He estat pensant que, quan s'acabi la saga de Harry Potter... Vull dir, quan hagi sortit al cine la setena entrega

Què penseu fer respecte a la web quan tot s'acabi? (no només va pe'n Jomast i els moderadors, sinó pels altres usuaris tb

ja veus si vicia...xdFinalpotter ha escrit:Aixo si la web aquesta vicia pero molt des que la conec que no em vicio tant a les consoles.
Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
walaaa això és un complot!! entre tu i la sandra em fareu perdre credibilitatFinalpotter ha escrit:Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
Si t'agrada Hp tindràs temps, tranquila...xd almenys jo en penso tenir! =Pllewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
Si digues tot el que se de tu...llewellyn ha escrit:walaaa això és un complot!! entre tu i la sandra em fareu perdre credibilitatFinalpotter ha escrit:Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snifxD...amb lo bona nena que sóc...
Finalpotter ha escrit:Si digues tot el que se de tu...llewellyn ha escrit:walaaa això és un complot!! entre tu i la sandra em fareu perdre credibilitatFinalpotter ha escrit: Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.xD...amb lo bona nena que sóc...