Entrada
Autor: Marta Potter Weasley » ds. maig 29, 2010 5:07 pm
Ei gent, això és una conversas que es va fer al facebook a partir d'un grup que va penjar el meu germà ahir i em m'ha fet molta gràcia! xD
Sawyer, Jack que estas Sayid me puedes Dharmas pan ?
- Podien fer-ho més llarg i dir: Sawyer Ben, Jack estás Sayid por Locke más quieras, te puedes Dharmas prisa? Que tenemos que Charlie quido de frenos y Desmond tar el motor del coche xD
- jajajaja y luego nos tomaremos un Jin tonic y una Bu Claire 0'0 que las dos Sun bebidas muy refrescantes. No me seas mendr Hugo que James tas cansando eh!
- Y si nos queda tiempo haremos un viaje por Valencia, Murcia i Ana Lucia, en es Kate o patinete, llenos de Penny cilina. Y si nos caemos seguro que nos Daniel o.
- Shannon os queda mas Libby do para excitarnos con Juliet, pero Locke no me gusta es que ya Nadya nos quiere ayudar.
- Oceanic que lo intentemos va a salir bien. Shepard ece, pero no. i Walt si lo intentamos otra vez... para la próxima Eko mprado unas peliculas de Charlotte.
- Gran! X-D
- jojojoo
- si us plau, copieu-ho tot del tirón i poseu-ho al grup!
- jajajajajaja
- Fet!
- Se han puesto Sergi y Pau Ylanna cabado en un momento
- I què se'n Faraday xò?
- Òstia, m'ha fet molta gràcia!!!
- és boníssim! Kate cagas!
- Que Ford!
- El bes Hugo Ben fet està Kate hi cagues.
- Si Vincent se fumar, creieu que ho puc entendre igualment? Jacob encem amb els psicotròpics...
- Per això escrius? Perdidos tonteries?
- jajaja però són tonteries Boone iques... no?
- sou Lost ia!
- hahaha, a mi no se m'acut res, Naomi veig fent coses d'aquestes xD però mola molt!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood
Nova fic en solitari: Escarabats
Petons de:
Marta Potter Weasley