Perduts (Lost)

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ei porcupintina, jo diria que està parlan d'una altre serie que farà el charlie, no que es canvii de nom, xD
Diu: que nos revela el nombre de su personaje en Flash Forward (que deu ser el nom de la nova serie) i si segueixes llegint després parlan de lost i del charlie.

Apa adeu!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

AH, Marta! és veritat. El que passa és que jo vaig entendre que aquesta sèrie nova de que parlen era el lloc on ho havia explicat (la revista, l'entrevista9, si sé si se m'ha entès...
Igualment, gràcies, ja m'estava espantant.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Novetats per al rodatge de la sisena....nose si suposar aixó un SPOILERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!

Dominic Monaghan (Charlie) tornarà a Lost per grabar tres capítols!!!!


Fins aquí un spoiler que no considero com a tal, pq tothom vol saber aquest tipus de coses xD


Bones vacances (jo les començo avui :mrgreen: )
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

Potser se li tornarà a aparèixer a en Hurley!! Que veu morts :lol2:

Bones Vacances!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

UOOO han fet una minisèrie paral·lela a lost que es sobre els "misteris de dhama" de moment ja hi ha dos capítols!!!!! :clap: :clap:



Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Getta91 »

Eeeeecs, aquesta sèrie és fastigosament bona, no puc parar de mirar-la. Me l'he estat mirant durant tot l'estiu, avui he acabat la quarta temporada (els últims capítols no m'han convençut gaire, però bé...) i demà segur que ja començo la cinquena T.T

No m'he mirat els vostres comentaris per no spoilejar-me. Ja tornaré quan us atrapi.
M'estic reactivant al fòrum, pensava que mai ho faria :eh:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

Però no van jurar i perjurar que no es tractava d'extraterrestres? Amb aquestes coses ens volen despistar més, o què? XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Oh! Es que lost no pot ser millor!! de vegades se'ls hi va una mica (una mica molt!) l'olla, però això mola, xD no suportu la gent que mira capitols saltejats, no s'entera de res i després ho critica.(no se a que ve això, suposu que tots els d'aquí heu vist tots els capítols no?) però, a que fot molt?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

Quines ganes de que estrenin ja la última temporada!!! La millor série de la història. Tant de bo no la caguin ara amb el final, després de tants misteris i tanta tonteria espro que es currin un bon final, amb resposter per a tot i tal pq sinó hauràn destrossat una serie que ha revolucionat la televisió!


It's coming....
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo crec que se'ls ha anat massa l'olla, i no podran resoldre tots els misteris, impossible, però segur que ens donen un bon final, segurament acabaran tots a l'illa, és el que jo voldria, d'alguna manera han d'acabar tots allà. I estic d'acord amb tu, és la millor sèrie de la història, què faré jo quan s'acavi? TT és que porto ja quasi tres anys seguint la sèrie, sense perdrem cap capítol, i menys a la primera i la segona, anant el més abançada possible, mirant-ho amb anglès, molt abans de que fos famosa aquí. No vull que s'acavi!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

Després de tot el que hem vist en aquesta serie, ens podem esperar cualsevol cosa, només espero que no dónin una explicació paranormal a l'asuntu xD ( a ver, el fum negre ja es una mica paranormal pero que no es flipin més) molaria una resposta LÒGICA que faci honor a tants capítols de misteri i emoció.
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

Vaig sentir a dir fins a començaments de febrer no tornen. A esperar una mica més. :(

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jomast ha escrit:Vaig sentir a dir fins a començaments de febrer no tornen. A esperar una mica més. :(
Més? TT m'encantaria, quan acavés la sèrie, esborràrme-la de la memòria per tornar a veure els capítols amb la mateixa intriga! i faria el mateix amb Harry Potter, xD anda que no molaria?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

Marta Potter Weasley ha escrit:
Jomast ha escrit:Vaig sentir a dir fins a començaments de febrer no tornen. A esperar una mica més. :(
Més? TT m'encantaria, quan acavés la sèrie, esborràrme-la de la memòria per tornar a veure els capítols amb la mateixa intriga! i faria el mateix amb Harry Potter, xD anda que no molaria?
Tot que ja no tindrem la mateix intriga, quan haguem vist el final de la sèrie, serà una passada tornar a veure-a tota. Serà aleshores gaudirem com a bacons, al veure com entenem molts detalls que al veure per primer cop ens passaven per alt. :celles: I és que a lost tenen controlat fins el mínim detall, són els putos amos. :)

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Tot que ja no tindrem la mateix intriga, quan haguem vist el final de la sèrie, serà una passada tornar a veure-a tota. Serà aleshores gaudirem com a bacons, al veure com entenem molts detalls que al veure per primer cop ens passaven per alt. :celles: I és que a lost tenen controlat fins el mínim detall, són els putos amos. :)[/quote]

Si, això és veritat, ara entendrem tots els detalls! però no podré suportar que s'acabi.. :cry:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Respon