Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

jo conec strombers! bé, només n'he sentit a parlar... em vaig baixar el CD de Que ruli! per a sentir-lo... però fins ara no me n'he enrecordat d'escoltar-lo :riure: almenys la de mercè està bé
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

La de Tsunami que conec més, és una que diu: "Me gustaria tener un jardín, para plantarle mi propia marihuana, me gustaria tener un jardín, para plantarle mi propio hachís"
Però a mi no m'agraden gaire, el que passa que els agafen a tot arreu perquè són joves i els costa més barat i tot... I sempre van amb les Xibekes, amb 15 anys tots borratxos... >.<
Valen molt més els Strombers!

com pot tenir sostre una empresa d'armes i no el rodamón xop???
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ah, recordo que el Finalpotter va fer referència a la Uematsu! Doncs jo l'altre dia vaig sentir Suteki da ne, es molt maca :heart: :heart: :cry:
És l'ending de Final Fantasy, ne?
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

wueno, i akets Strombers k token¿?kin estil¿?k son, del vostre poble o algo axis¿??¿
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Raistlin ha escrit:wueno, i akets Strombers k token¿?kin estil¿?k son, del vostre poble o algo axis¿??¿
concretament són de Cardona però toquen per tot el Bages i pel que he vist al Maresme els coneixen tot i que no baixin cap allà! xD i estil, estil.... kk_xu_black, diga-li tu perquè jo no el sabria definirs... estil fiesta del pueblo? xD nu se gresca! :ballar:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jur jur, pues llavors k sera,rollo ska o algo axis¿?¿?weno weno, suposo k per nar de festa i fer una mica(o molt) l'animal tenen k tar benne.jejeje.son joves no?m'ha semblat veure per no se on k tenien 16 anyets o axis.pero en fin, si es axis, i nkhara k si token ska no m'agradi, reconen k ta mol be k sen tan joves ja siguin mitjanament coneguts, ni k sigui per un par de comarkes jejeje.xplikeu mes coses dells,feu propaganda!
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

kk_xû_black ha escrit:Ah, recordo que el Finalpotter va fer referència a la Uematsu! Doncs jo l'altre dia vaig sentir Suteki da ne, es molt maca :heart: :heart: :cry:
És l'ending de Final Fantasy, ne?
No es l'ending cap Final Fantasy sino es el tema principal del FF X, si vols quan coincidim al msn et passo l'escena d'aquesta canço; tant la canço com l'escena son precioses. Unes altres que estan molt be son: Melodies of life i Eyes on me.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Raistlin ha escrit:jur jur, pues llavors k sera,rollo ska o algo axis¿?¿?weno weno, suposo k per nar de festa i fer una mica(o molt) l'animal tenen k tar benne.jejeje.son joves no?m'ha semblat veure per no se on k tenien 16 anyets o axis.pero en fin, si es axis, i nkhara k si token ska no m'agradi, reconen k ta mol be k sen tan joves ja siguin mitjanament coneguts, ni k sigui per un par de comarkes jejeje.xplikeu mes coses dells,feu propaganda!
nono! els de 16 són uns tal Tsunami, que jo nu sé qui són...xD
propaganda? oh i tant! Mira: http://www.strombers.com :wink: (ups, ara mateix no funciona... però per aquí dalt, kk_xu_black ha dit uns links d'algunes cançons :)
I alguna cançó em sembla que hi col·labora la Beth (aquesta si que sabeu qui és no?), que es coneixen i tal... otra salida de un pueblo... :riure:

:ballar: ....si ser normal és tirar bombes prefereixo ser un sonat.... :ballar:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Getta91 ha escrit:
Raistlin ha escrit:wueno, i akets Strombers k token¿?kin estil¿?k son, del vostre poble o algo axis¿??¿
concretament són de Cardona però toquen per tot el Bages i pel que he vist al Maresme els coneixen tot i que no baixin cap allà! xD i estil, estil.... kk_xu_black, diga-li tu perquè jo no el sabria definirs... estil fiesta del pueblo? xD nu se gresca! :ballar:
Doncs... a veure... xD podriem dir que ska, pop... alguna cosa així
Getta91 ha escrit:
Raistlin ha escrit:jur jur, pues llavors k sera,rollo ska o algo axis¿?¿?weno weno, suposo k per nar de festa i fer una mica(o molt) l'animal tenen k tar benne.jejeje.son joves no?m'ha semblat veure per no se on k tenien 16 anyets o axis.pero en fin, si es axis, i nkhara k si token ska no m'agradi, reconen k ta mol be k sen tan joves ja siguin mitjanament coneguts, ni k sigui per un par de comarkes jejeje.xplikeu mes coses dells,feu propaganda!
nono! els de 16 són uns tal Tsunami, que jo nu sé qui són...xD
propaganda? oh i tant! Mira: http://www.strombers.com :wink: (ups, ara mateix no funciona... però per aquí dalt, kk_xu_black ha dit uns links d'algunes cançons :)
I alguna cançó em sembla que hi col·labora la Beth (aquesta si que sabeu qui és no?), que es coneixen i tal... otra salida de un pueblo... :riure:

:ballar: ....si ser normal és tirar bombes prefereixo ser un sonat.... :ballar:
Sí, els de 16 anys són els Tsunami, que aquests sí que és Ska totalment... Ah, els links de les cançons que vaig posar tampoc funcionen xD Perquè són de la web oficial dels Strombers també i clar... Potser estan en procès d'actualització de la web :? Nosé, fa ja uns quants dies que no es pot entrar. La Beth és de Súria, un poble d'aquí a la vora, però té família de Cardona (avui mateix he vist la seva cosina, em cau fatal). És odiada per tothom (sí, de debò xD) ve tot sovint per aquí i ja l'ignoren, és una antipàtica i als seus temps d'èxit es negava a firmar autògrafs. Però mira, va fent, una altra perduda... ¬¬U Era molt amiga del guitarrista dels Strombers, i quan va anar a cantar l'himne del Barça, ara ja farà un temps, al camp nou, ell, el Marc del Firabar que li diuen, va anar amb ella a tocar la guitarra :ballar:
Ara no t'ho sabria dir, em sembla que estan a punt per treure un altre disc o... No ho sé, vaig una mica desorientada :P
Finalpotter ha escrit:
kk_xû_black ha escrit:Ah, recordo que el Finalpotter va fer referència a la Uematsu! Doncs jo l'altre dia vaig sentir Suteki da ne, es molt maca :heart: :heart: :cry:
És l'ending de Final Fantasy, ne?
No es l'ending cap Final Fantasy sino es el tema principal del FF X, si vols quan coincidim al msn et passo l'escena d'aquesta canço; tant la canço com l'escena son precioses. Unes altres que estan molt be son: Melodies of life i Eyes on me.
Ostres, creia que era l'ending xD Val, ja m'ho passaràs, tot i que mai he vist FF :P


Baizzz
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

JO, posats a triar musica... rock català (sau, lax'n'busto, obrint pas, els pets, sopa de cabra...) tb magrada molt EVANESCENCE, i altres similars, com withing temptation o com sescrigui.També pop espanyol tipu la oreja de van gogh...
Tb Green day, Simple plan...

I en general, normalment magraden cançons sueltes, alguna canço k senti x la radio i k despres m passo a lmp3... com per exemple everytime... tb magrada recuperar cançons de feia temps, mentre magradin se men refot de quan siguin...

Resumint, magrada el pop, rock, ska...etc.

Tb magraden algunes bandes sonores de películes, k depen de kines, son precioses.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Com em vaig poder olvidar kuan vaig dir k musica escoltava del meu grup preferit i un dels millors de la historia.....espero k em perdonin jajaja.QUEEN!!!!!!jajaja.tenen cancçons mol bones.una pena k el Freddy palmes...recomano aket grup a tothom.va ser el primer grup k em va agradar^^i al kual li profeso devocio jajajaja
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Charlotte
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 12, 2006 10:18 pm
Ubicació: Jamaica

Entrada Autor: Charlotte »

mencanta house maqina :wink: yeah pos osbretot house :riure:
iNt0 th3 nigHt b3f0rE sUnRis3 oUr s0uLs wiLl coMe t0g3theR!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ah, doncs una amiga meva que li agrada el Hardcore maleeix el House xD Ja em perdonaràs, però no sé gaire bé el que és el House U_Û

Fan total de la cançó dels Teletubbies del Tsunami :reverencia:

Getta a veure si véns T_T
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Hineta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 4:43 pm
Ubicació: súria

Entrada Autor: Hineta »

a mi magrada mes o menys tot ... kla am algunes excepcions... (reaggeton o kom sescrigui ¬¬'¬¬'¬¬' es lo pitjor k hi ha)... sobretot magrada l'ska... boikot, piperrak, ska-p, skatalà... no se...) tambe magrada el punk ( ramonera fins la medula..! i aixo k kuan jo vaig neixer ja ni kantaven xD) i el pop-rock o happy punk sobretot... good charlotte, simple plan, green day, blink 182, sum 41 i tb magrada el rock katala...
Si tink k komnçar a dir grups no paru, tots els ja mencionats, metallica, nirvana, red ht chilli peppers, mago de oz, obrint pas, lax'n'busto, els pets, arctic monkeys, we are scientists, bad religion, system of a down, slipknot............................etc

Jaume666
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 11, 2005 7:38 pm
Ubicació: Centelles

Entrada Autor: Jaume666 »

VISCA EL HEAVY METAL!!!!! xDDD

Respon