Què serà de la web?

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres, no havia pensat... be a vere...
jo en aquesta web:
- he participat al forum
-mo passo de conya
- he creat moltes amistats

perque ha de morir aixo... val si potser unes de les coses que ens uneix mes en harry potter... pero encara queden pelis i un llibre... mes endavant ja ho veurem..pero tmb tenim el mon muggle..sera que no hi ha coses a comentar... la saga muggle mai sacaba i aquesta web tampoc.
he conegut a molta gent, tot i que hi ha gent que no la conec en persona... pero no sabeu la gracia que em fa coneixer gent mitjançant harry potter. no us preocupeu...per part meva la web no ha de morir pas? i les nostres generacions que.. quan els meus fills shagin llegit hp..dncs vuldran una web i magradaria que fos aquesta ( apa que flipada, deveu estar pensant tot aqui)... home potser la web, no arriba a tant..pero lunic que vull dir.. es qe dintre d'aquesta web hi ha de tot... pero sobretot gent collonuda!! :wink:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ostres pero quines ganes teniu de pensar amb el final... si encara queden anys, com a minim 2 o 3 fins que surti la ultima peli, no?

A més jo crec, com ja ha dit algu, que haurem de perdurar per aquells nous lectors de Harry Potter i perque no comentar altres coses de J.K. Rowling que tinguin a veure amb Potter. Aqui només hi ha les novel·les i els de Bèsties i el de Quidditch però a Anglaterra hi ha moltissims llibres sobre Harry Potter.

Bé, també soc realista i quan això s'acabi ja estarè en la vida adulta i dubto que tingui gaire temps per conectar-me, encara q faria tots els meus esforços per fer-ho.

De moment em de continuar comentant i ja veurem que passarà, i encara que la web desapareixi aqui he trobat gent molt bona amb qui espero continuar ampliant la nostra amistat... ja m'estic possant mel·lancòlic. :oops:
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja ho vaig dir (i de fet ja s'ha fet) que la web aquesta es perpetuaria atraves de subfòruims de pel·lícules, anime, altres llibres, etc. De moment Harry Potter contniuarà uns quants anys més (la sisena peli està prevista pel 2008) i a saber si la Rowling continuarà escrivint sobre aquest món (a curt plaç no, però a llarg... qui sap), tan després de Voldemort com en l'època dels pares d'en Harry, o qui sap, potser alguna saga nova de fantasia. Però per reunir-nos ens queda el fòrum muggle que dubto molt que es pugui acabar en qüestió d'uns anyets. Reafirmo els comentaris sobre que la gent que hi ha aquí (deixant de banda els expulsats o els que se l'han buscada) és collonuda amb la que he fet amistat.

PD: els webamasters que hi diuen?

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Molt d'acord amb molts... és una web on hi he conegut gent que em cau molt bé i apart me'n he enterat de moltes "noves"... A més d'aquí a que treguin la 7a película... encara falta. I mai se sap si a la Rowling se li creuaràn els cables (i si no es carrega al Harry) i fà una història dels fills del Harry (per dir alguna cosa)... I sempre hi ha coses a comentar en el "món muggle" i també hi ha les ff que m'entres la gent tingui inspiració, poden anar tirant... Ja m'imagino amb 60 anys comentant coses al fórum de hp...XD!!!
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Seh, jo també li dec prou al fòrum, i a HP en general, però no creieu que la pàgina últimament està un poc...com dir-ho...sosa?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

neus_snitch ha escrit:Seh, jo també li dec prou al fòrum, i a HP en general, però no creieu que la pàgina últimament està un poc...com dir-ho...sosa?
Amb pocs missatges? Sense vida? Buida? Sí, jo també ho crec, però suposo que és perquè estem de vacances i forces usuaris deuen estar de viatge. No pateixis segur (a no ser que hi hagi hagut una abandonament general en la web) per setembre està més ple, o si més no el muggle.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Si teniu raó fa uns dies quan es va formar el muggle i després d'estar un temps tancat hi havia molta activitat i ara ha decaigut una mica... clar que és normal perquè le principi és la novetat i tal a més les vacances. Si suposo que cap al setembre tornarà l'activitat.
Després del final d'HP durant un temps se'n continuarà parlant ja que segur que nes queden dubtes, és inevitable. Però tampoc no durarà eternament. Però sempre ens quedarà el món muggle!

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Espero que no la tanqueu aquesta web... Es la millor!

Roger J. Potter ha escrit: Aqui només hi ha les novel·les i els de Bèsties i el de Quidditch però a Anglaterra hi ha moltissims llibres sobre Harry Potter.

:
Que vols dir? Hi ha mes de 7 llibres de HP?A part dels besties i quiditch

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HPmania ha escrit:Que vols dir? Hi ha mes de 7 llibres de HP?A part dels besties i quiditch
Més cargols no, el fòrum no és un zoo! T__T

Ehm... una cosa, saps que els missatges han de tenir un mínim de 4 línies perquè tinguin COHERÈNCIA? Si vols et pots llegir les normes del fòrum (:

I no, només hi ha 7 llibres d'HP ¬¬
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A> veure de la saga principal només hi ha 7 llibres però es veu que a Anglaterra hi ha llibres sobre la saga però que no la continuen ni res o és el que em penso.

Tinc un dubte que no em deixa tranquil: què passa si et passes per un lloc la norma de les 4 línies o la de no utilitzar un llenguatge abreviat?

PD: ...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

En teoría si els missatges són d'una línea i no aporten res doncs s'eliminen, i així vam començar, però és que ara amb tota la gent nova que fa el mateix ho veig difícil... u_u'

És que en teoria per opinar amb una frase l'usuari ja nota que no aporta res, però bé, sembla que no...

HPMania, llegeix les normes, si us plau... Ah, i t'ajunto els missatges perquè has fet dos seguits podent fer-ne un... :wink:

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Perdoneu, intentaré fer més línies i escriure millor (és invevitable)...
Una pregunta: quan va començar aquest fòrum?
A que et refereixes quan dius, més llibres de Harry Potter però que no continuen?
Però es que en el editor de missatges, es veuen 4 línies, però després li faig "trametre" i em surten menys de quatre línies. Ja sé que el quadre del editor és més petit, però em és bastant fàcil equivocar-se per una línia.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Com que no durarà eternament? Doncs jo pense que hi ha xiquets de 6 o 7 anys, que encara no han llegit HP, xiquets de 9 que l'estaràn llegint, i molts d'ells tard o prompte vindràn ací. Hey, que no som l'única generació de fans de Harry Potter, sent llevar l'ilusió, pero no :P
Hi ha molts fans en construcció, no crec que siga un tema preocupant xD

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

aurea ha escrit:Com que no durarà eternament? Doncs jo pense que hi ha xiquets de 6 o 7 anys, que encara no han llegit HP, xiquets de 9 que l'estaràn llegint, i molts d'ells tard o prompte vindràn ací. Hey, que no som l'única generació de fans de Harry Potter, sent llevar l'ilusió, pero no :P
Hi ha molts fans en construcció, no crec que siga un tema preocupant xD

i llavors vindrem els de generacions anteriors i deixarem algun missatge nostalgic com a la web de eragons

PD: hi ha algun ex-usuari dels comentaris deragons si ho sou magregeu al ms o menvieu un mp com preferiu basicament per no canviar de tema
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Jo crec que aquest fòrum no hauria de morir mai. És el millor que he vist (no penseu que us vull fer la pilota).
Harry Potter m'ha ensenyat que a part de la ps2, hi ha alguna cosa més.
És el llibre(els llibres) que més m'han agradat i més m'ha enganxat.
Siusplau, no el tanqueu. Per cert, una pregunta:
Així HP, s'acabarà per quin any? 2009¿?

Respon