Polònia!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

africa_dama_lunnaris ha escrit:una pregunta... com s'envia, un vídeo??? :( :( es que no ho sé... :( :roll:
Per enviar un vídeo, (més ben dit potser, "posar" un vídeo :lol: ) si ja està penjat el youtube, només cal que copiis l'adreça i la posis entre:


I sortirà el vídeo com els altres que s'han penjat.

SIAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Be acid boric, my friend

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Moooltes gràcies! :) Ara us posaré l'Acebes fent de Bruce Lee...

P.D.: Boníssiiiim!!! Riure :lol2: :emtrenco
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

El Polònia de la setmana passada va ser boníííísssiiiiim! :lol:

Com vaig riure... amb el Papa de Roma i els drets d'autor... xDDD i amb en Fidel Castro..... amb aquell montatge que li ficaven una foto real de la cara, i un cos d'un altre.... xD vaig riure molt.

Però sobretot, amb el pesat d'en Montilla! Com qu efeia 100 dies que en Maragall havia fotut el camp i ell havia vingut.... anava recordant cada dia, tots els detalls...

"el dia 94, vaig comer espaguetis amb tomata, que era molt bueno..."

xDD bonissim. Com Polònia Res!!!!!!!!!!!! :P:P:P
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

:cry: M'han posat el TDT, i me n'anava tota ilusionada jo a veure Polònia, fins que m'he donat compte que hui no ho fan perquè hi ha futbol :( :( A esperar una setmana més...
Per cert, abans he vist que Granger_Sellès (crec) deia que havia estat molt bé el programa del dia 15, i a la data posava divendres 16, i quasi m'agafa algo... jo tot era pensar, com pot haver publicat un missatge el 16 si encara estem a 15? I com és que ella ho veu i jo no?? I resulta que era divendres 16, sí... però de febrer :lol:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »


La vieja forma d'"escutxà" la radio xDDDDDDDD


No se si l'han posat aquest però es l'ostia xDDD

De mossos destaco:


Aquest és massa: NOOoooOOO (sauric)



Però que bo :D

Pos neus Sembla que ho tens clar

El govern valencià vol prohibir l'emissió de TV3 al País Valencià

La Federació Llull, integrada per Acció Cultural del País Valencià, Òmnium Cultural i l'Obra Cultural Balear, ha denunciat avui que la Generalitat valenciana pressiona amb una ordre administrativa on exigeix, per via judicial, el tancament de les emissions digitals de les cadenes de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV), o sigui, TV3, C33, K3, i el 3/24.

Per aquest motiu les tres entitats que formen la Federació Llull han convocat per demà 15 de març a la una del migdia una roda de premsa per informar de la situació i avançar les iniciatives previstes per garantir el dret a la lliure informació en català al conjunt de terres de parla catalana. El govern valencià considera que aquestes emissions són il·legals, i tal i com ja va passar amb les emissions analògiques de TV3 al PV, reclama ara que els ciutadans valencians no puguin rebre cap emissora de la CCRTV ni via digital, és a dir, via TDT.

Aquesta ordre administrativa suposa l'atac més important al nostre espai comunicatiu, el qual s'havia consolidat al conjunt de l'àmbit lingüístic des que el 1984 s’iniciaren les emissions de TV3 a les comarques valencianes. Amb aquesta decisió es posa en perill la cohesió comunicativa assolida per la nostra comunitat cultural arran les emissions de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió a tots els territoris de parla catalana. La conferència es farà a la seu nacional d'Òmnium Cultural, al número 276 del carrer Diputació de Barcelona, i hi intervindran Eliseu Climent -president d'ACPV-, Jordi Porta -president d'Òmnium- i Jaume Mateu -president de l'OCB-.

PD:KE NO; NO MIKI KE NO TINC TEMPS HO SENTO

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

QUÈÈÈ??? ELS COLLONS DEL MONTGÓ! També és il·legal el que fa Canal 9, que posen menys programació de l'obligada com a mínima en valencià i ningú els diu res! Clar, com els ha comprat el PP... Feixistes... ara que aconseguisc jo veure TV3 me l'han de llevar? I una caca!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

creieu que Polònia perd? es que a la meva escola hi ha molta gent que ho pensa, pero jo crec que son molt dolents els que diuen això! els pobres tenen 1 setmana per pensar i gravar!

jo continuo rient, sobretot amb les enquestes!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, doncs seran els únics, perquè per audiència...:

"POLÒNIA" BAT EL RÈCORD D'AUDIÈNCIA DE LA TEMPORADA

"Polònia" va batre dijous el seu rècord d'audiència de la temporada, amb una mitjana d'audiència de 977.000 espectadors i una quota del 30,6%, segons dades de TNS. El programa d'humor de TV3 va ser, a més, líder de la jornada, amb 235.000 espectadors més de mitjana que el segon del rànquing.

"Polònia" té establert el rècord absolut en 1.025.000 espectadors de mitjana i el 34,4% de quota, xifres aconseguides en l'edició del 16 de febrer del 2006.


I a mi em semblen iguals que sempre.... I a sobre innoven personatges, com el Cuní i la Rahola... I aquesta setmana han tornat a fer cançó! ^^

Vaig riure molt amb el gag del ZP fent de Rajoy i la De la Vega fent d'Acebes...O era a l'inrevès¿? XDXD

http://www.youtube.com/watch?v=xuo_oVPslDU[/youtube]

Aahh!! I no me'n recordava, ho vaig sentir al Minoria Absoluta per la ràdio i ho vaig buscar per Internet, sabeu que els hi han fet la mona de la pastisseria Escribà¿? :mrgreen:

'Polònia' inspira la mona d'Escribà

La centenària pastisseria Escribà de Barcelona dedica aquest any la mona de Pasqua gegant amb què adorna el seu aparador al programa d'humor de TV-3 Polònia. En la presentació, que es va celebrar ahir, s'hi va poder veure els protagonistes de l'espai Queco Novell i Toni Soler.
Per elaborar la mona han estat necessaris 150 quilos de xocolata blanca, 50 de xocolata negra, i la feina de cinc persones durant vuit dies, segons ha explicat el mateix Christian Escribà.


Imatge

Imatge

:mrgreen:

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

:o 977.000 persones que miren polonia son moltes! Tot i que el record de 1.025.000 encara és més. Però és que és tan divertit :lol: . Ha batut el record. I 235.000 espectadors de mitjana, quanta gent rient :lol: .
I lo de la mona de pasqua que bo XD (en els dos sentits, el de que bona que estaria la xocolata de una mona de polonia i que guai aixo de que fagin una mona de polonia).
Bueno vaya que és un programa que està molt be i s' ho mereix. Bona pasqua i que mengeu molta xocolata imireu polonia XD.
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
Ginny Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. set. 15, 2006 7:04 pm

Entrada Autor: Ginny Weasley »

Han tret els DVDs de polònia!!!!! jo m'he comprat el 1er. Et venien el 4 primers de la temporada. El gag k em va agradar + era el de les lliçons del laporta k els i feien als jugadors i sempre oleguer aixecaba la ma. Al final els fa tots fora
Fes-te soci del NAPINCA!!! (No Abuso de Personas Indefensas, No Corredoras y Asmáticas)

**Les coses més reals suceeixen a la imaginació**

Avatar de l’usuari
Ginny Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. set. 15, 2006 7:04 pm

Entrada Autor: Ginny Weasley »

Una altre cosa, sabieu k la k feia de Kes al super 3 antic actua a polònia. Es la de la enkesta k dona sempre de mamar al seu fill
Fes-te soci del NAPINCA!!! (No Abuso de Personas Indefensas, No Corredoras y Asmáticas)

**Les coses més reals suceeixen a la imaginació**

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Ginny Weasley ha escrit:Una altre cosa, sabieu k la k feia de Kes al super 3 antic actua a polònia. Es la de la enkesta k dona sempre de mamar al seu fill
xiiiiiiiiiii

l'agnès busquets


oi tamb me comprat el dvd 1 i me llegit el llibre en 1 tarda...


VISCA POLÒNIA!

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Bé, doncs ja que es parla tant de Polònia, volia comentar que el blog NO OFICIAL de Polònia (http://tv3polonia.blogspot.com) ha obert un fòrum perquè els fans de Polònia hi puguin comentar i escriure. A més a més, l'estètica és la mateixa que la de HarryPotterCat, o sigui que és fàcilment accesible. Us el recomano a tots i a totes!
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

M'encanta Polònia! Ho veig des del primer capítol. Els meus preferits són el Ferran Adrià -pel seu català, si se'n pot dir així- i el Maragall. Però a l'espisodi del dijous passat no va sortir ni la Rusqui ni el Ferran... Suposo que no deuen voler treure la secció! Amb el que m'agradava...
En sabeu alguna cosa de tot plegat?
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Ismene ha escrit:M'encanta Polònia! Ho veig des del primer capítol. Els meus preferits són el Ferran Adrià -pel seu català, si se'n pot dir així- i el Maragall. Però a l'espisodi del dijous passat no va sortir ni la Rusqui ni el Ferran... Suposo que no deuen voler treure la secció! Amb el que m'agradava...
En sabeu alguna cosa de tot plegat?
no mestranya que els treguessin durant 1 capitol, perque ultimament eren + dolents que d costum... pero ara ja tornen a sortir

x cert, n'hi ha 1 forum

Respon