House: medical doctor

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

SPÒILERS DEL CAPÍTOL 9 DE LA QUARTA TEMPORADA
Spoiler:
Ah, llavors... :S

A veure:

El House diu que acomiada a les dues noies, i elles segueixen creient-s'ho, però en realitat les dues noies són les que es queden, i els dos nois, els que se'n van.

La Cuddy diu que no pot escollir només a noies, i que agafi una: la 13.

El House diu que d'acord, o sigui que la 13 està... I se'n va la Bitch.

Però els homes també queden?? O només la 13? Peruqè en teoria només hi havia de quedar un, nop?

Però a la web aquesta de la FOX... ^^'

--

A veure, he estat mirant a veure si trobo la transcripció del tros final en anglès, i no l'he trobat. El que sí que he trobat és la tradu al castellà: confiem que sigui encertada.

Ah, he trobat justament el tros clau en anglès:


C: ¿Qué demonios hiciste?

H: Me dijiste que contratara
a Kutner y a Taub.

C: Porque sabía que no lo harías.
No puedo dejarte contratar a dos hombres.

H: -Éso es sexista.

C: -Ya tenemos a Foreman.

H: ¿Él es hombre?

C: Hire a woman too.

H: Perdiste una cosita encima del cielo de los dias mas extraños que existen

Cuddy: Hire the one that cares about people.

House: They both do.

Cuddy: Hire Thirteen.

Cuddy: This was your plan all along.



Pff... Quina paranoia ^^'

PD: Doncs jo tinc entès que aquest era l'últim :S
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

SEGUIM AMB ELS SPOILERS EH XD!!



Spoiler:
Marc, diu que despedeix a les dues noies i és queda als dos nois i ho fa de veritat! D'on has tret això de "en realitat les dues noies són les que es queden, i els dos nois, els que se'n van"?

La Cuddy li diu que no pot escollir dos nois! Que agafi a una noia!

Era aquest el truco del House, ell es volia quedar amb els tres (La 13 i els dos nois) però sabia que la Cuddy no li deixaria de sortida, per tan es queda els dos nois fent veure que ho fa perquè és el que li va dir la Cuddy ( a mig capítol quan li pregunta a qui es quedaria) sabent que la Cuddy no voldrà un equip amb 4 homes (Foreman+House+Taub+Kutner) i l'obligarà a quedar-se una noia també...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

SPOILERS ENCARA... XD XD

Spoiler:
HpConan ha escrit: El House diu que acomiada a les dues noies, i elles segueixen creient-s'ho, però en realitat les dues noies són les que es queden, i els dos nois, els que se'n van.
Doncs la veritat és que no sóc conscient d'haver escrit això! :o Que fort! XD Definitivament, no és això el que entenia. XD
^^' (és que, a més, es contradiu amb el que dic una línia més avall ^^' --- Això ho vaig escriure jo? XD De debò, no sóc conscient d'haver escrit això citat XD XD XD)


El meu dubte existencial era si "contractar a la 13" volia dir "contractar la 13 i que tots els demés estan acomiadats" o "només contractar la 13"...
Però bé, tal com ho has explicat tu, té lògica ^^

Aishhh XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

VOLEU CREAR UN TEMA SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HI ha gent que no s'ha viciat encara a fer aixo... ( deixeume dues setmanes)

PEr sort no he mirat res...
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

He tornat a entrar a la web de la Fox per assegurar-me de que avui hi hagués capítol i ja han tret el compte enrere... o sigui que vol dir que ja no n'hi haurà més fins que s'acabi la vaga... :cry: :cry:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

AVISO D'SPOILERS TOT I QUE CREC QUE TOT EL TEMA JA HO ÉS! XD
Spoiler:
Ja he acabat de veure els 9 capítols que han sortit de la 4a temporada!! :P
És que jo els havia de veure subtitulats...u_u

Jo també vaig entendre que al final es quedaven tots tres, és a dir el "joc" l'estava fent en House a la Cuddy perquè al final li deixés agafar a tres...
Tot i que ja sabia a qui escolliria perquè vaig veure una fotos promocional on sortien en House, en Foreman i els altres tres (és que no em sé els noms...u.u')

I el que he llegit a la pàgina d'on mel's descarrego subtitulats és que tornen al Gener, no?
O potser només a Estats Units?

A aquesta pàgina hi ha la promo del capítol 10:

http://housemdchile.blogspot.com/2007/1 ... enero.html

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Creieu que lo de que faceu un tema Spoiler es conya ?

A la FOX VOSE( van pel capitol tres....) I lu d'en Foreman no ho sabia be s'assumia casi....
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

Avui he llegit que sembla que finalment faran 3 capítols més de la 4a temporada i pararan ja perquè la vaga de guionistes encara va per llarg... O sigui que serà una 4a temporada amb 12 capítols enlloc dels típics 21-22 que fan sempre... :roll:

Seguiré investigant a veure si és realment cert xD

PD: He editat tots els missatges d'abans afegint-hi l'etiqueta d'spoilers perquè ningú es queixi que ha vist algo que no tocava xD

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: roni »

Merda de House... ¬¬' Acabo de veure tots els capítols que hi han fins ara... I bé.. Ho posaré amb spoiler...
Spoiler:
L'odiooooooooooooooo!!! Com em pot haver despedit l'Amber?! I el mormó? Vale que no tingués bon doblador però... L'odiooooooooooooo!!! Jo no vull la tretze... u.u Lik havia agafat molt de carinyo a l'Amber... snif

A veure si fan els tres següents ja... Però bé... he vist la Promo del 10... Una mica fluixeta xD Això de que es vegin els tres que queden... no m'agrada... L'Amber no hi és... En canvi els altres tres es veuen en un laboratori... hus...
Bé, doncs aizò, que estic indignat xD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja, Roger jo penso el mateix...u_u (continuo la frase a spòilers! xD)
Spoiler:
Tenia que quedar-se amb l'Amber en comptes de la Tretze... Però qüasi sembla que vulguin liar al House amb ella o alguna cosa semblant, o només m'ho sembla a mi?

Jo dels que estaven m'hauria quedat amb el Taub, l'Amber i en Kutner (però amb l'home aquell que no tenia carrera però en sabia més -no recordo el nom), que tenien "piques" divertits entre ells... :P

Per cert m'ha agradat molt la "evolució" d'en Foreman, que sembla que acaba acceptant que és com en House i que treballar amb ell li agrada...

Aah i el fet que, per fi, hi hagi un cas de lupus, no ha sigut comentat? :P
Només tres capítols, per ara? :|

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: HpConan »

Bé, aquesta nit emeten als EEUU un nou capítol de House, titulat It's a wonderful lie.
Tres, només??? Bé, què hi farem... La vaga de guionistes se l'estan currant, no e spot dir que no. Però "lo" dolent és que no baixen del burro ni els uns ni els altres... :sua

Amb tants exàmens i el Treball de Recerca no sé si podré veure'l demà... V.V

Bé, d'acord, sí, faré un esforç. :riure: :riure: :riure: :riure:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: roni »

Ecs...

Luna... Bosly?
Spoiler:
No m'ha agradat... És massa... sentimental? No sé com dir-ho... És molt lleig el final i que es vegin tots allà (els 6 qu han treballat amb el House) i que es posin a parlar en plan nadalenc i el House se'n vagi... Bé... no em convenç en absolut. Segueixo pensant que vull l'Amber, el Bosly i potser el Kutner o en Taub. Emm... Que més no m'ha agradat... Ah si, que li donéssin tants regals al House i lo de la noia que ha aparegut per allà a la consulta que resulta ser una cosa diferent xD. Tot això, ecs xD

Bé, només dir a la Luna:

La tretze és una copia de la Cameron xD S'assemblen i tot, al capítol, al final, quan estan juntes, es veu molt clar xD
Això és tot, marxo.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

Aquesta setmana agafarem un empatx de House els que seguim la serie a ritme americà xD

La setmana passada van fer el capítol 10, abans d'ahir l'11 i aquesta nit fan el 12!! I llavors ja no tindrem House fins al setembre que ve... :cry:

PD: Ja he descobert perquè van fer un capítol de House en diumenge... perquè era el famós dia de la final de la SuperBowl que tan obsessionats estan els americans xD

Respecte l'11:
Spoiler:
És una flipada bastant considerable que la tia aquella es faci tot allò ella sola allà al pol sud i també es molt raro que en House es preocupi tant per algú xD Però m'encanta el final del capítol amb l'Amber xDDD

Roni estaràs content que torna a sortiiir xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Spòilers de l'11 i 12:
Spoiler:
Síííí!! Torna l'Ambeeer! xD :clap:

Encara sort perquè jo durant el capítol 11 que en House anava descartant gent i dient que havia de ser una dona que coneixien en comú i nova, ja pensava que seria la 13.... :roll: (tens raó roni, és Cameron 2....XD)

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: roni »

Wheeeeeee!!!
Spoiler:
Wheeeeeeeeeeeee!!! Ambeeeeeeeeeer!!! ^^ Bé... La tretze es bi?! xD Que booooo!!! xDDD I amb qui la liaràn? Això comença a ser molt Anatomia de Grey eh? Bé... el capítol... El House es molt sentimental ja eh? Huuuuusss!!! jo vull un House més fred i calculadoooor xD Bleh, no tinc gran cosa a dir...

Amber! Amber! Amber! :mrgreen:
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Respon