Què serà de la web?

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: roni »

És tant, però tant dish tot això... Esteu discutint per qui és el més petit o m'ho sembla? xDDDD

Jo seempre he estat el petitó, i ningú em podrà treure mai aquest nom xD

Jo vaig començar a la web amb tan sols 12 anyets i, perque abans no tenia ordinador xD Perque em vaig llegir el primer HP amb... (Primer o segon de primària) amb... (Que lluny que ho veig xD) amb 6 o 7 anys (1999, crec), potser més aviat tirant cap als 7, si, que va ser el primer estiu després de primer xDD I bé, encara era molt jove per correr per aquí, ja que em duia molts anys amb la gent d'aquí xD Però bé, amb 12 ja vaig arribar i... Em seguia portant molts anys amb tots xD Era un any més petit que qualsevol xD I bé, ara m'adono que potser era massa petit i tot per corretejar per aquí, era un cargolet en tota regla xDDDDD

Però bé, suposo que els temps canvien i que madurem, i potser per això, penso també que 10 anys per navegar per internet són molt pocs...

I bé, per reiterar-me, consider que internet és massa gran per una persona tant jove... Gaudeix de la vida de petita! Que no és plan que t'enganxis aquí tant jove!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

roni ha escrit: I bé, ara m'adono que potser era massa petit i tot per corretejar per aquí, era un cargolet en tota regla xDDDDD

Però bé, suposo que els temps canvien i que madurem, i potser per això, penso també que 10 anys per navegar per internet són molt pocs...
XDDD

M'ha fet molta gràcia, crec que tots els que portem aquí més de 3 anys i vam entrar de "petits" ens hem adonat del mateix, llegint els missatges que vam escriure al principi! XD

I, *Luna Lovegood*, jo quan vaig entrar a la web tenia 13 anys (uau! Ja en fa 4, com passa el temps! >< ), i ara considero que era petita, no em refereixo a petita de nena, sinó que era menys madura del que em pensava, i segur que en uns anys pensaré que amb 17 que tinc ara, encara havia de madurar...
Tot vindrà amb l'edat, per ara comprèn que hi hagi gent que et digui petita, però no et sentis ofesa, no és amb ànims d'ofendre o menysprear-te!

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

tot això ha començat per la difèrencia de petit i petitet...., com diu en roni això és molt dish :mmm
jo el que intententava dir al principi, és que elsd nou lectors de hp no seran petitets, si no petits, perquè petitet sona a nen de tres anyets (per mi)... i per posar un exemple deia que jo em defineixo petita, no petiteta, i parem ja que tot això ja ralla...
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: Getta91 »

El que és bastant dish és que citeu una cosa que vaig dir fa 3 anys,
és una etapa cargola de la meva vida que intento esborrar, sabeu?? :lol:
M'ha fet molta gràcia, crec que tots els que portem aquí més de 3 anys i vam entrar de "petits" ens hem adonat del mateix, llegint els missatges que vam escriure al principi! XD
Exacte!!! xD
SEMPRE ACLEE!

Hermy_potter

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: Hermy_potter »

Hola a tothom!
La veritat és que feia uns quans anys que no entrava a aquesta pàgina i endressant l'habitació m'he trobat amb els llibres de harry potter i seguidament m'he enracordat de la pàgina web. Puff la veritat és que després de tants anys de no entrar-hi dóna gust veure que aquest lloc encara segueixi viu i que així continui!. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: BelitBlack »

Acabo de veure aquest tema, i de veritat em sap molt de greu que encertessiu amb la decaiguda de la web. M'encantaria que això encara seguís actiu (últimament sembla que només hi ha comentaris a les fanfictions i a "Endevina el personatge!!") i que poguessim fer alguna quedada com les que feieu abans, i conèixer amb persona a tothom.

Encara hi ha dubtes, i moltes coses per parlar, però sembla que hi ha poca gent que passi per parlar-ne, i em sap greu, de veritat, que des que va sortir el primer llibre en català m'encanti la saga i no hagi trobat la web fins que ja ha començat de perdre popularitat. Dubto que amb això de cop ens posem a muntar quedades, i tots els que havieu vingut, torneu a conectar-vos, i a continuar la web amb el fanatisme propi dels freaks de Harry Potter (encara que no tinguem el llibre de les teories del 7è ^^') però mira, al menys probar-ho.

Harry Potter Forever en Català!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: HpConan »

No trobo pas gens malament provar de fer una quedada amb els abueletes i les noves generacions XDDD
De fet, cal dir que els "abueletes" ens continuem veient de tant en tant (alguns més, alguns menys [com jo xD]). També trobo que és una gran llàstima que això hagi decaigut, i mira que cada estiu (o vacances diverses) diem de tornar a arrencar el HarryPotterCatRàdio, actualitzar i completar seccions, etc... Però mira... v.v
En fi XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: BelitBlack »

Una de la nova generació es presenta voluntaria per ajudar a tornar a posar en marxa totes aquestes coses que feieu! I per suposat li encantaria conèixer els abueletes, encara que d'abueletes tampoc tan, no? Vols dir que algun passa dels 30?
No sé vosaltres, però a mi el fet de que s'acabi la saga, m'anima més a muntar coses. Així continuarem amb Harry Potter, sense haver-nos de rellegir infinitament els llibres.
En definitiva, conteu amb mi per tot i sobretot per les quedades! :)

Coy
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:20 pm
Nom: Andreu
Rang: F.G. Wesley
Ubicació: Barcelona

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: Coy »

Aquest estiu es va voler fer una quedada, però al final sembla ser que no es va poder fer. Jo segueixo en contacte amb alguns usuaris, i per casualitats de la vida, es veu que he anat a parar al mateix institut que una usuaria que corre per aquí.

Però el problema principal és que webs com aquesta tenen sentit mentre dura la saga. Es podien fer teoríes i aquestes coses divertides, ara ha perdut part de gràcia. En fin, si es vol quedar que es quedi, que m'agradaria veurens la cara mes estona que quan per casualitats de la vida vaig veure un grup de joves i vaig pensar que si serien del hpcat allà la plaça dels Àngels.
qui no ha tingut un blog o similar
http://www.socdel93.blogspot.com/

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: JoanaPotter »

És una llàstia que la Web estigui perdent... Què farem? Ningú comenta fanfics, ningú es conecta quassibé... jo esperava que amb l'estiu augmentes però no...
A veure si amb el Potter More hi ha alguna cosa de més, una espurna que torni a fer que aixó es reactivi... tot i que ho dubto perquè la saga s'ha acabat...

JoanaPotter

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei, gent! Aquí teniu una altra voluntària per donar vida a la web! :) No què feieu abans exactament, però si ens ajudeu i guieu (als novatos xd) estic segura que entre tots podem tornar-li la màgia, que ja semblem muggles, home! x) No, ara en sèrio, adoro aquesta web, i l'últim que vull és que la tanqueu. Si voleu que faci Miralls de Gised o el que sigui... compteu amb mi :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: JoanaPotter »

Jo si cal també m'ofereixo voluntaria!

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

I no cal dir que, si fa falta més ajuda, jo també m'ofereixo :) Encara que vaig una mica liada amb el treball de recerca i ara quan comenci el curs ja ni en parlem, podré treure temps d'on faci falta :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: harry_james_potter »

Trobo que entre els usuaris actius hauríem de fer una FF comunitària (ja que la que s'havia de fer porta molt temps inactiva). Què us sembla?
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: JoanaPotter »

harry_james_potter ha escrit:Trobo que entre els usuaris actius hauríem de fer una FF comunitària (ja que la que s'havia de fer porta molt temps inactiva). Què us sembla?

M'apuntu a la fanfic comunitaria...
però algú m'hauria d'explicar una mica com funciona, qui penjaria i tot aixó :)

Respon