguntaire de la web...ostres, gran rang!! afanya't jomast!!!
Làlia l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 14, 2006 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

massa_hpifriends.com ha escrit:aaaa, okey, okey... ja està solucionat.... menys una nova pregunta (si s k sok "el preguntarie de la web"(pobre de tu que se t'ocorri posar-me aquest rang perquè descobreixo on vius i et mato!XD :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:) la pregunta és... hi ha alguna manera de ser moderador? ho sé, pensareu: ¡¿COM?! un niñato de 12 anys (casi tretze) ser moderador??!?!?! és indignant!!! Mai de la vida!!

Massa :censored:
wa sisisisi! poseu-li aquest rang! xDD keda wai! si ja testik veient assegut fent saltironets com l'hermione kuan vol respondre una pregunta, pos igual...jaja el senyoret preguntaire! testimes més k et digui la paraula prohibida? (p*k*!) xDD massa, tu moderador ets un perill, po demana-ho al Jomast... :riure: (era broma, massa sas k tu dik x xinxar! amb carinyo! :mrgreen:)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

massa_hpifriends.com ha escrit:aaaa, okey, okey... ja està solucionat.... menys una nova pregunta (si s k sok "el preguntarie de la web"(pobre de tu que se t'ocorri posar-me aquest rang perquè descobreixo on vius i et mato!XD :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:) la pregunta és... hi ha alguna manera de ser moderador? ho sé, pensareu: ¡¿COM?! un niñato de 12 anys (casi tretze) ser moderador??!?!?! és indignant!!! Mai de la vida!!

Massa :censored:
Potser akest moment seria bo x dir allò de pau, bon rotllo i amor, q violent!! XD
La veritat és q (ho diré en petit x si de cas ho llegeix ki jo em sé :wink: ) últimament no hi ha tanta feina per als moderadors, com q ja no hi han spoilers al haver-se estrenat el llibre...u_u

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveureee!!! No es k hi hagi feina, kom ha dit la padfoot.... pero a veure.... kjo vaig comenár amb 13 qnys... tampoc es tant eh?!! k passa amb 13 anys?? jo ben be k era moderador :P

Bé, doncs aixo, k no nocesitem gent 8-)

Som massa ja... som un munt, i no tenim feinaaa parooo paroooo XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

roni ha escrit:Aveureee!!! No es k hi hagi feina, kom ha dit la padfoot.... pero a veure.... kjo vaig comenár amb 13 qnys... tampoc es tant eh?!! k passa amb 13 anys?? jo ben be k era moderador :P

Bé, doncs aixo, k no nocesitem gent 8-)

Som massa ja... som un munt, i no tenim feinaaa parooo paroooo XD
Ho ha dit la LunaBlack_Lovegood.... i que cerieu, que com que soc petit no llegeixo bé la lletra petita?? és completament indignanat!!!! :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: GRRRRRRRRRRRR

Massa :flame:
[I Si fos...?]

Bloquejat