TRUE BLOOD

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

TRUE BLOOD

Entrada Autor: ullal »

ahir a la nit (bé de fet aquesta matinada pasada 00.30) va començar la serie TRUE BLOOD a CUATRO aqui l'han traduit com a SANGRE FRESCA.

només dir que el primer episodi va estar molt bé. la serie s'ambienta en un poblet dels eua rural. comença quan els japos inventen una sang sintètica i els vampirs decideixen sortir a la llum (es una forma de parlar només) perquè ja no són cap perill pels humans. ja que aquesta sang els treu la sed de sang humana.

no sé pinta molt bé, tot i que no n'havia sentit a parlar fins ara. llastima de l'horari.

algu la va veure?
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

lurdees
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 20
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:33 pm
Nom: luurdes

Re: TRUE BLOOD

Entrada Autor: lurdees »

ei!
jo conec aquesta serie desde fa bastant i te la recomano.
jo no ho veig per cuatro, sinó per internet. a més fer-la a aquest horari, no em convens xd
aió sí, jo trobo que la serie va millorant conforme van passant els capituls. a eua començaran la tercera temporada al juny em sembla.

Respon