Herois - Ritme TV3

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

No m'he llegit cap entrevista l'unic que vaig veure es que en tim kring demanava perdo.
Ara amb la vaga de guionistes veurem a veure com dura la segona temporada
La ultim vaga de guionistes va dura 5 mesos

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Han preparat un final alternatiu de la segona temporada a l'episodi 11 per si no es soluciona el tema de la vaga de guionistes, per no haver de deixar la sèrie penjada a la meitat. Si s'arriba a l'episodi 11 i segueixen en vaga oferiran aquest capítol i suposo que donaran la temporada per finalitzada fins al pròxim setembre.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Tret d'Heroes-Spain:
Toni de la Torre, autor de 'Descifrando el misterio de Perdidos' y 'Dr. House, Guía para la vida' ha publicado en España recientemente un nuevo libro basado en una serie de televisión, en este caso Heroes, y titulado Salva la animadora, salva el mundo.

Citando palabras textuales del autor: "Lo más importante es que no es un libro sobre teorías o sobre descubrir lo que pasará la serie; es un libro sobre como podemos sacar el héroe que tenemos en nuestro interior".

Sinopsis: "En días recientes ha aparecido un grupo de personas aparentemente aleatorio que tienen lo que sólo puede ser descrito como "habilidades especiales". Aunque todavía no lo saben, estos individuos no sólo salvarán el mundo, si no que lo cambiarán para siempre. Esta enorme transformación, de lo ordinario a lo extraordinario, no ocurrirá de un día para otro. Será un proceso muy largo que empieza con la necesidad de asumir un reto, de responder a los misterios más profundos y a la vez más simples de la existencia.

Las personas que cambiarán el mundo están aquí, entre nosotros. En las sombras, en la luz. Te las cruzas cada día cuando sales a la calle. ¿Pero ellos lo saben? ¿Y tu lo sabes? Porque podría ser que tu nombre estuviera escrito en la lista de un científico llamado Chandra Shuresh. Veo que sonries. ¿Crees que no puede ser? ¿Crees que tu no puedes ser diferente? ¿Sientes que la palabra "héroe" te viene demasiado grande?

Acompaña a Peter Petrelli, Claire Bennet y Hiro Nakamura en su transformación hacia las personas que quieren ser y como puedes salvar el mundo".

Editorial: Ara Llibres
Encuadernación: Rústica
Nº Páginas: 152
No sé que tal estarà, però jo vaig començar a llegir el de House, guia para la vida i vaig deixar-lo a mitges... era bastant patètic xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Pels que no seguiu la serie en anglès i disposeu de digitals, imagenios i aquestes coses que sapigueu que el 28 de febrer s'estrena la segona temporada en castellà al canal Sci-fi :mrgreen:

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

És cert, s' estrena a Sci-Fi al Febrer, però jo tinc el pack familiar i no em venia amb Sci-fi... :?

Espero que el meu pare compri el canal i pugui tornar a veure els capítols en castellà ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - 1a Temporada!

Entrada Autor: Padfoot »

Tret d'Heroes-Spain:
Los seguidores de los cómics de Heroes estamos de suerte. Tal y como se esperaba, próximamente saldrá a la venta en España un tomo con los primeros numeros de los cómics de Heroes en castellano. Será de la mano de Planeta de Agostini Comics, y la fecha esta aun sin confirmar. En principio parece ser que saldrá como novedad en el Salón del Cómic de Barcelona que se celebrará el próximo mes de Abril. El precio del primer tomo será de 15€ con tapas duras. Parece ser que el éxito de estos cómics viene asegurado tras el propio éxito de la serie en nuestro país. Pronto os traeremos más noticias al respecto.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - 1a Temporada!

Entrada Autor: Padfoot »

He estat pensant que ara que tv3 ja emet la segona temporada d'Herois, enlloc de tenir un tema per la primera i un tema per la segona podriem tenir-ne un que fos Herois - Ritme Tv3 i un Herois - Ritme EEUU, perquè els que ho mireu en català pogueu comentar la segona temporada sense haver d'entrar al tema on hi ha tots els spoilers.

No sé si m'he explicat gairebé xDDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: Jomast »

Doncs que bé que tornin a fer herois. :D :ballar:
Coses:
Això dels sudamericans :no on són els subtitols?? No entenia res :no :cabrejat:
En petter es veu molt estrany amb els cabells curts.
I el assassí del iaio crec que es en Nathan. :clap:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: charlotte evans »

Hola holaaa! xD
Jo també estic una mica enganxada a Herois (pràcticament només en català de moment xD) i anem a comentar una miqueta!
Jomast ha escrit:Això dels sudamericans :no on són els subtitols?? No entenia res :no :cabrejat:
Ahà (xD). Fa temps vaig mirar el primer capítol, en anglès i subtitulat en castellà (només he vist el primer així, ara ja segueixo el ritme de TV3 :P), i havia de llegir els subtítols originals que estaven en anglès per a poder-los entendre, i ara pensava que ja ho podrien haver fet aquí, que almenys a mi, aquest castellà-hondurès (eren d'Hondures no?) em costa xD

Una crítica que tinc d'aquesta nova temporada, però cap a TV3, que potser és una tonteria però no sé si us heu fixat que han canviat el tipus de lletra quan diu a baix quin personatge és i on està. Abans, a la primera temporada, em sembla recordar que estaven amb la font "herois" quan escribien en català i tot, i ara n'hi ha una cutrilla. Res, un petit detall tonto, però és més maco amb la lletra pròpia de la sèrie xD

I en quant a argument no sé ben be què dir, que aquesta serie és molt rara i em sembla que millor esperar uns capítols més per a comentar la història xD
A esperar el proper dijooous! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: HpConan »

Ala, quina lletra més xunga la dels titolets... Molava més amb la font "Herois", i no amb l'Arial 22. :boig2: :boig2: :boig2: :boig2:
XD XD XD

La veritat, em preguntava si els de TV3 farien el pallasso ficant subtítols als hondurencs (Viva Honduras! xD), però veig que no (si ja quan els veia en anglès, que posaven subtítols, lels ulls se me n'anaven i els llegia inútilment XD). Tot i que jo crec que els haurien d'haver doblat al castellà (en la sèrie en castellà, estan doblats. Amb accent sud-americà, però doblats), i el mateix quan parlen japonès, perquè es nota massa el so lleig de la versió original (infinitament més polit en la versió doblada) i el canvi de veu també... Però què hi farem xD


I... sí. L'estic re-veient XD Així ho tinc més fresc, perquè he vist que hi ha coses que no recordava, i he anat rememorant a mida que avançava el capítol XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: Jomast »

Cla potser el pallasso no l'han fet. Però han fet que jo no pugui seguir amb normalitat la sèrie... Ara què! Ara no sé perquè plora aigua de Clavaguera aquella noia... Molt xungo xungo.
Més xungo lo de tallar-se els dits. Aquella noia es una mina. Pot anar tallant-se trossos del cos aleshores anar fent-ne fuets i llonganisses i RENOI ja hem solucionat la fam al món. És que ja n'hi ha un tip.
Tampoc hi ha molt més a comentar... a veure com es desenvolupa tot...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: Padfoot »

Jo avui aprofitant que estava fent de cangur me l'he tornat a mirar en català i és veritat que queda molt cutre lo del canvi de lletra!! Què ha passat amb la font d'Herois??

M'encanta el final d'aquest capítol, el Sr. Muggles super concentrat mirant la tele, el dit de la Claire volant pels aires, i el careto d'en West estampat a la finestra espiant xDDD

PD: Pels que no entengueu la Maya i l'Alejandro podeu posar els subtíols del teletext xDDD Segueixen sent en castellà però al no tenir accent hondureny s'enten més xDDD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: HpConan »

Jomast ha escrit:Ara què! Ara no sé perquè plora aigua de Clavaguera aquella noia... Molt xungo xungo.
És que no ho han explicat :elis :elis :elis Només "Tiene una enfermedá nuefa. Ehtá posssseída! Ché!" Però res més XD XD XD
Doncs el final del capítol... sí, és peculiar. I el gosset allà saltant "mira-amunt-mira-amunt!" xD

Yeaaah, i pels que no us hagueu adonat, el West té la veu del Ron en català (el Roger Isasi-Isasmendi) :ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: Apropinquet »

Oooooooooohh!! m'estic morint de ganes de que arribi ditxouuus . Com em vicia aquesta serie, de debò.
I ara que ja tenim un vídeo nou que funcioni e podré gravar els capítols de les setmanes que estigui de colònies :ballar:


Vingaa! saluut!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Re: Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: Apropinquet »

Que mort està aquest tema, no?
El que venia a dir-vos és que ja no té sentit tenir un tema d'Herois ritme EEUU i un de ritme TV3, senzillament perquè TV3 ha decidit que la 3ra temporada era massa cara com per comprar-la. Així que ja m'estic descarregant els capítols en anglès.. xD

(ja està mama meri, ja ho he traspassat de tema XD)
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Respon